Tenki no Ko (Weathering with you)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Tenki no Ko (Weathering with you)


Imatge

Fitxa tècnica

  • Títol original: Tenki no Ko
  • Director: Makoto Shinkai
  • Gènere: Coses de la vida, drama, romanç, fantasia
  • Estudi: CoMix Wave Films
  • Any: 2019

Argument


En Hodaka, un estudiant d'institut, se'n va de casa seva, en una illa llunyana, i es trasllada a Tòquio, però acaba ràpidament arruïnat. Passa els dies de manera solitària, però finalment troba feina com a redactor en una revista d'ocultisme. Després de començar a treballar, es troba que cada dia plou. En un racó de la ciutat, acaba coneixent una noia anomenada Hina, que resulta tenir un poder especial: el poder d'aturar la pluja i fer que el cel torni a ser assolellat.

Tràiler



Versió traduïda a l'anglès aquí.

Doncs tot just ahir es va presentar aquest primer tràiler del nou film de Makoto Shinkai: Tenki no Ko (Weathering with you). Sembla que s'estrenarà als cinemes japonesos el 19 de juliol d'aquest any (això vol dir que el tindrem per aquí més o menys mig any després). També sabem ja que l'apartat musical torna a ser responsabilitat de RADWIMPS.

De moment no se'n sap gaire cosa més... Però què en penseu? Serà un altre èxit com Kimi no na wa (Your name)? A mi, personalment, el tràiler no m'ha generat tanta expectació (tot i que com sempre, els paisatges són preciosos). Què us ha semblat a vosaltres?
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:28, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Veient que s'estrenarà el 29 de novembre vinc a reviure una mica aquest tema.

A mi no em solen agradar gaire les pel·lícules d'aquest director, però suposo que si la doblen al català potser sí que la miraré. Després de Kimi no Na wa, que la van posar pels núvols i no n'hi havia per tant, aquesta pel·lícula no em fa especial interès.

I vosaltres? L'anireu a veure?
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Atir dels Senders ha escrit: 14 set. 2019, 19:29 I vosaltres? L'anireu a veure?

Doncs jo igual, si la fan en català, ja que la porten, aniré a veure-la! La veritat és que després del hype de Your Name no sé jo què esperar d'aquesta... No he volgut llegir res per no fer-me expectatives, no sé si anirà per l'estil o no, però vaja, que aniré a veure-la i podreu comptar amb el meu comentari ple de hate... o no xDDD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Atir dels Senders ha escrit: 14 set. 2019, 19:29Després de Kimi no Na wa, que la van posar pels núvols i no n'hi havia per tant, aquesta pel·lícula no em fa especial interès.
UkiHana ha escrit: 15 set. 2019, 11:58La veritat és que després del hype de Your Name no sé jo què esperar d'aquesta...
A veure... a mi Kimi no Na Wa em va agradar. És cert que estava hypejada fins a l'infinit i més enllà, però bastant merescut, crec.

No he notat el mateix amb Tenki no Ko. Segurament hi hagi grans expectatives, però pareix ser que no és el cas.

Tot i això, com deis, si la fan en català, l'aniré a veure. Vaig molt poc al cinema, així que ja tenc excusa :p

I, encara que no es correspongui amb el hype, sé que no serà dolenta.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Molt bonica, la recomano fortament.

Art 10 de 10. L'argument potser una mica fluix però en general molt disfrutable.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

No la fan en català i per tant em declaro en vaga :p suposo que la veure en japonès amb subtítols (a veure si algun dels dos fansubs la tradueix ;) )

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo vaig veure-la en castellà (desgraciadament) però intentaré que no afecti a la meva opinió sobre la peli (puta merda el doblatge en castellà).

Argument: original sense ser res de l'altre mon, la part sobrenatural per a mi és la pitjor però evidentment són gustos personals. Crec que el problema és que és inevitable comparar-la amb Your Name i evidentment aquesta hi surt perdent, però en sí l'argument és simple però molt ben explicat.

M'han agradat bastant els personatges secundaris, en aquesta història tenen bastant més protagonisme que a Your Name i fins i tot en sabem la seva història i s'hi pot veure certa evolució.

Sobre la part artística crec que no puc dir res més que chapeau, lo ben animada que està l'aigua és orgàsmic i el prat que es veu a sobre els núvols amb els peixos d'aigua crec que supera l'animació de Your Name (puc dir que em recorda a Ponyo o em matareu?).

Lo que em sembla més forçat és la banda sonora, les cançons són molt bones (això és indiscutible) però hi han parts on no acaben d'encaixar, crec que busquen massa tornar a crec un himne com la banda sonora de Your Name i jo hi trobo a faltar més part instrumental.

Finalment lo pitjor de tot, el missatge: amor és sacrifici. Ara que Disney havia entés que havia de deixar de banda aquests tipus d'històries doncs PAM s'hi posen els japonesos, la història infinita és això.

Text amagat.
Vaya puntazo que sortissin els dos protes de Your Name en plan cameo encara que fos molt poquet, no m'ho esperava gents i em va arribar directe al kokoro.

En conclusió crec que és una peli que s'ha de veure tant per la història com per la part artística, això si tenint sempre en compte que no és Your Name i així no us endureu fiascos.

Nota: 7/10

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, avui a les 18.00 els companys de HitotsumeCAT organitzen un visionat d'aquesta pel·lícula.

Animeu-vos-hi i, si llavors comenteu aquí què vos ha semblat, genial!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
SeDiid-HitotsumeCAT
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 2
Membre des de: 30 maig 2022, 22:46
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 4 cops

Una fal·làcia patètica o fal·làcia antropomòrfica és, en literatura i cinema, el fenomen segons el qual la meteorologia reflecteix l'estat d'ànim del personatge principal d'una història. Quan el protagonista sent alegria o esperança, fa sol. Quan el protagonista està trist o enfadat, plou o cau tempesta. 天気の子 (El temps amb tu) parteix de la fal·làcia antropomòrfica i la porta al límit. Aquí el temps no és només el reflex dels personatges, sinó també la seva condemna. La relació entre persona i natura esdevé tan estreta que la frontera es difumina: el personatge és el temps i el temps és el personatge.

Makoto Shinkai ha creat un univers propi, una sèrie de pel·lícules independents que res tenen a veure l'una amb l'altra, però que alhora comparteixen una sèrie d'elements: la brutalitat de la natura en contraposició amb la fragilitat de l'home, la relació entre dos desconeguts el destí dels quals s'entrellaça, la reflexió sobre les virtuts i amargors de la vida urbana, etc.

天気の子 (El temps amb tu) és una obra de maduresa i, certament, és fàcil trobar-hi elements propis de 秒速5センチメートル (5 centímetres per segon) i 君の名は (Your Name). Fins i tot els personatges fan cameos i tenen moments de glòria fora de les seves pel·lícules.

Escenes d'acció i persecucions, elements màgics, històries de creixement personal, reflexions sobre el sentit de la humanitat en un món que a vegades ens és advers, tot aixó són elements que fan de 天気の子 (El temps amb tu) una pel·lícula de qualitat que tot amant de l'univers de Shinkai ha de mirar.


Imatge
SeDiid

HitotsumeCAT és la comunitat catalana de Discord d'amants de la cultura japonesa: anime, manga, videojocs, llengua japonesa i molt més!

https://discord.gg/2Ksxb3wr3t
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Doncs avui he aprofitat que la feien pel server de Hitotsume i m'anava bé, i l'he vist.

M'ha agradat bastant, la part artística és espectacular i la història també m'ha agradat! I no sé què més dit xDDD

Sóc super fan de l'aparició de Pretty Cure <3
Imatge
Respon