Bones!

Respon
Avatar de l’usuari
Puransu
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 13 març 2023, 16:21
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Hola a tots!

Doncs mira m'agrada aprendre i provar una nova experiència. També m'agrada escriure i millorar el meu català. I soc de Barcelona (No sé si està permet les localitzacions a aquesta web). Un cop he llegit les normes i la meva memòria s'ha anat :pscratch: . Perdona si em veieu alguna paraula o alguna expressió que no és correcte o que pot ofendre m'aviseu i ho rectifico les coses! M'agrada molt anime i vegades llegeixo manga. Fa poc vaig descobrir una web a on està subtitulat en català i m'encanta! Ja que aquí Catalunya hi ha molta pressió per castellà i no vull perdre la meva llengua. I també fa poc vaig tornar a estudiar japonès que tenia molt abandonat i vaig rumiar que no val pena deixar-ho un dels meus hobbies. Faig Efectes Visuals CGI i ara mateix estic fent un curs d'audiovisual per poder trobar una feina. Ah si tinc una droga que em té enganxat el puto League of Legend :(. Estic intentant deixar de jugar però no hi ha manera. Vaja que cutre la meva presentació tot i que no sé que posar, encara sé que tinc més coses que m'agraden o altres coses però penso no fa falta transmetre tota la meva informació de moment. Aviso soc noob en aquestes coses de publicar o fer una xerrada en el forùm :banana: . Encantat!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei @Puransu, sigues benvingut! :)

No passis pena de no saber fer servir el fòrum, és molt senzill. Tu passa-t'ho bé i ja està!

T'animo a comentar l'anime que segueixes amb nosaltres! Veuràs que en seguim uns quants, així que uneix-te a la conversa sense por. Si vols recomanar-nos-en algun del que no en parlem, endavant!

Va, com a seguidor de l'anime, t'agrada la cuina japonesa o oriental? T'has animat a provar de cuinar res tu?

Fins ara!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bon dia!

Sigues benvingut a Tadaima, no fa falta que facis missatges super elaborats, simplement comenta com ho faries a un xat (una mica mes ordenat si pot ser :plol: ) i llest.

Un parell de preguntes rapides:
* D'on prove el teu nick @Puransu ?
* Quins generes d'anime/manga acostumes a consumir?
* Truita de patates amb ceba o sense?
* El paper higiènic penjant per fora o per dins?
* La pizza amb pinya motiu d'anar al Infern o al Cel?
Imatge
Avatar de l’usuari
Puransu
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 13 març 2023, 16:21
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Minatoni ha escrit: 14 març 2023, 12:11 Ei @Puransu, sigues benvingut! :)

No passis pena de no saber fer servir el fòrum, és molt senzill. Tu passa-t'ho bé i ja està!

T'animo a comentar l'anime que segueixes amb nosaltres! Veuràs que en seguim uns quants, així que uneix-te a la conversa sense por. Si vols recomanar-nos-en algun del que no en parlem, endavant!

Va, com a seguidor de l'anime, t'agrada la cuina japonesa o oriental? T'has animat a provar de cuinar res tu?

Fins ara!
Ei gràcies @Minatoni

Suposo tot s'aprèn com muntar una bici i la qüestió és passar-nos bé, no?

Hmm m'agrada moltíssim el menjar japonès quan vaig anar al Japó. Tot i que no soc molt de la cuina, m'estimo més rentar els plats que fer el menjar.

Ara mateix estic mirant un anime que és diu Amagami SS, la veritat els primers capítols em van agradar però després ja no tant, i encara no he deixat, perquè està en català o sigui que la vull acabar sencera que em mola hehe. :visca:

Afegit en 6 minuts :
Shancks ha escrit: 14 març 2023, 12:53 Bon dia!

Sigues benvingut a Tadaima, no fa falta que facis missatges super elaborats, simplement comenta com ho faries a un xat (una mica mes ordenat si pot ser :plol: ) i llest.

Un parell de preguntes rapides:
* D'on prove el teu nick @Puransu ?
* Quins generes d'anime/manga acostumes a consumir?
* Truita de patates amb ceba o sense?
* El paper higiènic penjant per fora o per dins?
* La pizza amb pinya motiu d'anar al Infern o al Cel?
Bona tarda!

Gràcies per la rebuda. Intentaré ordenar bé a la meva vida hahaha.
*My name Puransu ve el meu segon cognom i el vaig traduir per japonès i així es va quedar com pseudonim.
*Depèn de l'època, normalment faig atzar, però el que em crida més és que l'animacio sigui bona o la història i depèn els dialegs també. generes: acció, ciencia ficció, comedia, aventures, esports, misteri, romàntic, escolars, recontes de la vida, sobrenatural, terror, i alguns.
* Les dues maneres estan bé però està més bo sense ceba per mi.
*Les dues coses, per ser més interessant.
* Ni idea si va cap al Cel o al Infern, jo diria podria acabar en coma i punt. :pandahmmv2:
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Benvingut @Puransu! Ja ens hem saludat pel xat, però també faig la menció per aquí.

Per aquí som uns quants que juguem al League Of Legends així que ja organitzarem algo :pervertmoon: .

La meva pregunta és: quina és la teva època històrica preferida i per què?

Ens llegim!!
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ei @Puransu! Benvingut :hug:
Ànims amb això de deixar el lol, jo també estic combatent contra l'addicció a pantalles i cada dia estic millor: si insisteixes te'n sortiràs :)! No se'n va definitivament mai, però sí que amb coses com aquestes o es poden controlar o es poden deixar. Uns consells que a mi em van anar súper bé: Fugir de la temptació i no enfrontar-s'hi (sempre hi ha la idea que un s'hi posa i podrà controlar la situació, però n'ha de fugir), evitar les situacions o llocs en què et vicies, tenir la consola lluny, anar substituïnt-ho amb coses millors (fer jocs amb tadaima, per exemple :pwink:) i demanar ajuda a algú altre perquè t'ho controli.

Ens veiem al fòrum i al xat! :ok:
Avatar de l’usuari
Puransu
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 13 març 2023, 16:21
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Oriol ha escrit: 14 març 2023, 20:06 Benvingut @Puransu! Ja ens hem saludat pel xat, però també faig la menció per aquí.

Per aquí som uns quants que juguem al League Of Legends així que ja organitzarem algo :pervertmoon: .

La meva pregunta és: quina és la teva època històrica preferida i per què?

Ens llegim!!
Hola Oriol, Gràcies de nou!

De debò? Doncs, que si organitzeu alguna cosa de League Of Legend m'apunto! Em pots afegir com amic al lol si vols, nick: Puransu :soudesuka:

No sé quina és la meva millor època històrica preferida, però em sembla que no la tinc encara. Únic puc esmentar les millors vacances que he tingut de la meva vida va ser quan vaig anar al Japó amb els meus amics. I per què?... Suposo perquè vaig gaudir moltíssim, aquell estiu tan calorós amb els amics amb qui me'ls estimo, va ser el meu millor viatge, fent bogeries fins i tot et fa riure.

Afegit en 13 minuts 21 segons:
Estel ha escrit: 14 març 2023, 22:38 Ei @Puransu! Benvingut :hug:
Ànims amb això de deixar el lol, jo també estic combatent contra l'addicció a pantalles i cada dia estic millor: si insisteixes te'n sortiràs :)! No se'n va definitivament mai, però sí que amb coses com aquestes o es poden controlar o es poden deixar. Uns consells que a mi em van anar súper bé: Fugir de la temptació i no enfrontar-s'hi (sempre hi ha la idea que un s'hi posa i podrà controlar la situació, però n'ha de fugir), evitar les situacions o llocs en què et vicies, tenir la consola lluny, anar substituïnt-ho amb coses millors (fer jocs amb tadaima, per exemple :pwink:) i demanar ajuda a algú altre perquè t'ho controli.

Ens veiem al fòrum i al xat! :ok:
Gràcies Estel!

Ho tindre en compte amb això, o sigui ja estic fent aquestes coses, per sort faig kick-boxing i el pàdel amb els amics. Per desgràcia ara no quedo gaire amb els amics i clar a vegades jugo massa hores al lol. Però per l'altra banda controlo i en faig altres coses com llegir llibres, estudiar japonès i angles i més i sé que ho he de fer més sovint per no tornar a enganxar, però m'és difícil... Igualment, tens raó, el teu consell està claríssim, a mi tampoc em fa sentir bé, em sento perdre temps i és massa competició, i aquell joc és toxicitat... però a la vegada m'ho passo bé, hmm bé en realitat poques vegades hahaha. Ho fas genial de combatre de la teva addició. Intentaré canviar el xip! :worryemocio:
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bones i benvingut!

Pregunto, a part del LoL no jugues a cap altre videojoc o alguna cosa que ens puguis comentar?

Salut!
Avatar de l’usuari
Puransu
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 13 març 2023, 16:21
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Grimmy ha escrit: 16 març 2023, 21:55 Bones i benvingut!

Pregunto, a part del LoL no jugues a cap altre videojoc o alguna cosa que ens puguis comentar?

Salut!
Hola i gràcies Grimmy!

Perdona per haver contestat tan tard :gomen: . Doncs mira jugava uns jocs que vaig acabar: Stardew Valley, Hollow Knight, Rogue Heroes, Little NightMares 1 i 2, Cyberpunky , Finding Paradise, Impostor Factory, Castle Crashers, Re_Turn One Way trip i Graveyard Keeper.
També jugava World Of Wracraft i Boombang, Habbo Hotel, però fa anys i van ser uns dels meus jocs millors d'aquella època quan anava de col·legi i de l'institut. Ara tinc el Lost ark, però no vaig poder acabar, de fet que em vaig cansar aquest joc...
Respon