[Anime de temporada] Card Captor Sakura: Clear Card-Hen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Jo al final vaig deixar de veure-la fa unes setmanes perquè tenia la sensació de no anar enlloc i, pel que dieu aquí anava ben encaminada ja que sembla que estem allà mateix. Prefereixo quedar-me amb el record que tinc de l'anterior anime/manga. A més, sé que la Sakura sempre ha estat una mica simple per certes coses, però a la nova em semblava molt més curteta. A menys que al final us faci canviar d'opinió i us sorprengui no crec que l'acabi. És que ni tan sols li cal esforçar-se per atrapar les cartes...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

deixant de banda la historia i lo distreta que és la Sakura hi ha un personatge que em fa molta rabia, em refereixo al pare de la Sakura, perque es dirigeix a ella com a Sakura-san?(potser sócc jo que sóc idiota y m'equivoco) però si és la seva filla no entenc aquest formalisme! a més en aquest ultim capitol semblava un robot cada vegada que parlava.
Per la resta bastant bé l'animació no a decaigut cosa positiva i en aquest ultim capitol han sorgit coses interessants com la nova magia de'n Shaoran i que la amiga sembla que no és concient de que és la persona dels somnis la qual cosa confirma bastant que el majordom ho controla tot k serà l'enemic i final boss.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

BlackStar ha escrit: 25 març 2018, 07:58 deixant de banda la historia i lo distreta que és la Sakura hi ha un personatge que em fa molta rabia, em refereixo al pare de la Sakura, perque es dirigeix a ella com a Sakura-san?(potser sócc jo que sóc idiota y m'equivoco) però si és la seva filla no entenc aquest formalisme! a més en aquest ultim capitol semblava un robot cada vegada que parlava.
No, jo també trobo estrany que li digui -san!! Si algú m'ho explica ho agrairia, perquè de debò que em va deixar una mica descol·locada. Potser és ell que és una mica estrany, però em va cridar l'atenció des del primer moment.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Skuld, @BlackStar, he estat buscant això de per què el Fujitaka li "Sakura-san" a la filla i he trobat aquesta explicació (realment és l'única que he trobat i en quedo satisfeta) a aquesta web (és el darrer paràgraf): https://bugfox.net/fun/2008/10/26/japan ... -in-anime/
In Cardcaptor Sakura Fujitaka addresses his children rather formally as “Sakura-san” and “Touya-kun”, much as a teacher might address his students. Fujitaka is in fact a teacher (a college professor) and he runs his household much like a school. This may be his way of coping with the challenges of single parenthood.

----------------------------------------------------------------------------------
#Capítol 16

A LA FI! A la fi està començant a passar alguna cosa! ARA, al capítol 16!! Mare meva, com ha costaaaaaat! Estava perdent la fe ja...

I al final el que ja sospitàvem, que el majordom buenorro és un poc inútil, perquè si s'equivoca fent una pregunta, no cal que tiri enrere el temps, basta que menteixi perquè l'Akiho és tan tonteta i està tan colada d'ell que no se n'adonarà!! Però bé, la cosa és si l'Akiho sap tot el que passa al seu voltant o és tan pava com realment sembla... Perquè el peluix aquell que sempre porta és suspicious i el llibre on llegeix les aventures de la Sakura/Alice... però la cosa és si ella té poders més enllà de ser capaç de llegir aquell llibre o si només és una marioneta del Kaito.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure chavaaaaals, que això en teoria acaba la setmana que ve i no ha passat res. A veure, ara s'han posat les piles i l'Eriol que s'ha passat tota la sèrie tocant-se els collons amb dues mans entra en acció. Molt bé, molt bonic tot. Bonica també la part de la Sakura fent maratons pel cel amb el Shaoran xDDD

Però bé, el que conta, la mare també tenia una clau? És a dir, els poders de la mare de la Sakura van passar al Toya i a la Sakura i el pare tan hippie que és que se n'adona que la Sakura fa alguna cosa, tothom ho sap, però la deixen fer perquè, pa' què collons fer un poc de control parental a una nena petita?

I amb tot això, l'Akiho és la reencarnació de la mare de la Sakura? (ho insinuaven, no em foteu) i quan entrarà en acció el drac aquell negre dels somnis? Resulta que el Kaito és com malo maloso però què vol... les cartes de la sakura? Li vol pispar les cartes? Doncs vaja un dolent de merda. És a dir, roba a l'associació de mags antisocials on estava, l'aplegen i a més el molt cabró fa tot aquest lio només per robar-li unes cartes a una nena de 12 anys? Mira, em retiro de la vida ja...

Vull més Toya x Yukito. Per cert, això acaba la setmana que ve o encara no??
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Doncs jo ho vaig abandonar al capítol 8 col·lapsat de sucre i poca intensitat. Vinc a menjar-me spoilers perquè ja he desistit de seguir-la.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

UkiHana ha escrit: 04 juny 2018, 17:45 A veure chavaaaaals, que això en teoria acaba la setmana que ve i no ha passat res. A veure, ara s'han posat les piles i l'Eriol que s'ha passat tota la sèrie tocant-se els collons amb dues mans entra en acció. Molt bé, molt bonic tot. Bonica també la part de la Sakura fent maratons pel cel amb el Shaoran xDDD

Però bé, el que conta, la mare també tenia una clau? És a dir, els poders de la mare de la Sakura van passar al Toya i a la Sakura i el pare tan hippie que és que se n'adona que la Sakura fa alguna cosa, tothom ho sap, però la deixen fer perquè, pa' què collons fer un poc de control parental a una nena petita?

I amb tot això, l'Akiho és la reencarnació de la mare de la Sakura? (ho insinuaven, no em foteu) i quan entrarà en acció el drac aquell negre dels somnis? Resulta que el Kaito és com malo maloso però què vol... les cartes de la sakura? Li vol pispar les cartes? Doncs vaja un dolent de merda. És a dir, roba a l'associació de mags antisocials on estava, l'aplegen i a més el molt cabró fa tot aquest lio només per robar-li unes cartes a una nena de 12 anys? Mira, em retiro de la vida ja...

Vull més Toya x Yukito. Per cert, això acaba la setmana que ve o encara no??
Ostres quin capítol!! M'ha tret unes llagrimetes amb la parida aquella d'en Shaoran i la Sakura al cel. Ha sigut molt maco :ulls:
Ara fa uns dies he vist des de l'11 i avui l'últim. Jo a l'11 ho vaig deixar de banda. Per a mi era massa esperar cada capítol i cada vegada em desesperava més i més. Ha seguit amb la mateixa linia però ja han passat més coses. Avui he vist el capítol 21 i quan he vist la clau he fet uns ulls com unes taronjes!! Oh déu meeeeeeu... una claaaau !!! Per cert, em fan riure molt els teus comentaris, @UkiHana! Són divertidíssims! I no he entés que l'Akiho fos la reencarnació, però ara que ho dius....

Jo també vull més Toya x Yukito encara que m'estimo mes en Yue! Ha sortit molt poc!

Em penso que la setmana que ve ja acaba!
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Només pel final dels 2 volant i el Shaoran dient-li a la Sakura que mai deixarà que sigui infeliç val la pena veure 99999 capítols de relleno on no acaba passant res XDDD

Eriol puto amo que li esquerda el rellotge al Kaito, pobre Akiho que esta sent super utilitzada :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, sóc jo o a la sèrie antiga ningú sabia això de na Sakura i ara ho sap tothom? (Estic parlant d'en Toya i son pare).

Està clar que sa mare tenia poders xungos ja sigui de naixement o a causa de la clau aquella. I segur que la va palmar per culpa d'això i s'ha reencarnat en n'Akiho o es va marcar un detectiu conan i ara és n'Akiho.

El que m'ha semblat curiós, però, i que a la fi explica per què aquesta segona sèrie era una repetició de la primera, és que que les cartes siguin clavades a els antigues és perquè na Sakura les crea (sense voler?). I clar, s'inspira inconscientment en les antigues.

La pregunta és: per què van desaparèixer les antigues?

I... què va robar en Kaito? Què vol de na Sakura? I n'Akiho? Segurament alguna cosa relacionada amb la seva relació...

Bé, al final ho han posat interessant, però ha costat, tu!!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Què és aquest timo?

Però com ens l'han jugat!

S'han passat 22 capítols fent-nos fanservice de na Sakura tornant a fer el que va fer fa anys, havent de treure força de voluntat per seguir mirant-ho, tres capítols abans d'acabar ens diuen un per què han fet això (a aquelles alçades qualsevol cosa és bona) i, quan sembla que poden tancar-ho, no. Tornen enrere el temps (sí, uns minuts, d'acord) i au, a aguantar una altra punyetera temporada sencera per saber com acaba aquesta merda.

Que, a veure si m'enteneu, que l'excusa que ens van posar fa uns capítols (na Sakura té molta màgia i està creant cartes) té la seva gràcia, i ara volem saber com acaba (contràriament del que pensàvem fins aquell moment, que era, "per què estic veient aquesta repetició mal feta de la sèrie original"). Però mira, ens deixen tirats i si volem saber com acaba, haurem d'empassar-nos una altra temporada sencera!

Buffff... no sé si la veuré. Ja vos dic, tenia ganes de saber com acabava, però no sé si tenc ganes de veure'n 12 o 20+ capítols més. I això suposant que ho acabin amb una temporada!

El que més em reventa és l'excusa: "no, encara no, no hi ha prou cartes". És a dir, això s'ha fet infumable perquè na Sakura ha estat capturant cartes tota la punyetera sèrie de la mateixa manera que ho va fer a la sèrie original, i encara volen que ho seguim veient? Què és això?!

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon