[Anime de temporada] Kami no Tou - Tower of God

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nafi ha escrit: 07 juny 2020, 13:09Jo no ho entenia fins a aquest capítol, bàsicament han dit que un irregular és algú que no ha esta elegit osea que se ha colado a la torre amb tot el morro?
Sí, però... què és la torre? Una espècie de Hogwarts? Una espècie d'humor amarillo? Una cosa única que cada 500 anys hi puja algú? O cada cap de setmana hi puja algú? Em falta context. Vam veure una pinzellada del món exterior amb el flashback de n'Anaak, però ens falta més xixa... Això de que no es veiessin les estrelles, per exemple... wtf?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 07 juny 2020, 13:53
Nafi ha escrit: 07 juny 2020, 13:09Jo no ho entenia fins a aquest capítol, bàsicament han dit que un irregular és algú que no ha esta elegit osea que se ha colado a la torre amb tot el morro?
Sí, però... què és la torre? Una espècie de Hogwarts? Una espècie d'humor amarillo? Una cosa única que cada 500 anys hi puja algú? O cada cap de setmana hi puja algú? Em falta context. Vam veure una pinzellada del món exterior amb el flashback de n'Anaak, però ens falta més xixa... Això de que no es veiessin les estrelles, per exemple... wtf?
Això si que encara no ho he entés, ja que en un capítol diuen que hi ha gent que viu a dins de la torre i gent que viu a fora? Sincerament hi han moltes coses que no han explicat i ni de conya ens ho explicaran to en els 3 capítols que queden...
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No es que hi hagi gent vivint fora literament, en realitat els Irregulars son els unics que ven de fora completament.

Quan un Regular diu que ve de fora, es refereix a que ve de la Zona Residencial que son els costats/laterals de la torre i els Regulars que la pujen, ho fan pel Centre.

Us recomano llegir aquest post una mica per sobre, explica l'estructura de la torre: https://towerofgod.fandom.com/wiki/Stru ... _the_Tower
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, bé, però això no ens ho han explicat encara, no?

No sé... segur que si entram a una wikia ens menjarem spoilers de per tot els costats.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ola, k asen?

Per què no estem comentant la TRAISSION del jefe ros del moñito? És tot refinat el cabró, però només vol que les princeses de Zahard morin miserablement per una ovella kawaii... So sad tot.

Però bé, com sempre un capítol interessant i he quedat amb ganes de més, vull saber com acaba la cosa, si seran ara ciutadans de la torre quan passin la prova i tal... De tot plegat el que em sap més greu de l'anime potser és que hi ha molts personatges xulos i que gairebé no sabem res de ningú que no sigui el Bam o les princeses (del Khun en sabem alguna coseta més, però poca cosa)... Ens ho deixaran per a la següent temporada? Sabrem d'on surt el patètic, el que s'adorm per tot, el xulo que les katanes, etc...? Què en penseu? De quin personatge en voldrieu saber més?
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Doncs fa uns dies vaig començara el Manhwa per posar-me al dia de l'anime i quan aquest acabés, seguir amb el manhwa... Major error de la meva vida :lol: :lol: M'ha enganxat una barbaritat i us recomano que quan acabi l'anime hi doneu un cop d'ull.

Sense fer spoilers, tan sols vull dir que el que adapta l'anime no és més que una introducció a aquesta obra. Molt recomanat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

aeab13 ha escrit: 16 juny 2020, 18:32Sense fer spoilers, tan sols vull dir que el que adapta l'anime no és més que una introducció a aquesta obra. Molt recomanat!
Ara tot té un poc més de sentit...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Bueno bueno bueno... sembla que al final la Rache no és una mosquita muerta i té algun objectiu, o simplement ja no soporta en Bam (molt comprensible). No he entés gaire bé el rollo de les princeses, perquè la Yuri ajuda a aquelles dos que no coneix de res? A més, se suposa que s'ha patejat tota la torra només per donar-li aquella cosa a en Bam o que? Estic confused.

Com sempre RAK BEST BOY <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

LA LISIAAAADAAAAAAAAA.

Queda un episodi, NO?

A la fi ha sortit na Yuri. Em falta context per entendre què passa amb el pis 77.

Bé, bé, bé... la setmana que ve prepararé crispetes.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Molt bé, pos això nada que desir sobre la maldita lisiada. xD

Jo no hagués posat la música de l'ending però, massa happyguai. Espero que la següent temporada no trigui gaire tot i que ja l'he llegit. haha
Respon