My presentation

Avatar de l’usuari
takugo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
mondai nai
Entrades: 13
Membre des de: 27 abr. 2018, 01:13
0
1
Gràcies donades: 2 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Bona nit (o bon dia si ho llegeixes pel matí),
Sóc un noi jove de 18 anyets que te una afició molt gran per aquest món es a dir pel Japó i el que l'envolta. M'agrada llegir manga, manwha i manhua. Però estic mes pendent dels animes. Miro gairebé qualsevol gènere però el que més m'atrau es el psicològic.

Estudio un grau superior de programació Web i treballo com a professor/informàtic.

Estaré encantat de conèixer a gent nova i aprendre mes coses.

Qualsevol dubte pregunteu.

Adéu. 🤓
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

D'on ve el nom? Tens mascotes? Quin es el teu anime preferit? Professor? Quina edat tens?

Benvingut takugo. Un plaer. :visillo:
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Hola, benvingut a Tadaima!!! :visca:

Genial, un altre informàtic!! Som molts de la secta informàtica per aquí, seràs benvingut a unir-t'hi :p

Deixaré que els altres preguntin sobre manganime, però... Jugues a videojocs? Quin són els teus preferits?

I finalment... Com has conegut Tadaima?

Que t'ho passis molt bé per aquí, ens anirem llegint!!

:adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Benvingut!!!!!! bueno sembla que ja han fet les preguntes bàsiques jajajaja jo preguntaré....
Com et vas enganxar a aquest mon? ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bon dia!

Carai, carai! Un altre de la secta! Va bée!!

Dius que estàs (més) pendent dels animes. En segueixes cap a ritme d'emissió japonesa? Aquí xerram un poc en general d'aquesta temporada d'anime: viewtopic.php?f=10&t=1064. Pel fòrum també trobaràs fils específics dels animes que seguim més.

Anima't a comentar! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
takugo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
mondai nai
Entrades: 13
Membre des de: 27 abr. 2018, 01:13
0
1
Gràcies donades: 2 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

manolini ha escrit: 27 abr. 2018, 01:23D'on ve el nom? Tens mascotes? Quin es el teu anime preferit? Professor? Quina edat tens?

Benvingut takugo. Un plaer. :visillo:


Es una barreja entre Bakugo i no se que més, però hem va agradar, i el prefereixo utilitzar abans que l'altre nom d'usuari que dóna cringe.

Estic independitzat sense mascotes, ja que els meus pares m'han substituit per un gat. El meu anime preferit es difícil de decidir pero estaría entre Zankyou no terror o Kyusogiga.

Tinc 18 cap a 19 com he dit, i estic a una acadèmia no a una escola ni institut.

Ala que passi vostè un bon dia.

Afegit en 2 minuts 13 segons:
Ereza ha escrit: 27 abr. 2018, 01:24Hola, benvingut a Tadaima!!! :visca:

Genial, un altre informàtic!! Som molts de la secta informàtica per aquí, seràs benvingut a unir-t'hi :p

Deixaré que els altres preguntin sobre manganime, però... Jugues a videojocs? Quin són els teus preferits?

I finalment... Com has conegut Tadaima?

Que t'ho passis molt bé per aquí, ens anirem llegint!!

:adeu:


Si jugo a videojocs, el meu preferit seria Final Fantasy VII Dirge of cerverus o The Worlds ends with you.

Ara jugo al LOL, PUG i al nier automata que es llargisim però super interessant.

La vaig conèixer per el grup de Facebook de Otakus Catalunya com ja vaig dir.

Moltes gràcies per aquesta benvinguda.

Afegit en 1 minut 22 segons:
BlackStar ha escrit: 27 abr. 2018, 10:13Benvingut!!!!!! bueno sembla que ja han fet les preguntes bàsiques jajajaja jo preguntaré....
Com et vas enganxar a aquest mon? ;)


De petit amb fox kids amb medabots, pokemon,...

I sempre m'ha agradat llegir manga doncs un dia fa 5 anys o així em van ensenyar la existència de animeflv i així vaig començar amb la droga jajaja.

Afegit en 2 minuts 18 segons:
Minatoni ha escrit: 27 abr. 2018, 11:14Bon dia!

Carai, carai! Un altre de la secta! Va bée!!

Dius que estàs (més) pendent dels animes. En segueixes cap a ritme d'emissió japonesa? Aquí xerram un poc en general d'aquesta temporada d'anime: viewtopic.php?f=10&t=1064. Pel fòrum també trobaràs fils específics dels animes que seguim més.

Anima't a comentar! :D


Bon dia,

D'aquesta temporada lo normal, Megalobox, Boku no hero academia, nantsu no taisai, Steins;Gate i vaig començar un parell dels curts de comèdia però no hem vaig enganxar massa.

Sisplau si coneixeu animes estranys digueu-me'ls.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Dona-li una oportunitat a Mahou Shoujo Site surt els divendres nit, també Shokugeky no Soma encara que és tercera temporada la que esta sortint
Imatge
Avatar de l’usuari
takugo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
mondai nai
Entrades: 13
Membre des de: 27 abr. 2018, 01:13
0
1
Gràcies donades: 2 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

BlackStar ha escrit: 27 abr. 2018, 13:54Dona-li una oportunitat a Mahou Shoujo Site surt els divendres nit, també Shokugeky no Soma encara que és tercera temporada la que esta sortint


Sokugeki no soma ja el veig, però me le deixat ja que el veig amb me mare i no m'enrecordo tant jajaja. Però miraré el de Mahou Shoujo Site, moltes gràcies.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Sigues més que benvingut!

Moltes coses interessants has comentat, però em quedo naturalment amb què tenim un altre membre a la secta dels informàtics... M'han encantat les teves referències, sobretot a Zankyou no Terror, un anime que personalment em va encantar al seu moment i que la vaig ficar al meu top 5 d'animes Seinen. També m'ha agradat molt que citessis The World Ends With You, un joc d'Square Enix que personalment no ha rebut prou crèdit tot i ser una absoluta meravella argumentalment. M'ha sorprès també que citessis el Cirge of Cerberus (una de les múltiples seqüeles/spin off/preqüeles del meravellós FFVII), segurament deus ser fan d'en Valentine :urahara:.

Respecte a les teves peticions d'animes estranys o psicològics te'n puc dir tants com vulguis: Sakurada Reset, Elfen Lied, Erased, Psyco Pass, Inuyashiki i la resta d'obres de l'autor (Ganzt), Zetman, Re: Creators, Kakeguri, Ajin, Sprite (manga)... Seguiria, però no vull sobrecarregar el post.

I finalment... Megalo box! Per mi a estat la sorpresa més agradable de la temporada i potser es un dels millors animes que sortiran aquest any, la veritat és que de moment m'ha encantat i més tenint en compte que ve a ser la seqüela d'Ashita no Joe, un dels millors manga/anime de boxa. Si vols obrir-ne post, et convido a fer-ho!

Sigues de nou benvingut!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

takugo ha escrit: 27 abr. 2018, 14:01ja que el veig amb me mare
Oh, ara que veig que escrius "me"... De quina zona de Catalunya ets? :stuck_out_tongue:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon