Marvel - She-Hulk

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

EPISODI 3

Potser sóc jo, però sembla que durant els últims minuts ja han plantejat una possible trama per a la història, de manera que té pinta que no serà del tot episòdic (?). No és que em desagradi la idea del «cas setmanal», però també estaria bé que hi hagi una línia argumental a seguir, encara que sigui senzilla.

Coincideixo en què l’escena post crèdits m’hi ha sobrat una mica...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

Not bad? no se que pensar, la lluita be, la resta no tant be.

Esta be que tractin el us indegut de les Arts Mistiques, el mag es un cutre a mes no poder i l'ajudant negre es un intent de Morgan Freeman a Ara no em veus pero els a quedat un intent fallit.

Per altre banda, She-hulk lligant m'importa infinitament poc o res, pobreta que un cop torna a la forma humana, el doctor passa d'ella com la merda :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

EPISODI 4

Crec que de moment és l’episodi que menys m’ha agradat, entenc que es tracta d’explicar-nos una mica el seu dia a dia i les cites entren en aquesta categoria però la veritat és que no és una part que m’interessi massa tampoc. Potser amb un canvi de perspectiva i la possibilitat d’una relació real seria diferent, però amb aquest enfocament no semblava que pogués arribar enlloc i el pitjor és que es veia a venir d’una hora lluny. Pel que fa a l’acció, meh... ni bé ni malament.

Quan he vist el senyor he pensat exactament el mateix XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

És una fantasia de sèrie, estic enamorada d'aquesta She-Hulk tot i que no és com la del còmic. Suposo que una serie amb capítols curts no donava per desarrollar-ho tant. Tot i així trobo que han sapigut presentar molt bé el persnatge i ha quedat clar que és una sèrie diferent a les que hem vist fins ara, bàsicament perquè la Jennifer no és una "heroïna" com els que hem conegut fins ara.

Espero que presentin algun cas més interessant com el de Abominació (quina maravella tornar a veure en Tom Roth), el de l'últim capítol va ser una mica flojillo. No comparteixo l'amor del fandom per en Wong, em sembla un personatge bastant mid.

Estic esperant amb candeletes que surti ja en Charlie Cox. Espero que sigui l'advocat de la Jameela Jamil (no recordo el nom del personatge). M'encanta l'actriu i no se per on anirà l'història però te la presenten al primer capítol com una villana ja pim-pam i ara resulta que la cosa no anirà de pegar-se penyetassos destrossant mitja ciutat si no que es batiran al tribunal. Si segueixen així potser destrona a Wandavision com a la meva serie fav del MCU.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5

Be, ja ens han deixat veure el casc de Daredevil, per fi entra Matt Murdock al MCU.

En quant al capitol, poc a destacar, capítol episòdic amb un nou cas guanyat per She-hulk (representada per un altre). No m'està entusiasmant aquesta serie però es aire fresc per Marvel i que no s'encaselles, ho disfruto igualment pero.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo acabo de veure el quart episodi (sé ja encara n'he de veure un més xD) i ni tan mal, eh? És a dir, m'ha servit per desconnectar moltíssim de la vida, per riure una estona amb les cites (mare meva el primer imbècil que ni l'escolta i se'n va sense pagar!) i sobretot amb les aventures de la Madysinn, que podria ser jo perfectament amb mitja cervesa. M'ha encantat el dibuix dels crèdits quan surt la Madyssin firmant el pacte amb la cabra...

Imatge
Madyssin forevah <3

Res, sé que no és la gran cosa però em fa riure i crec que amb això n'hi ha prou
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4 (anem com les Canàries, un enrere)

Vos he dit mai que m'encanta com romp la quarta paret? Trob que ho fa de manera bastant natural, sense que sigui massa pesat i d'una manera que, sí, està bé. Està damunt una línia molt fina, eh? I potser abans que acabi la sèrie canvii d'opinió, però de moment m'està agradant.

El tema del Tinder ha estat un poc trist, la veritat. Ha de ser Hulk per TOT a la seva vida, fins i tot per lligar. La veritat és que fa pena i han sabut fer-ho bé perquè ens en faci.

Crec que tot el tema del màgic ha estat bastant bé, però na Madisynn ho ha duit a nivells d'absurditat que m'han divertit molt, la veritat.

Imatge

Un aplaudiment, de veritat.

I pareix que l'episodi que ve anirà una altra vegada de l'antagonista del primer episodi. Ja vos direm coses, aviat, supòs xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Well well well... que dèieu del capítol del Tinder? Que sobrava?? BOOOOOOOOM! Res passa perquè si!

Pensava que duraria més lo del judici amb la Titania però tot i així m'ha agradat, sobre tot la reflexió final de la abogada 'mereixes algo millor' DILO TATA!

Evidentment lo millor ha sigut la Nikki, aquella dona és increïble m'encanta el personatge, i per fi ha sortit el CASC DEL DAREDEVIL! Espero que no es quedi només amb això i poguem veure al menys en Matt Murdock...

Lo més trist és que no hi ha hagut escena post-credit :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Ha estat interessant! La veritat és que no m'esperava que al final aquest episodi del Tinder s'aprofités d'aquesta manera! Ole tu.
Nafi ha escrit: 18 set. 2022, 22:18 Pensava que duraria més lo del judici amb la Titania però tot i així m'ha agradat, sobre tot la reflexió final de la abogada 'mereixes algo millor' DILO TATA!
Yeah! La pobra Jen està feta pols i això li ha anat bé. Crec que és un dels personatges més HUMANS que ha fet mai Marvel i m'està encantant. El tros de "oh, m'ha fet cas, som amigues!" ha estat trist i encertat a la vegada.

Llavors, el casc aquest és el de Daredevil, @Nafi? Pareix que estan aprofitant la sèrie aquesta per fer fanservice del bo. Quasi que es parla més d'altres coses que no de na Jen.

He llegit que moltes de les bambes que surten dins els crèdits són referència a personatges que Marvel encara no ha inclòs oficialment dins el MCU i la gent ja s'està posant les botes (hahaha, quin humor).



Es parla de Fantastic Four i de Wolverine.

:nekocrispetes:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 19 set. 2022, 11:09 Episodi 5
Llavors, el casc aquest és el de Daredevil, @Nafi? Pareix que estan aprofitant la sèrie aquesta per fer fanservice del bo. Quasi que es parla més d'altres coses que no de na Jen.
Si, Daredevil fins ara no era del MCU (serie de Netflix) i la seva vestimenta era tota vermella. Canvi de plataforma, canvi de color pero la forma es inconfusible.

Realment te sentit que Daredevil entri a aquesta seria, al final de comptes es un advocat de dia com Jen i anti-heroi de nit.
Imatge
Respon