Últimes Adquisicions

Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Els meus reis no han sigut mangas a dojo però han sigut especials. M'he autoregalat un joc per la ds que em feia molta il.lusió tornar a jugar. És el Osu Tatakae Ouendan. Fa uns anys el tenia i me'l van robar (una experiència horrible) I ara m'he tornat a comprar el joc :) i estic súper feliç!!! Bueno els reis també m'han portat el volum 6 del manga de Rihito Takarai (Ten Count) i un llibre per aprendre japonés. ^_^
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Giggles ha escrit: 09 gen. 2018, 01:06i un llibre per aprendre japonés. ^_^
Uo, quin, quin? Ja ens diràs què et sembla! Domines ja alguna cosa del japonès?

A mi els Rei(xo)s no m'han portat res, però molen molt totes les vostres adquisicions, continueu compartint-les! :p
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Aquest nadal han caigut per la ximeneia algunes cosetes, a part dels típics mitjons que crec que no fa falta ensenyar:

Manga de Ghost in the Shell

Imatge

Disc de Block B (si, coreans)

Imatge

New Nintendo 2DS XL + Animal Crossing

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Ereza ha escrit: 09 gen. 2018, 09:17Uo, quin, quin? Ja ens diràs què et sembla! Domines ja alguna cosa del japonès?
El llibre es diu Minna No Nihongo i és el nivell bàsic. En realitat són dos llibres i un cd. Em sembla que són bons.
No domino el japonès però m'encanta. Ara només sé les típiques paraules que aprens al principi.
Nafi ha escrit: 09 gen. 2018, 12:31 New Nintendo 2DS XL + Animal Crossing
@Nafi em sembla que tinc aquest mateix joc per estrenar. Sé que quan comenci no ho podré deixar!
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Giggles ha escrit: 09 gen. 2018, 15:30
Nafi ha escrit: 09 gen. 2018, 12:31 New Nintendo 2DS XL + Animal Crossing
@Nafi em sembla que tinc aquest mateix joc per estrenar. Sé que quan comenci no ho podré deixar!

A mi em té viciadíssima, serà pels ulls seductors del ninot o algo. Si tens algun altre joc per recomanar-me t'escolto, que tinc ganes de gastar més money <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Giggles ha escrit: 09 gen. 2018, 15:30El llibre es diu Minna No Nihongo i és el nivell bàsic. En realitat són dos llibres i un cd. Em sembla que són bons.
No domino el japonès però m'encanta. Ara només sé les típiques paraules que aprens al principi.
Oooh, és el que vaig fer servir jo per a l'N5, és recomanat i odiós a parts iguals. Això d'haver d'estudiar amb els dos llibres alhora és una mica molest, però a mi no em va desagradar, tampoc. Entenc que domines els kana, doncs, perquè si no, malament rai per al Minna :p

Molts ànims amb l'estudi!!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Nafi amb la 2DS crec que pots jugar a Hakuouki Kyoto Winds (joc de husbandos) i al Collar x Mallice (també un joc otome de husbandos, però a aquest no hi he jugat, no et puc dir què tal, ara, he llegit molt bones crítiques).

@Giggles el 6 de Ten Count? La compres a l'estranger? Em pensava que acabava de sortir el tom 1 al Saló! Jo encara no m'he decidit si la faré o no, perquè majoritàriament la vaig llegir per internet i no sé si acabar-la per scans o si comprar-me-la (però i si no m'agrada el final??). Ànims amb el japonès, da-li a tope!!

I bé, això m'han portat els reis!!

Imatge

Seven days gràcies a la recomanació de la @manolini, que li agraeixo moltíssim perquè la veritat és que m'ha ENCANTAT!! Quina passada d'història, quins personatges més preciosos! En vull més d'aquest parell! Molt, molt recomanat de veritat! Gràcies senyor Manolo!!

Pel que fa a Solanin el que em passa sempre, es posa una cosa de moda, em fa peresa llegir-me'l perquè està massa de moda i el llegeixo quan la moda ha passat i després no puc fangirlejar amb ningú xDD Encara no me l'he llegit, però suposo que serà xulo.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Solanin és molt bona @UkiHana, val molt la pena!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

UkiHana ha escrit: 10 gen. 2018, 00:27 @Giggles el 6 de Ten Count? La compres a l'estranger? Em pensava que acabava de sortir el tom 1 al Saló! Jo encara no m'he decidit si la faré o no, perquè majoritàriament la vaig llegir per internet i no sé si acabar-la per scans o si comprar-me-la (però i si no m'agrada el final??). Ànims amb el japonès, da-li a tope!!
Sí, l'he comprat a l'estranger :) quan el vaig buscar per comprar-me'l vaig veure que en anglès ja havien sortit més toms. Espero que no em decebi el final! Seven Days és encara més maca i també la tinc fixada per més endavant!
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

A falta d'uns quants còmics en japonès que no han pogut arribar a temps (Però em sembla que demà ja els tindré xd) Ahir em vaig autoregalar un últim regal de reis 😆

Dosis de sci-fi que ja començava a necessitar. Després d'acabar Caliban's War fa uns mesos, ja tocava. L'escollida és Artemis d'Andy Weir, la nova novel·la de l'autor de la popular The Martian (amb adaptació a peli amb Matt Damon una mica meh xd) The martian em va agradar força, molt entretinguda i molt més bona que la peli, sens dubte.

Imatge

A veure si aquesta està a l'alçada, de moment, igual d'entretinguda. Són 378 pàgines així que no crec que em duri massa. (Ja en porto 100 xD)
A més també tinc ganes de comença la trilogia de Cixin Liu (The Three-Body Problem). I com la tercera i última part la treuen al març, serà la pròxima lectura després d'aquesta.

Vosaltres esteu lllegint algun llibre (no manga) actualment?
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Respon