[Anime de temporada] Black Clover

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

El que ja m'està cansant és tant de dramatisme amb n'Asta. Per què havien de fer que ningú el vulgués? Per què havia de ser l'únic a qui fessin fora de males maneres? I per què en Kenpachi ha hagut d'anar a mostrar reiatsu? Meh.

Ah, sí, i ara tornarà a ser encara més pobrissó perquè s'ha ficat a la "pitjor divisió del Seireitei". :roll:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tets, això tindrà 51 capítols, no us ralleu i comenteu fins el final!!


Black Clover #6

A la fi ha entrat en la seva divisió! A veure, tot el capítol va anar de l'Asta fent el tonto del cul cridant i rompent coses amb el cap, però per sort el gran Yami-san li diu a la fi el que tots pensàvem, que deixi de cridar d'una puta vegada, que fot tota la mania del puto món.

I bé, comentar també que els altres membres de l'onzena divisió aquesta pareixen xulos, però em va molestar un poc que els presentessin tots com a un munt d'estereotips, un darrere l'altre... al final segur que acabaran sent personatges molt profunds i tal, però aquesta presentació em va semblar un poc desmerescuda. Atenció especial se'n duu per part meva el fantàstic nom de la borratxa, Vanessa Enoteca. Enoteca, en sèrio? Molt bèstia xDD

En fi, a veure ara que està a dins d'una divisió i que pareix que l'han acceptat com li van les coses i, especialment, com li dóna d'hòsties la nova tsundere XDDD Ah, i m'agrada que, de tant en tant i encara que només siguin uns segons, ens vagin contant com li va al Yuno!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

no puc evitar pensar en Naruto, Bleach i Fairy tail... :/

Però bé, supòs que els recursos són els que són.

Sembla que començam a veure quin serà el poder de n'Asta... Però no li diu molt, no? això de rebotar atacs és un poc "defensiu" i ell sembla més aviat "ofensiu"...

I aquesta espasa em recorda molt a la de Joram a https://en.m.wikipedia.org/wiki/Darksword (compte amb els spoilers!)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Deixant de banda lo estressant que es el cabro de l'Asta amb els seus crits, sembla que l'anime poc a poc es torna algo més interessant i aquest ultim capitol m'ha semblat bastant bo ja que explica be el poder de l'espasa, que pels que no havien arribat a la conclusió del que fa(com jo estava massa ocupat amb els crits XD).
I tinc molta curiositat per saber els poders de l'altre nova estudiant(segur que al final s'enamora de l'Asta) i la resta de companys de l'Asta.

PD: El Yuno serà un Sasuke 2.0 seguríssim XD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs no em va desagradar del tot el darrer capítol! Ens presenten la nena mona de la noblesa que té el germà que té la veu del Toriumi Kosuke i es veu que la pava és tan incompetent com l'Asta i mira, tot preciós. No va ser el millor capítol del món però em va entretenir bastant.

A veure ara com anirà la primera missió de l'Asta, espero que la cagui molt xDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquests dos darrers capítols m'han anat agradant, la veritat. La pava rica (ja sabeu que tenc un problema amb els noms...) ha canviat, ha trobat una nova manera de fer màgia que li va bé i l'Asta, bé, segueix cridant però com a mínim fa coses útils xD

Han derrotat els dolentots aquests de gel, però pareix que al darrere hi ha, ni més ni menys, que els de la divisió tot poderosa on està el Yuno!! A poc a poc es va posant emocionant, espero que la cosa vagi pujant :ilu:
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

UkiHana ha escrit: 08 des. 2017, 12:54Aquests dos darrers capítols m'han anat agradant, la veritat. La pava rica (ja sabeu que tenc un problema amb els noms...) ha canviat, ha trobat una nova manera de fer màgia que li va bé i l'Asta, bé, segueix cridant però com a mínim fa coses útils xD

Han derrotat els dolentots aquests de gel, però pareix que al darrere hi ha, ni més ni menys, que els de la divisió tot poderosa on està el Yuno!! A poc a poc es va posant emocionant, espero que la cosa vagi pujant :ilu:


si, perfi es comença a posar una mica interessant.
Has oblidat dir que la noia rica ja s'ha començat a enamorar de l'Asta jajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

I què punyetes serà la pedra aquesta? Entenc que la necessiten els dolents per fer alguna cosa tope de xunga, però... la podrà fer servir n'Asta? A veure si així pot "infondre" poder a la seva espasa?

Hmm...

I sí, tensió entre n'Asta i la pija creixent...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Molt breument:

1. M'encanta el Fu-já, és el puto amo i tant de bo surti moltíssim més.
2. Vaja patillada que el Rei Mago tengui fetiche d'anar pel món coneixent nous macs. Creepy...
3. Yuno, cuidaooooooooooooooooooo!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

ALERTA SPOILER CAPITOLS 19-20
Text amagat.
Imatge

Jajajaja si, ho corroboro, aquesta es la teva magia xDDDD

L'historia segueix mes o menys igual al manga, massa lent i no massa entretingut pero be, podria ser pitjor.
Imatge
Respon