Recomanació: jocs poc coneguts

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Hola lectors!
Per començar a omplir aquest fòrum de coneixement eròtic he decidit fer alguna petita guia... com la que esteu a punt de llegir!

Aquest és una petita lista de jocs que us recomano jugar i que potser no són gaire coneguts, però que en la meva opinió personal m'agrden moltísim i crec que els amants dels videojocs disfrutaran.
Totes les opinions són benvingudes i us animo a compartir idees i a parlar sobre jocs que volgueu compartir amb la resta del fòrum!

Dit això començo :vermell:

Primer de tot us parlaré d'un RPG alemany força conegut en alguns sectors, però per mi desconegut i quan el vaig descobrir em va enamorar :cor:
Imatge
Parlo del joc Drakensang, the dark eye! (No confodre amb el Drakensang Online)
En un món anomenat Aventuria tu ets un home, elf, nan, amazona, pirata... etc, que va a veure al seu amic Ardo a la capital del continent, però un cop allà et veus submergit en una aventura al més pur estil de rol, amb esquelets, zombies, arpies, bandits, llops, dracs...
La seva precuela, Drakensang the river of time, explica l'aventura secreta d'Ardo i els seus companys, on us trobareu viatjant amunt i avall pel riu en unes missons i una història molt interessants. A més, amb l'expansió "secret of Phileasson" entrareu a una ciutat elfa i podreu acaparar tresors llegendaris...

Puja habilitats de naturalesa, crea arcs, armadures o pocions rares, sedueex als teus enemics, suborna'ls o intimida'ls i combat contra ells amb una gran varietat d'armes i habilitats (i màgia!!)

Tot això sona molt bé, direu, però són tres jocs... no seria car?
No us preocupeu! L'empresa que va traduir el joc al castellà, Fx Interactive, ven l'edició completa per 10 euros (i a vegades 5 si agafeu una bona oferta).
Entre que és barat, addictiu, moltes hores de joc i molt complet, aquest és un dels jocs de rol que més m'han agradat, superat només pel que ve a continuació...

Us presento el que, segons la meva opinió, és el millor joc de l'univers de Star Wars...
Els dos Knights of the Old Republic! (Coneguts per KOTOR, qe el nom era un pel llarg...)
Imatge

La història té lloc en plena guerra, 3956 anys abans que la priera película que es va fer de Star Wars, una nova esperança. Pots triar el sexe del teu personatge i ser un explordor, soldat o lladre. Comences en una nau de la República que està sent atacada pels Sith i has de protegir a una Jedi molt important anomenada Bastila. Però la batalla està perduda i tu i un pilot de la república anomenat Carth us veieu obligats a fugir al pròxim planeta de Taris, sota domini Sith, on intentareu localitzar a la Bastila sense que us descobreixin...
El Kotor 2 en canvi comença 5 anys després del Kotor 1 i ets un ex jedi que es va exiliar després dels horrors viscuts a la guerra. Fugint per la galàxia, et despertes a una instalació minera aparentment abandonada, sense roba i rodejat de perills imminents.
La història dels dos jocs és impressionant, a part que totes les decisions que fas tenen un efecte o altre sobre tu (apropan-te al costat fosc o al lluminós) o sobre els teus companys (augmentant la teva influencia o disminuint-la, obrint noves opcions de diàleg).

Amb tot, per problemes de temps el Kotor 2 està bastant incomplet. Si voleu més hores de joc i gaudir de molt del contingut que no es va poder posar us recomano el TSLRCM (the sith lords restored content mod), una feina impressionant d'uns quants modders que afegeix hores de joc.
I pots tenir una espasa làser platejada. Qui no vol una espasa làser platejada? :sang:
Té un bon sistema de lluita i un encara millor sistema de pujar de nivell, juntament amb la qualitat de la història i la quantitat de missions secundàries. Lluita contra lords sith, salva pobles esclavitzats, escobreix armes de destrucció massiva, salva un planeta de la destrucció, reconstrueix l'ordre Jedi.. o simplement destrueix l'univers, traiciona als teus amics i adquireix poder, l'elecció és teva ;)

Pel que vec m'està sortint llarga aquesta llista! Hahahaa

Per acabar, us parlaré d'un altrejoc basat en una sèrie. Qui no coneix Juego de Tronos avuí dia?
Ara bé, potser no coneixeu aquest joc, Game of Thrones RPG.
Imatge
La història té lloc just durant la primera temporada, així que si la heu vista entendreu moltes coses. Encarnes a dos personatges, un cavaller de la Guardia de la Nit anomenat Mors Westford i un cavaller exiliat que s'ha tornat un sacerdot roig, anomenat Alester Sarwyck. Què més dir? Lluites, missions, intriga, una història que enganxa molt... lo típic en Juego de Tronos.
Val a dir que el sistema de lluita no és gaire bonic, però la història ho compensa de sobres. Si us agrada Juego de Tronos i teniu una mica de vena gamer, us agradarà aquest joc.

I bé de moment això és tot, aniré editant i afegint-ne més si se m'acudeixen :3
Totes les opinions són valorades i si teniu algun suggeriment o voleu aportar el vostre impressionant joc poc conegut, endavant! No us talleu!
:guapo:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

De tots el que m'ha cridat més l'atenció ha estat Drakensang, The dark eye! Em sembla un joc bastant entretingut, d'aquests que sense adonar-te'n et passes un munt d'hores i t'oblides de sopar!

Segur que el de Joc de Trons li agradaria molt al Minato, però de moment ens hem comprat el Final Fantasy XII i allà el tenim, mort de fàstic, esperant que ens dignem a passar-nos-lo!

Moltíssimes gràcies per les recomanacions!! M'agrada que no sempre es parli dels mateixos jocs i que es doni l'oportunitat a d'altres que no són tan coneguts però que són igual o fins i tot més bons!

PD: Vull una espasa làser platejada!
Avatar de l’usuari
Ifrit
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Rise and Shine!
Entrades: 32
Membre des de: 27 ago. 2015, 22:49
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Ondia, el KOTOR. Tenia un amic viciadíssim a aquest joc (el bon Ricardo, al que molts coneixeu). Jo no el vaig provar per que no he tingut mai un ordenata lo suficientment potent per fer-lo anar (ni el tinc encara, imaginat). Però en comprarme un pepino el provare.
També hi ha RPG de GoT? Cony..son un poquet pesadets... no es per a tant...
El Drakesang no el coneixia, però si em dius que ha passat per les mans d FX te que ser bò a la força.

PD: Vinga, doneuli una altra oportunitat al FFXII, val que no es tant bò com el X, però es ben curt i facilet...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ifrit ha escrit:PD: Vinga, doneuli una altra oportunitat al FFXII, val que no es tant bò com el X, però es ben curt i facilet...
Me'l vaig comprar rebaixa(díssim)! Val la pena doncs? També he sentit que el XIII és molt bo.

Ricardo!!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Jo no he jugat mai a cap FF, com em recomanarieu començar? Per quin? De manera que m'enteri de la història i tot que no se si van seguits o què hahah

I per cert Ifrit, el Drakensang és molt bo i el KOTOR ara tindràs problemes per fer-lo funcionar als windows actuals, a no ser que el compris a Steam.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No, no van seguits. El FFX és bastant bo. Del FFVII parlen molt bé, però jo no el vaig poder acabar...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Doncs si és igual per quin començar... potser començo pel X doncs, moltes gràcies :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Ifrit
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Rise and Shine!
Entrades: 32
Membre des de: 27 ago. 2015, 22:49
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Com no podia ser de una altra forma, ja la he liat. M'encanta escriurer 3 anys i que despres no es publique...
Viciat al 10, el 7 es el millor pero ja te moolts anys...
Avatar de l’usuari
Kami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 17
Membre des de: 24 ago. 2015, 14:35
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

El puto Game of Thrones RPG, aquest el vaig jugar al seu dia, i amb el seu dia vull dir quan va sortir al humble bundle, però em va sorpendre molt gratament i jo també el recomano a qualsevol que li agradi la sèrie. El sistema de combat dóna un poc de sida però la història ho compensa, que tampoc és la gran cosa però si acabes de veure la sèrie i tens el mono compleix de sobres.

Jo amb FF no m'hi fico, vaig jugar al III i al XIII i sí, em va agradar, no em tireu pedres que tinc excusa.

El Kotor el tinc a steam, que van fer el bundle i tinc com mil jocs de star wars, no he jugat a cap com a bon col·leccionista de steam. Com és dels de Bioware algún dia caurà, però fa com mandra..
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ifrit ha escrit:Com no podia ser de una altra forma, ja la he liat. M'encanta escriurer 3 anys i que despres no es publique...
Viciat al 10, el 7 es el millor pero ja te moolts anys...
De tota manera, aquest juny anunciaren que faran un remake del VII!

https://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fan ... I_(remake)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon