De quins animes necessiteu més temporades?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tots tenim un anime que ens encanta, un anime que ens ha calat profundament però que... NO TÉ SEGONA TEMPORADA!! Segona és un dir, podríem dir tercera o quarta, ja m'enteneu, el que vull dir és que encara hi ha manga per estona però que, de moment, l'anime està en stand by...

Per a vosaltres, quins animes necessiten més urgentment una temporada més??

Imatge



Per a mi, a part de Bleach que necessitaria adaptar l'arc final del manga (i, ja que hi són, arreglar un poc el desastre que va fer el Tite) la veritat és que hi ha uns quants animes que tinc moltes ganes que segueixin.

Per exemple Noragami. Ja fa molt de temps de la segona temporada, crec que ja seria hora d'anar pensant en fer una tercera, no trobeu? I què passa amb Akatsuki no Yona? Tenen moltíssim material per adaptar! Des que va acabar l'anime, han fet dues sagues grans més, les dues prou importants com per fer uns 50 capítols d'anime!! A què esperen?? I per altra banda, l'altre dia vaig veure Aoharu x Kikanjuu i, per què no l'han continuat? Si mola mil, per favor, per què no una segona temporada ja??

Un altre dels animes que m'agraden i que encara no han adaptat la darrera saga és Rurouni Kenshin!! No ho entenc, la veritat! I han fet molts remakes i molts ovas però la darrera saga del manga no l'han animat mai! I si parlem de clàssics de l'anime... què passa amb Nana?? Encara que el manga no estigui acabat, no poden donar-li una empenta a l'anime??

Per acabar, dir que em moria de ganes per una tercera temporada de Chihayafuru, però que ja ha estat anunciada, així que han calmat un poc la hater que hi ha en mi! <3


Digueu les vostres, tant és si es repeteixen!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hauria d'investigar què més s'ha fet de Bleach que no en tenguem constància (hi ha un munt de novel·les). Estaria bé que en Tite ho organitzés tot i arreglés una continuació de l'anime basat en un guió que, sí, seguirà més o menys el manga, però només més o menys. I aprofiti per arreglar les cagades i també introduir totes aquestes històries que no han estat publicades en manga.

Crec, la veritat, que seria tot un èxit. I ho vull.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Com dius Noragami, Akatsuki no Yona, Nana... A part d'això, aviam, que n'estigui segur de que es podrien continuar tenim:

- Slam Dunk
- Bobobo!!!!
- Fairy Tail (tot i que la part que més m'agrada ja ha passat, després decau pel meu gust)
- KAIJI, EVIDENTMENT

I amb els que tinc dubtes, bàsicament perquè ni idea de com n'estan el manga o la novel·la d'avançats:

- Densetsu no Yuusha no Densetsu, que m'agradaria saber com continua.
- No Game No Life, també clarament vull saber què passa
- Accel World, why not
- Yuushibu i Noucome, recordo que em van fer gracia

I Arslan Senki, Ao no Exorcist o Mahou Koukou no Rettousei que se m'acudeixin així.

Normalment si m'agrada prou busco el manga i l'afageixo a plan tot read (però no me'l llegeixo al final, lol).

D'altres com Akame ga Kill que diuen que l'anime no té res a veure, ja no els poso.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Buah hi ha massa que dir en aquest tema.
AOHARU X KIKANJU LA NECESSITA PERO VAMOS!! En la primera no va arribar a sortir en haru haru i per mi es el millor! NECESSITEM LA SEGONA PER PODER VEUREL EN MOVIMENT. (En verdah si surt a la primera, però de fons i amb una caputxa de DEALER.)
BARAKAMON també! Recordo que el manga seguia més, i el anime de Handa san no em va fer gens el pes.
També faria mes pel·lícules de Berserk. Magradaria veure animades molts personatjes que surten mes endevant!
I Net-juu no Susume!!! ES VAN DEIXAR MOLTS PERSONATJES PER EXPLICAR PROFUNDAMENT i mencantaria veure com segueixen les vides de tots mes enlla de tot!!
(N,aniré posant mes)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Noragami es deixa mirar, però queda molt avall a la meva llista de prioritats. I Nana, es clar que sí, però potser val la pena esperar a veure si ressuscita l'autora i així la fan sencera d'una tirada.
Posats a triar, jo voldria més Monogatari (que sí, que ja n'hi ha un munt, però mai n'hi ha prou), més Konosuba (hai hai, kazuma desu), més Initial D, i sobretot més 3-gatsu no Lion, en concret sobre la Hina i el bullying de la seva escola - encara no em puc treure la 2a temporada del cap.
Oh, i també m'agradaria una nova temporada de Darker than Black. Però una seqüela de veritat, no un anime de mahou shoujo com vam tenir amb Darker than Black: Ryuusei no Gemini, que crec que no perdonaré mai.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo també porto molt de temps esperant la tercera temporada de Chihayafuru, però com bé ha dit la UkiHana tindrem una nova temporada aviat (si tot va bé a la primavera 2019) així que aquesta espera ja té data.
De Gin no Saji m'agradaria veure'n una tercera temporada, tot i que la història no segueix amb el mateix ritme, sense contar que està en hiatus constantment. Però se'ns dubte la miraria.
El problema dels hiatus també el comparteix Nana, a mi també m'agradaria veure animada la continuació. Potser no l'acabarà mai, l'autora, però hi ha un bon tros que encara es pot animar i si més no deixaria la història més clara.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Slam dunk, llavors?

Però... ha seguit el manga? Conta'ns alguna cosa més, no posis el gif sol que sinó no sabem què vols dir :p
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

KAIJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Minatoni ha escrit: 08 des. 2018, 13:25 Slam dunk, llavors?

Però... ha seguit el manga? Conta'ns alguna cosa més, no posis el gif sol que sinó no sabem què vols dir :p
Slam Dunk i Akira són els únics manga seriats que he llegit sencers, del primer a l'últim número.

D'Akira no calen seqüeles. La peli ja finalitza bé així, malgrat que m'agradaria una Obssessive Otomo's Edition amb tot el material descartat (podria sortir un film de sis o set hores... babejo només de pensar-hi).

Imatge

L'adaptació de Slam Dunk va quedar escapçada per les desavinences d'Inoue amb la productora de l'anime.
No és que fos un final inconsistent... de fet era irònicament coherent amb el propi final del manga, que dona una sensació de coitus interruptus, tot i que en aquest cas el motiu era el problema mèdic de bipolaritat depressiva del propi autor.

Imatge

Però el final de l'anime deixa sense adaptar l'equivalent de 30 o 40 episodis més respecte el manga.

Imatge


O sigui que sí... em cal, si no una altra temporada, si més episodis de Slam Dunk....com a mínim per a finalitzar-ho abruptament al mateix punt que el manga.

Ja, que a Inoue li agafés la dèria de reprendre la sèrie... em faria tan feliç que penso que m'agafaria un mareig al llegir la notícia.

Per a qui li interessin els detalls, deixo un enganxa-i-retalla d'una explicació que vaig desar a una pàgina d'anime llatina (em fa mandra traduïr-la, ho sento)

Text amagat.
Les supongo a la mayoría mas o menos conscientes del estado de las cosas.
Aquí dejo un resumen para los que no:

-Inoue se negó a que la productora cambiara el final de la historia y les retiró los derechos sobre el manga. Es por ello que la serie quedó inconclusa en este episodio.

-En el manga seguimos al equipo durante el Torneo Nacional hasta que ganan al equipo de Sannoh a lo largo de una larguísima sucesión de episodios que son prácticamente un play-by-play de todas y cada una de las posesiones de balón. Estos últimos episodios son una obra maestra del cómic japonés de todos los tiempos.

-Tras ese agotador partido (en el que Hanamichi se lesiona la espalda) un texto nos informa que perderán en 3ª ronda ante Aiwa. El epílogo muestra a Rukawa seleccionado por el equipo nacional japonés y Sakuragi rehabilitándose de la lesión (lo de que le matan de un tiro es un bulo de Internet).
El autor empezó a sufrir episodios de depresión que adelantaron el final de la serie (la teoría de que iba a dibujar el partido de 3ª ronda pero que su enfermedad se lo impidió y decidió darlo por terminado ahí me suena bastante creíble).

-En la pizarra de una Universidad donde dio unas conferencias (en 2004) Takehiko Inoue dibujó unos bosquejos y un esquema de guión que llamó "10 days after". Puede tomarse como un 2º epílogo o el prólogo de una hipotética segunda temporada.

-A partir de ahí, todo son rumores sin confirmar. No hay garantías de que llegue a retomar la serie.
Ojalá.

Imatge


Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon