konnichiwa, hola hola uwu

Avatar de l’usuari
sadnugget2001
Sense cara
Sense cara
menja kiwi
Entrades: 2
Membre des de: 07 jul. 2017, 17:44
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 1 cop

Hola, sóc l'Ale uwu :blush:
escric aquí per dos raons:
•Perque el meu professor de catala us ha recomanat
•Perque m'agrada el manganime, dibuixar i els videojocs uvu :elmo:
No crec que manolini tingui 83 anys :fumar:

Un plaer i encantada :visca:
sadnugget2001 l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 jul. 2017, 17:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvingut Ale, primer de tot deixa'm dir-te que tens un professor de català molt guai i que ens agradaria conèixer-lo algun dia, en segon lloc aquí és típic fer l'interrogatori algunes preguntes per conèixer-nos millor:

Jo començaré les preguntes :p, dius que t'agrada el manganime, però ets més de manga o d'anime?? I quins són els teus gèneres o mangas preferits?

Ens anem llegint!
Morte-Diem l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 jul. 2017, 21:48, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvingut, Ale!

Carai tu, quin profe més enrollat :new_moon_with_face:

Parla'ns un poc més dels teus gustos, d'això que dius...
sadnugget2001 ha escrit: 07 jul. 2017, 18:22 •Perque m'agrada el manganime, dibuixar i els videojocs uvu
Quins mangas, animes o videojocs has vist/jugat recentment? Quins et van marcar més?
sadnugget2001 ha escrit: 07 jul. 2017, 18:22 No crec que manolini tingui 83 anys
A Tadaima.cat no hi ha límit d'edat :pervertmoon:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hola sad nugget.

Primerament, jo no vull que siguis un sad nugget. Vull que siguis un happy nugget. Però happy de veritat. Perquè jo sempre em pregunto si el pollastre dels nuggets del happy meal són realment happy. Vull dir, que si es diu happy meal, segurament deuen ser nuggets happys, no? Molt sovint em demano sobre el significat de la vida i mira, se m'ocorren aquestes coses. No siguis més un sad nugget, sigues un naked nugget!!

Bé, a part d'aquesta xorrada que he dit per trencar el gel i que vegis que som gent enrollada, et faré unes quantes qüestions. Segueixes animes de temporada a ritme japonès? Aquesta temporada no hi ha gaire cosa, però anima't i comenta-ho amb nosaltres!! Quin va ser el primer anime que vares veure?

I pregunta obligada, ets més de nuggets o en realitat et mola més un bon big mac?

Passa't-ho bé per aquí chavaaaaaaaaaaaaal!
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Sigues benvingut!!!

Des de quan els professor fan recomanacions tan guais com dir-te que entris a Tadaima? No pot ser veritat! :p

A banda d'esperar la resposta a les qüestions que t'han plantejat, diré que si t'agrada dibuixar, passa pel fòrum de Zona artística i ensenya'ns algun dibuixet! Que als que som uns inútils dibuixant també ens agrada veure les cosetes guais que dibuixeu :p

Res més, espero que ens continuem llegint per aquí! Que t'ho passis molt bé a Tadaima! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Benvingut Ale! ja que la @UkiHana se m'ha adelantat pel que fa a la broma del happy nugget, només dir que espero que t'ho passis genial al fórum i ens anem veient! :urahara:
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Sigues benvingut Aleee :·3

T'he de fer la pregunta que els hi he fet a tots els nous usuaris del 2001. Suposant que vas néixer aquell any de quin mes ets? La teva resposta pot significar... nah sóc la mar de curiós i ja està xD.

Espero que t'ho puguis passar d'allò més bé aqui i fes-li un cop d'ull al rol a veure si t'hi animes a escriure :P

Ens veiem pel xat!
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Benvingut a Tadaima!

espero que t'ho passis bé per aquí i que hagi valgut la pena fer cas a la recomanació del profe de Català :pervertmoon:

com que ja t'han preguntat moltes coses, només et desitjaré que gaudeixis del fòrum! :D

PD: aviat tindrem un menú complet amb croquetes, bananes i ara nuggets :D
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Jo també et dono la benvinguda!

La veritat és que el teu nick és un dels més originals del fòrum aixi que chapeu, de part d'un que bé, directament va ser molt vago y no va matar-se gaire. Només convidar-te a donarla teva opinió en tots els apartats dels fòrums!

Res més, gaudeix de tot el que Tadaima ofereix!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Hola Ale!!! Benvingut!!! ^^

Veig que ja t'han fet unes quantes preguntes, jo m'uneixo a l'interrogatori :P
Quin o quins són els teus animes o mangas prefes?

PD: El millor del McDonald's és el QUART DE LLIURE!!!
Respon