Aquí Giggles

Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola a tothom,

em fa moltíssima il.lusió presentar-me :)
El meu nom és Rebeca però per aquí em coneixereu com Giggles. Tinc 32 anys.

Les primeres animacions japoneses em van arribar de petita amb Monogatari Mapple Town (la Aldea Del Arce) i Heidi (aquestes dos em van marcar molt llavors).

Vaig creixer amb Doraemon, Arale i Bola de drac. Després amb el K3 ja va ser tot un vici.
Diria que tots els animes que vaig veure em van encantar. La llista és moooolt llarga.
Però potser podría dir que em van arribar fort al cor Bola de Drac, Utena y Azuki-chan.

M'agrada el manga i l'anime però fa temps que estic desconnectada. Durant un temps vaig seguir l'anime de Naruto fins que va ser difícil de trobar els capítols. Recentment em tornen a venir ganes de mirar manga i anime. Altra cosa a dir es que m'apassiona el país nipó però mai he pogut viatjar.

Fa uns dies que he aterrat a Tadaima i m'agrada molt! Em quedaré un temps per aprendre més i posar- me al dia sobre anime i manga.

Gràcies per l'acollida!

Giggles
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Benvinguda a tadaima, Giggles!

Estic molt contenta que hagis aterrat aquí! Espero que t'hi quedis durant molt de temps i que compartim molts bons animes, mangas i ens portem bé! Jo també vaig tenir una desconnexió d'aquest món fa uns quants anys, però ja em veus, és impossible sortir-hi, hahahahahaha.

Naruto va ser dels animes que vaig veure quan em vaig reenganxar, encara no l'he acabat... Vaig posar-me al dia al ritme japonès i em va fer pal seguir-la, no tinc remei! I bé, ja que dius que t'agrada Utena faré servir una frase èpica (Aprofundeix, aprofundeix més...) perquè ens contis un poquet més sobre tu i ens anem coneixent!! Quina classe d'animes t'agraden més? (els romàntics, els d'acció, els sobrenaturals, etc...) , t'agrada comprar-te manga o ja et va bé llegir-lo per internet?

Espero que ens llegim i que parlem molt per aquí!! Benvinguda!!!
Avatar de l’usuari
Ifrit
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Rise and Shine!
Entrades: 32
Membre des de: 27 ago. 2015, 22:49
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Benvinguda Giggels!
Efectivament sembla que tots passem per un període d'abstinència, però al final tornem a caure.
Recordarte també que tens al teu abast el xat per coneixernos millor!
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola!

Doncs aprofundeixo una mica més. :)
Aventures i acció m'agraden bastant! També romàntics! De totes maneres haig de posar-me al dia :D

El manga m'agrada comprar-ho! Vull dir que m'agrada llegir del llibre, no en pantalla. M'agradaria tenir espai i diners per poder tenir una llibreria completa. Com que no puc no en compro tant com m'agradaría. És una de les raons per las que ja no vaig a salons del manga. :(

Fa uns dies he descobert que es pot llegir on- line. Ho estic probant... Probablement acabaré comprant els que més m'agradin!

Per començar vaig fer una compra compulsiva per Wallapop i vaig comprar uns volums de Noragami i he llegit que per ara les publicacions s'han detingut.

Ja veus que no m'entero de res!

Afegit en 8 minuts 17 segons:
Ifrit ha escrit: 07 des. 2017, 19:52Benvinguda Giggels!
Efectivament sembla que tots passem per un període d'abstinència, però al final tornem a caure.
Recordarte també que tens al teu abast el xat per coneixernos millor!

Gràcies Ifrit, ho tindré en compte! Fa segles que no xatejo! Ja passaré :)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Benvinguda!

En primer lloc, ens sap greu que ens hagis hagut de contactar justament quan el correu no ens funcionava. El costat positiu és que ara (en teoria) funciona :p

És difícil trobar algú per aquí que no hagi començat gràcies a Televisió de Catalunya :p — compartim els inicis amb Bola de Drac i demés, tot i que mai vaig seguir Utena i, la veritat, he hagut de cercar què era Azuki-chan.

Doooncs crec que em va passar un poc com a tu, pel que dius: em vaig desconnectar totalment d'aquest món i vaig tornar gràcies a Naruto, tot i que no vaig poder aguantar-ho xD. Va ser amb Bleach que finament vaig quedar-m'hi.

Hmmm no sé què demanar-te... Dius que t'agraden les coses relacionades amb el Japó. I la cuina? Has provat mai de fer res? :D

Quant a comprar-se manga i la despesa que significa: sí... És ben car, però la veritat és que la part de col·leccionisme és important. Però ara! Nosaltres aprofitam els salons del manga (que són una bona destralada!!) per veure'ns tots plegats. L'any que ve t'hauràs de repensar això de no anar-hi :p

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola Minatoni!

No passa res pel que fa al correu! Vaig esperar a veure si s'arreglava i mira, s'ha arreglat i m'en alegro.

Coincideixo amb tú que una part important es el coleccionisme. :) Els pocs volums de manga que tinc són molt preuats per a mi.

La cuina m'agrada, sí! Potser més menjar-la que cuinar-la XD He provat a fer a casa meva ramen (boníssim) i dorayaki ( quina feinada!). Per ara yakisoba i sushi són els meus preferits. :)

Al saló del manga potser hi vagi el pròxim any. Ja m'ha passat els últims cops d'arrepentir-me de no fer-ho a l'últim moment!

fins aviat!
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvinguda!!! :visca:

Sempre és motiu d'alegria veure gent de més edat per aquí! Aquí un altre que es va enganxar a l'anime amb l'època daurada del 3XL (havent vist abans Bola de drac i Arale, clar, Doraemon no perquè el feien aviat i els meus pares no em deixaven veure la tele al matí xD)
Ifrit ha escrit: 07 des. 2017, 19:52Efectivament sembla que tots passem per un període d'abstinència, però al final tornem a caure.
No puc estar-hi més d'acord. A mi em va passar una cosa semblant, tot i que no n'he desconnectat mai al 100% (sempre he anat veient alguna pel·li aquí i allà), però vaig estar uns quants anys que gairebé no veia res. Però bé, ara tampoc sóc extremadament actiu mirant sèries :roll:

Va, deixaré anar una pregunta una mica més complicada del normal: Què és el que més t'agrada de la cultura japonesa?

Que t'ho passis molt bé per aquí, ens anem llegint! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola Ereza!

Quina pregunta més difícil de respondre perque m'agraden moltes coses! Potser el que més m'agrada és l'estil de vida tradicional japonés tant relacionat amb l'amor a la naturalesa. I els seus costums i exentricitats! També m'agrada l'idioma i l'any que ve vull començar a aprendre una mica de japonés. :D

molt agraida per la rebuda! anirem parlant ^^

salut!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

aaaaaii!!! M,ENCANTA GIGGLES! Desde que vas unirte no deixo de dirho mentalment i em fa feliç :D D'on be?

I quina musica t'agrada? Benvinguda, giggles, sfjgsvsnv

Afegit en 42 segons:
manolini ha escrit: 12 des. 2017, 12:24aaaaaii!!! M,ENCANTA GIGGLES! Desde que vas unirte no deixo de dirho mentalment i em fa feliç :D D'on be(osigui el perque tel vas posar)?

I quina musica t'agrada? Benvinguda, giggles, sfjgsvsnv
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

manolini ha escrit: 12 des. 2017, 12:24aaaaaii!!! M,ENCANTA GIGGLES! Desde que vas unirte no deixo de dirho mentalment i em fa feliç :D D'on be?

I quina musica t'agrada? Benvinguda, giggles, sfjgsvsnv

Afegit en 42 segons:
manolini ha escrit: 12 des. 2017, 12:24aaaaaii!!! M,ENCANTA GIGGLES! Desde que vas unirte no deixo de dirho mentalment i em fa feliç :D D'on be(osigui el perque tel vas posar)?

I quina musica t'agrada? Benvinguda, giggles, sfjgsvsnv


Hola Manolini!


Giggles ve d'un personatge molt bufó dels Happy Tree Friends! No sé si els conneixes :) Són unes animacions fetes amb flash. Unes histories curtes, que malgrat el seu aspecte infantil, tenen molt contingut violent i gore. No son per nens. A mi m'agrada també, pel nom (rialletes)i també pel personatge que és molt innocent i happy. Els dibuixos dels Happy Tree Friends els veia fa anys i aquest nick ja l'he utilitzat altres cops.
Bueno...
Ara que t'he dit d'on prové el nom encara t'agrada???

M'agrada molt la música! Escolto de tot. M'agrada el rock, metal, però també escolto pop a la radio.
Els meus grups preferits són alguns com Los Suaves, Extremoduro, Lax 'n'busto, els pets, Judas Priest, ACDC, Offspring, Dover. També m'agraden altres estils. Escolto cançons de Bollywood, d' anime...
una mica de tot :)

Bueno Manolini he fet un bon resum ^^ Espero que ens avinguem bé i que podem compartir aficions!! Aquests dies estic intentat coneixer-vos a tots i a totes. Encara sort de les presentacions :)

Ens veiem pel xat i pel forum que ja començo a tenir ganes.

Fins aviat!
Respon