Torneig d'escacs!

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Hola! Jo també m'apunto!

Ara el meu nivell és que se moure les peces i dóna gràcies, nivell principiant principiant, aviso ja per si de cas hahahahahaha

El tema horaris, jo només puc a les nits a partir de quarts de 9 dels vespres i els divendres i dissabtes no puc tampoc.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'apunto tmb pero, com diu la Patx, el meu nivell també es el de moure fitxes sense cap pensament al cap XDD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Ja us he apuntat! Moltes gràcies per participar!! Amb això ja tenim la gent necessària per fer el torneig que vam proposar darrerament :festa:. Encara sou a temps d'apuntar-vos fins demà les 23.59.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Hola! @Meizu, com ha quedat la cosa? Alguna data pel torneig?
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Bones a tots! Perdoneu pels dies d'inactivitat. Vaig arribar uns dies al país on estic de vacances i em vaig posar malalt els primers dies :red: . Al ser 8 jugadors podem tirar endavant amb el format que ens permetrà jugar un torneig més equilibrat, però a canvi el torneig serà més durader.

El format de fase de lliga fa que hi hagin 7 jornades per tal d'enfrontar-nos tots amb tots i donar forma a la classificació. La idea seria jugar cada semana una jornada (amb temps límit fins el diumenge d'aquella setmana). Un cop definida la classificació, jugarem el torneig eliminatori que serà molt més ràpid de jugar (2-3 dies màxim). Què us sembla? Crec que d'aquesta manera ens anirà millor per posar-nos tots d'acord a l'hora de jugar i sense agobiar-nos.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Meizu ha escrit: 20 jul. 2022, 19:32 Bones a tots! Perdoneu pels dies d'inactivitat. Vaig arribar uns dies al país on estic de vacances i em vaig posar malalt els primers dies :red: . Al ser 8 jugadors podem tirar endavant amb el format que ens permetrà jugar un torneig més equilibrat, però a canvi el torneig serà més durader.

El format de fase de lliga fa que hi hagin 7 jornades per tal d'enfrontar-nos tots amb tots i donar forma a la classificació. La idea seria jugar cada semana una jornada (amb temps límit fins el diumenge d'aquella setmana). Un cop definida la classificació, jugarem el torneig eliminatori que serà molt més ràpid de jugar (2-3 dies màxim). Què us sembla? Crec que d'aquesta manera ens anirà millor per posar-nos tots d'acord a l'hora de jugar i sense agobiar-nos.
Em sembla guai, vols fer els emparellaments i comencem la setmana que ve?
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Sí! Demà mateix treure el calendari a jugar durant la fase regular i així cadascú pot veure els emparellaments. Serà una mica precari, però tant bon punt torni de les vacances ho posaré tot maco!
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Ja tenim els emparellaments de la lliga!

Jornada 1


@Meizu VS @Josep Navarro Bes
@cosarara VS @Patx
@Estel VS @Xail
@taka VS @manolini

Jornada 2


@Meizu VS @Estel
@taka VS@Xail
@cosarara VS @Josep Navarro Bes
@manolini VS @Patx

Jornada 3


@Meizu VS @cosarara
@manolini VS @Josep Navarro Bes
@taka VS @Estel
@Patx VS @Xail

Jornada 4


@Meizu VS @taka
@Patx VS @Estel
@manolini VS @cosarara
@Xail vs @Josep Navarro Bes

Jornada 5


@Meizu VS @manolini
@Xail VS @cosarara
@Patx VS @taka
@Josep Navarro Bes VS @Estel

Jornada 6


@Meizu VS @Patx
@Josep Navarro Bes VS @taka
@Xail VS @manolini
@Estel VS @cosarara

Jornada 7


@Meizu VS @Xail
@Estel VS @manolini
@Josep Navarro Bes VS @Patx
@cosarara VS @taka

El torneig comença el dia 25. Tindreu fins el diumenge per jugar la jornada corresponent. Per enviar els resultats passeu-me una captura de pantalla o bé per missatge privat o bé podeu respondre el fòrum.

Les normes son les següents: juguem a chess.com amb un temps de 30 minuts. Guanyar dóna 3 punts, les taules otorguen a cadascú 1 punt i perdre no suma cap punt a la classificació, 0. Els 4 primers van al bracket superior i els 4 últims al bracket inferior. En cas d'empat a la classificació guanyarà la posició qui hagi guanyat l'enfrontament directe. Si hi ha triple empat per una posició i els 3 jugadors tenen un enfrontament guanyat i un perdut entre sí (una relació de 1-1 entre els tres jugadors), es jugarà un triangular entre aquests.

Les jornades les he generat a través d'una pàgina web, us adjunto en un spoiler les captures.
Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge
Quan torni a casa ho ficaré tot maco! Perdoneu la precarietat :whip:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Viscaaa! :banana:
Una pregunta: entenc que, per exemple, la primera jornada es fa dins del marge d'una setmana, no? Per exemple, jo contra en @Xail tenim una setmana per jugar a una partida i després et diem els resultats?
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Ja estem a dilluns així que oficialment comença el torneig d'escacs!!! :festa:
Us podeu posar en contacte amb els vostres rivals i començar a jugar!
Estel ha escrit: 25 jul. 2022, 09:57 Viscaaa! :banana:
Una pregunta: entenc que, per exemple, la primera jornada es fa dins del marge d'una setmana, no? Per exemple, jo contra en @Xail tenim una setmana per jugar a una partida i després et diem els resultats?
Exacte, una jornada va des de el dilluns a les 00.00 fins el diumenge d'aquella mateixa setmana a les 23.59 :).
Respon