Yakusoku no Neverland

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uau!

No esperava que ja aparegués na Kroner! La veritat és que m'agrada molt com l'estan contant.

@Nafi, sí, jo crec que és perquè ja ho sabem.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Nafi ha escrit: 16 gen. 2019, 09:39 Comento per ara el primer capítol que és l'únic que he vist. Per a mi ha superat les expectatives que tenia despres de veure el trailer (el dibuix de les cares em donaven una mica de cringe).

L'opening brutal, l'han clavat. Ja sabem de que va tot aixi que sorpreses poques però per sort no s'han inventat res.

Lo únic que m'ha soptat una mica és en Jay, i aquí ve un spoiler del manga:
Text amagat.
sóc la única que té la sensació que és molt evident que en Jay sap la veritat? Vull dir quan vaig llegir el manga no em va donar gens aquella sensació, potser és perquè ja se que pasa?
Volia comentar això últim que ha dit la @Nafi a l'spoiler
Text amagat.
Potser es que ja n'estem al corrent però tot i així em sembla que es deixa entreveure massa i al manga no m'ho semblava tant. És com si ja estiguessin avançant una mica més.


A part d'aquest incís, la meva primera impressió és bona. M'està agradant els últims dos capítols els he gaudit molt. No m'ha avorrit gens.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja he vist el segon capítol i la veritat és que segueix tenint bona pinta, tot i que no recordava que les coses anessin tan ràpid (pensava que la Kroner tardava més en sortir). Veient a la velocitat que van creieu que potser adapten en 12 capítols tot el primer arc?

Text amagat.
fins quan fugen de la granja

Igual que quan llegia el manga hi ha moments en que la Emma se'm fa una mica pesadeta volent salvar a tothom i tal... però que hi farem l'hem d'aguantar.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Vist el segon capítol després d'estar uns dies a Barcelona, em reitero amb que el personatge que no hem mola ni una mica es en Norman. Tan fred, tan calculador i estratega que es presenta en el primer episodi i de cop em surt que es capaç d'entregar la seva vida i fer el que ella digui sense pensar-s'ho (em fa pudor a socarrim).

Respecte al tema del caràcter de l'Emma jo crec que es encertat el que transmet (optimisme i ser la més passional del trio). Comprenc pero que la seva presonalitat i l'idea de salvar a tots pot resultar molesta i massa gènerica pero a la vegada va bé per quan segurament hagi de fer front a un canvi de personalitat per culpa de les circumstancies.

Segueixo pensant que en Ray serà la clau per salvar a tothom (en contrast amb en Norman que sembla que està de gairebé co-protagonista). De la seva discussió amb l'Emma em deixa clar que es un personatge que toca de peus a terra i que prefereix ser eficient a un boig temerari. Arran de la discussió i de la confessió d'en Norman respecte a l'Emma, només puc dir que espero que no ens clavin un triangle amorós degut a les diferents visions que tenen els 3 de com actuar.

M'he quedat amb ganes de mes.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Ahir vaig veure el segon capítol.

M'està agradant com ha seguit tot plegat, no pensava que fossin capaços de reprendre la calma per treballar en un pla per marxar tan fredament. Però ara a cada moment tenim la mare fent mirades de boja i crec que ja ho hem entès, no cal que s'hi remirin tant. El que passa és que això que ens mostrin en Ray quatre cops per capítol amagat pels passadissos com si en portés alguna de cap... sembla que ens vulguin fer sospitar de tots, perquè en Norman també és raret.

I ara ha aparegut aquest nou personatge, la Kroner... vejam com anirà. Tinc ganes de veure'n més.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Vist els 3 primers capítols em sumo a aquest fil!

Que dir que no hagueu dit ja .... La serie porta molt bon ritme, l'animació i el disseny de personatges estan molt ben encertats i fins i tot hi ha una molt bona cinematica darrere d'algunes escenes!

Sóc l'únic que pensa que estan fent més psicótica a la germana Krone a la serie que no pas en el manga?
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Avui ha sortit el tercer capítol i crec que ha baixat la qualitat o m'ho sembla a mi potser, no ho se.
També dir que la escena de la persecució de la Krone no m'ha donat la sensació que al manga no m'ha posat gens tens ni res per l'estil, aquest tercer capítol no m'ha agradat tant espero que el pròxim moli més.

PD: al minut 1:50 més o menys hi ha un nen rebentant-li el cap a un altre amb una pilota és brutal
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Coincideixo amb en BlackStar amb el tema animació, a l'escena de la biblioteca he contat 10 segons de plànol amb en Norman i l'Emma sense cara literalment. Si són 12 episodis, no crec que això hagués de succeir.

Respecte al capítol en si, la Krone no sé si es boja o té un trauma, pero l'escena del peluix denota un trastorn de personalitat bastant sever. A la persecució, crec que ha quedat demostrat que l'Emma te un clar punt dèbil i que no es tan fácil de corregir com en Norman o en Ray.

Finalment, la noia d'ulleres será la següent sacrificada? 🤔 Massa plànols i massa participació (perquè li guanyem apreci) per després carregar-se-la. I ja per acabar, morirà matant i traint als tres protagonistes?
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

robguerrero ha escrit: 25 gen. 2019, 09:45Coincideixo amb en BlackStar amb el tema animació, a l'escena de la biblioteca he contat 10 segons de plànol amb en Norman i l'Emma sense cara literalment. Si són 12 episodis, no crec que això hagués de succeir.
Sí, també m'hi he fixat i m'ha semblat estrany...

Al segon capítol, pensava en la possibilitat que la Krone pogués acabar sent bona, però vist com està de boja amb l'escena de la nina i amb els seus deliris de grandesa, ho descarto completament xD

Efectivament, l'Emma és la més feble dels tres, ja que és fàcilment la que més s'esglaia. I la Krone se sap prou bé els punts febles de tots. L'episodi tendeix a fer-nos pensar que la Gilda (la noia de les ulleres, vaja) és una traïdora... però apostaré que no ho és (i segurament m'erraré xD)!

A mi em fascinen els monstres... Què tenen, un senyor? Quina és l'estructura d'aquest món? Senyor dels monstres > Monstres > Àvia > Mares > Nens?

La veritat és que m'està enganxant força :stuck_out_tongue:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

BUAH CHAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL QUE LA KRONER ESTÁ COM UNA PUTA CABRAAAA!!

Joer, jo em pensava que a l'Emma no l'agafaria quan juguen a amagat i sí que l'ha agafat!! A veure, com ja sabeu no he llegit el manga, però és que em sembla molt xungo que puguin sortir d'aquí, eh? És a dir, quan superen un obstacle (hola, ja sabem on tenim el xip) n'apareixen dos!! (la Kroner que canta els seus plans als quatre vents i la nena d'ulleres que és una malota amiga de la llei).

I jo ara em pregunto què polles faran? Joer, que no tenen tot en contra... quina angoixa!! No ho passeu malament mirant això? xDDDDDDDDDD
Respon