Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta...

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Joer quasi m'adormo a mig capítol 11. Al final la catarina és qui tira l'anime endavant, i si està adormida només queda el manyoc de catarinalovers ploraners, que a cada capítol que passa tenen menys personalitat i diferències entre ells. Molt pràctic això de rebre info quan estàs en somnis de magia negra i despertar-se amb el poder de l'amistat. Amb les espectatives que posava el capítol 10, ha quedat molt decebedor, en conjunt.

Curiós que son en una escola però no hi ha ni profes ni res pel mig de tot l'embolic.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Idem, el Cosinha ha sabut resumir els meus pensaments a la perfecció. A més, tenc la sensació que tota l'estona estan fent recapitulació, recapitulació i recapitulació "ooooh, la Katarina em va fer canviar" "ooooh, la meva primera amiga". Que ja ho sabem hòstia, JA HO SABEM, no necessitem un puto flashback d'amor i felicitat a cada puto episodi, és que em ralla.

I al final, doncs al somni li diuen com arribar al husbando malvado i ja està, hi arriba i quan a la fi sembla que passarà alguna cosa, el capítol acaba... Decebedor.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Quin final més descafeinat, m'hagués gradat molt més que el president fos un villano de veritat i els hagués intentat matar a tots. Però al final era un altre personatge insuls però al menys amb una mica més d'història. M'ha matara el final on la Katarina ho fa tot mentre la resta estan plantats al darrera sense dir res, ens haguessin pogut donar almenys una lluita entre el senyor de la magia fosca i la Maria mb la super luz, no?

Ja han anunciat que tindrá segona temporada, la veuré però sense tanta espectació la veritat, només per seguir gaudint de la Katarina. Al menys ja s'ha acabat el drama del joc, potser per fi s'adonarà del que passa al seu voltant? Ho dubto...

Sóc jo o la Katarina a cada capitol era més pechugona?
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, ho han salvat... d'aquella manera, però ho han salvat, crec. Els darrers tres capítols han estat relleno però al final ha salvat el Rafael aquest tortuga ninja (que és un hola, te salvo, adiós, perquè pareix que el pavo no tornarà a aparèixer) i la cosa acaba que "s'acaba" el joc...

Sincerament, si el comparo amb altres otomes (o harems inversos, com els vulgueu dir, ve a ser el mateix) doncs és força original, molt diferent a tot el que he vist i amb una clau d'humor que s'agraeix. Ni que dos per això ja li donaré l'oportunitat a la segona temporada, però sincerament, m'ha fet ràbia que un anime tan bo hagi baixat tant la qualitat amb relleno de merda...

Espero que us hagi agradat comentar-la, m'ha molat molt llegir-vos! Al final no ens hem pogut ""barallar"" per quin dels nostres husbandos preferits donava més passes amb la Katarina perquè cap ho ha fet xDDDD A veure si a la segona temporada hi ha més tirada de canya, per favor...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Havia començat molt bé això, però al final ha estat bastant decebedor.

Començam amb un munt de personatges bastant interessants, cadascun amb les seves particularitats i especialitats màgiques perquè tanmateix això s'acabi tornant un harem invers on tots ells són absolutament... insulsos. L'únic que fan és admirar na Katarina i pensar que és estúpida (que ho és).

Llavors, tots els problemes els soluciona la més inútil del grup gràcies al poder de l'amistat. No sé. Ja podrien haver tret un poc el suc als personatges secundaris tan guais que tenen, no?

A part d'això, el que crec que m'ha molestat més ha estat el ritme:
3 episodis introductoris, on són nens
2 episodis de desenvolupament, on veiem que na Katarina coneix na Maria i en Sirius
4 episodis d'harem invers estúpid
3 episodis de conclusió, on en Sirius ataca, na Katarina "torna" al món real, ens expliquen què passa amb en Sirius i s'arregla tot màgicament

Aquests 4 episodis d'harem invers estúpid m'han matat. És més, tot i que ja es veia venir un poc, que al final tot s'hagi resumit a que 8 personatges diguin "jo m'estim na Katarina" "jo també" "i jo també" "però jo també" ... cansa.

Tot el que no és harem descafeïnat... m'ha parescut bo.

Possiblement el continuï.

PS: @UkiHana jo crec que en Rafael sí que tornarà a sortir, no? No ha dit que seguiria a la uni? El meu ship és possibleeeee hahahaha
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Minatoni ha escrit: 22 juny 2020, 16:59 Llavors, tots els problemes els soluciona la més inútil del grup gràcies al poder de l'amistat. No sé. Ja podrien haver tret un poc el suc als personatges secundaris tan guais que tenen, no?
O la Maria que potser a diferència dels altres personatges ha estat sempre insulsa i, no sé, té com a poder màgia de la llum que contraresta la màgia negra? Jo m'esperava que fes alguna cosa, més que mirar com la Catarina arreglava tots els problemes d'en Raphi amb el poder de l'amor i l'amistat.

Aquest últim capítol hauria estat decebedor si no fos perquè en vistes de l'anterior ja venia sense cap mena d'expectatives. Al final ha resultat... correcte. El final aquest de l'amistat, Catarina, filla, no sabies que existia des de bon principi, o és que no te'n recordaves? Perquè clar, si haguessis sabut que hi era, ja te l'hauries marcat com a objectiu d'entrada.

Si hi ha una segona temporada, que hi hagi sang entre els rivals, si us plau! Jo volia el nyordo traient les ungles per defensar la seva promesa, i al final res.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Minatoni ha escrit: 22 juny 2020, 16:59 PS: @UkiHana jo crec que en Rafael sí que tornarà a sortir, no? No ha dit que seguiria a la uni? El meu ship és possibleeeee hahahaha
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

manolini ha escrit: 22 juny 2020, 18:15
Minatoni ha escrit: 22 juny 2020, 16:59 PS: @UkiHana jo crec que en Rafael sí que tornarà a sortir, no? No ha dit que seguiria a la uni? El meu ship és possibleeeee hahahaha
Imatge
I a tu què t'ha parescut?
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Minatoni ha escrit: 22 juny 2020, 18:22
manolini ha escrit: 22 juny 2020, 18:15
Minatoni ha escrit: 22 juny 2020, 16:59 PS: @UkiHana jo crec que en Rafael sí que tornarà a sortir, no? No ha dit que seguiria a la uni? El meu ship és possibleeeee hahahaha
Imatge
I a tu què t'ha parescut?
Doncs molt patata tot plegat( pero no en el mal sentit). El trope de ES SALVA TOT PERQUE SI AMB EL PODER DE L'AMISTAT em sembla pobre i trist, pero aquest anime desde el començament era de chill, i (desconec com continua el manga) ha acabat de chill, res mes. No m'ha desagradat gens, i jo mho he passat be i he rigut molt amb els ultims episodis.(Sobretot amb la Mary XD) No he esperat res epic en cap moment( el tema del rodolfo husbando ja mha semblat prou hardcore en comparacio a tot el chill que es l'anime) i per aixo no mha decepcionat mai, ni els episodis recapitulants XD Potser si tingués un altre to mes seriós si m'hagues decepcionat MOLTISSIM que el rodolfo no hagues tingut un desenvolupament mes obscur i que tot acabés mes dramoso guay, pero no li pots demanar trames interessants a un anime de pur chill XD

TOT I QUE, sento que aquest final ja es el final, vull dir, no entenc com poden continuar la historia si la trama principal de tot l'anime ja esta tancadissima i absolutament tots se li han declarat a la cara a la katarina descaradament. Es evident que la katarina no acabará amb ningú i aixo em posa dels nervis.

COM EL ÑORDO I EL QUISU NO ES MENGIN LA BOCA EN LA SEGUENT TEMPORADA M'ENFADARÉ MOLT
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon