Hola a tothom!!

Avatar de l’usuari
Eliel
Sense cara
Sense cara
I will be there
Entrades: 8
Membre des de: 14 ago. 2019, 19:49
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 6 cops

Bones!
Doncs un dia veient vídeos a Youtube em vaig fixar en un comentari que parlava sobre aquesta web i així és com he arribat aquí.
M'agrada molt veure anime, els meus preferits són Fullmetal Alchemist: Brotherhood, SNK, Haikyuu!!, HXH i les pel·lícules de Studio Ghibli també m'agraden bastant. Manga la veritat és que no en llegeixo gens, encara que m'agradaria, però em fa pal xD. I videojocs tampoc en jugo, bueno, només als Sims jajajajja.
M'agradaria molt que siguem amics i poder compartir les mateixes aficions!
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Boones!!
Eliel ha escrit: 15 ago. 2019, 00:02 M'agrada molt veure anime, els meus preferits són Fullmetal Alchemist: Brotherhood, SNK, Haikyuu!!, HXH
Gent de cultura si senyor! Totes les que menciones tenen puntuació de 9 com a mínim al meu ranking (i diria que en general).
Eliel ha escrit: 15 ago. 2019, 00:02 Doncs un dia veient vídeos a Youtube em vaig fixar en un comentari que parlava sobre aquesta web i així és com he arribat aquí.
Serà un comentari d'en @Morte-Diem, sobre certa cosa que m'imagino? Tinc curiositat.. xDDDD

Doncs suposo que la gent et farà preguntes, com és tradició aquí.

Jo em pregunto, has estat en altres fòrums per l'estil? Més que res em sona haver vist l'avatar en algun altre lloc, encara que potser és bastant normal que la gent se'l pugui posar, però així faig una pregunta també.

I benvinguda.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvinguda, @Eliel!

Digues, digues, a partir de quin vídeo ens has trobat? Haurem de fer més spam per YouTube!!

Segueixes cap anime que s'estigui emetent ara mateix al Japó? Si vols, passa't per aquest fil i veuràs què estam mirant ara nosaltres ;)

I... digues, t'agrada el menjar japonès? T'has atrevit a cuinar res?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Eliel
Sense cara
Sense cara
I will be there
Entrades: 8
Membre des de: 14 ago. 2019, 19:49
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 6 cops

Gràcies per la benvinguda! :D
Doncs us he trobat pel comentari d'un tal Joel Torrentó al canal d'Elia Periwinkle, on feia una cover de l'ending de Fushigi Yuugi en català jajajjaja.
Jo em pregunto, has estat en altres fòrums per l'estil?
La veritat és que aquest és el primer. De fet ara estava intentant entendre com funcionava tot això i no sé si estaré citant bé les preguntes xD. I la fotografia suposo que molta gent la utilitzarà també, és que no sabia quina posar jajajaja.
Segueixes cap anime que s'estigui emetent ara mateix al Japó?
Justament aquesta és la temporada que estic veient més animes: Fruits Basket, Vinland Saga, Dr. Stone i Fire Force (encara que no sé si la continuaré aquesta última). Ah això sense comptar el Detectiu Conan i One Piece, que no les porto al dia.
I... digues, t'agrada el menjar japonès? T'has atrevit a cuinar res?
Que si m'agrada? M'encanta! Adoro anar a japonesos, encara que cuinar seria el següent pas, m'he quedat en els Yatekomo jajajjaajj.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvinguda @Eliel, doncs si, jo sóc l'autor del comentari aquest.

Bé, a primera vista ja et puc dir que has vingut a parar en un bon lloc si el tema cultura japonesa i anime t'agrada.
Veuràs que fem bastants esdeveniments, fes un cop d'ull a la última edició del bsong-4a-edicio-t1344.html

I per no perdre el fil, aquí tens la meva pregunta:

-Cap joc més a banda dels Sims? Algun joc online?
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Benvingudaaa Eliel!

Veig que tens bon taste (FMAB, SNK i Haikyuu), t'has plantejat seguir el manga de SNK? Està molt interessant ara mateix... i necessito algú amb qui comentar-ho

Per altra banda, quin és l'anime que has vist i que menys t'ha agradat? O que vas començar i vas ser incapaç d'acabar?
Disfruta molt de Tadaima! :visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvinguda a Tadaima!!! :visca:

Aquí la gent ja no respecta les tradicions, així que hauré de fer jo les tres qüestions crítiques:
  1. La truita de patates, amb ceba o sense?
  2. La pizza amb pinya, menjar diví o aberració?
  3. El paper de vàter, per sobre o per sota?
Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ja ens anirem llegint! :adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hola Eliel! Benvinguda a tadaima!!!

Estic contenta que ens hagis trobat i que t'uneixis a la nostra gran família! Unes preguntetes per anar-te coneixent millor: quin va ser el primer anime que vares veure? Prefereixes l'anime o el manga?

Comenta tant com vulguis al fòrum, no siguis gens tímida, volem saber la teva opinió sobre els animes que vas mirant!!

Ens llegim!! :ilu:
Avatar de l’usuari
Eliel
Sense cara
Sense cara
I will be there
Entrades: 8
Membre des de: 14 ago. 2019, 19:49
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 6 cops

doncs si, jo sóc l'autor del comentari aquest.
Doncs sort que el vaig veure :D , a vegades sí que funciona l'spam xD.
-Cap joc més a banda dels Sims? Algun joc online?
Doncs la veritat és que no, però no perquè no m'agradi, sinó simplement no he tingut l'oportunitat. Algun dia m'agradaria provar-los.
t'has plantejat seguir el manga de SNK? Està molt interessant ara mateix... i necessito algú amb qui comentar-ho
Jajajjaaj doncs la veritat és que no perquè m'agrada veure'l animat, crec que no sentiria el mateix si llegís el manga. A més se sap que hi haurà una temporada més dintre de poc (això espero), o sigui, que no m'hauré d'esperar anys per veure-la, puc aguantar xD.
Per altra banda, quin és l'anime que has vist i que menys t'ha agradat? O que vas començar i vas ser incapaç d'acabar?
El que menys m'agrada és Tengen Toppa Gurren Lagann (no m'odieu sisplau), no sé, em va decebre moltíssim perquè vaig veure que un youtuber (ilutv) el posava pels núvols però quan el vaig veure no em va agradar gens. I un que no vaig poder acabar va ser Code Geass, que em va passar el mateix que amb TTGL però aquest encara li he de donar una altra oportunitat.
1. La truita de patates, amb ceba o sense? 2. La pizza amb pinya, menjar diví o aberració? 3. El paper de vàter, per sobre o per sota?
Aquestes són les preguntes que importen xD.
1. SENSE i a més ben feta.
2. No m'agrada la pinya així que...
3. Per sota sempre, és que per sobre ho veig horrible (manies meves).
quin va ser el primer anime que vares veure? Prefereixes l'anime o el manga?
El primer anime que vaig veure sent conscient que allò era anime és un que no és gaire conegut i que no li agrada a massa gent: Death Note. I jo la veritat és que sóc molt mandrosa i em fa pal llegir, així que manga, encara que m'agradaria llegir-ne (com per exemple em voldria llegir Berserk o algun d'Inio Asano), no llegueixo.

Crec que s'ha quedat una mica llarg xD, però moltes gràcies per aquesta rebuda i per totes les preguntes :D :D
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Benvinguda a Tadaima @Eliel ! :D
Nafi ha escrit: 15 ago. 2019, 13:24 Veig que tens bon taste (FMAB, SNK i Haikyuu), t'has plantejat seguir el manga de SNK? Està molt interessant ara mateix... i necessito algú amb qui comentar-ho
@Nafi pots comentar amb mi SNK!
Eliel ha escrit: 16 ago. 2019, 02:10
Per altra banda, quin és l'anime que has vist i que menys t'ha agradat? O que vas començar i vas ser incapaç d'acabar?
El que menys m'agrada és Tengen Toppa Gurren Lagann (no m'odieu sisplau), no sé, em va decebre moltíssim perquè vaig veure que un youtuber (ilutv) el posava pels núvols però quan el vaig veure no em va agradar gens. I un que no vaig poder acabar va ser Code Geass, que em va passar el mateix que amb TTGL però aquest encara li he de donar una altra oportunitat.
T'entenc amb TTGL, no l'he pogut acabar mai de l'avorriment. Molta gent en parla genial però jo no soc capaç de seguir mirant sense quedar-me adormit :red:
Imatge
Respon