Bones a tots!

Avatar de l’usuari
BillParrot
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2018, 22:08
0
1
Gràcies rebudes: 1 cop

Bones!

Us acabo de descobrir perquè un amic d'un amic d'un amic havia penjat alguna cosa al Facebook...

Tinc 19 anys i m'agrada el cinema clàssic, el teatre i els bons llibres. Tot i així, soc un amant de l'anime i el manga (per alguna cosa soc aquí :hurra: )

En tot cas, hola a tots! Espero que siguem bons amics!
BillParrot l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 nov. 2018, 17:39, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvingut a Tadaima!! :hola:

Explica'ns més cosetes! Quins són els teus manga i anime preferits? Jugues a videojocs?

La resta ja et faran més qüestions :p

Que t'ho passis molt bé per aquí!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
BillParrot
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2018, 22:08
0
1
Gràcies rebudes: 1 cop

Ereza ha escrit: 06 nov. 2018, 17:39 Benvingut a Tadaima!! :hola:

Explica'ns més cosetes! Quins són els teus manga i anime preferits? Jugues a videojocs?

La resta ja et faran més qüestions :p

Que t'ho passis molt bé per aquí!
Soc molt dolent presentant-me, suposo que es nota :roll:
No tinc manga o anime preferit però soc molt fan de My Hero Academia i encara arrossego One Piece des de petit... Fa poquet vaig veure The Night is Short, Walk On Girl i Maquia i em van encantar les dues!

Jugo a videojocs (Nintendo i PS3) i des de fa un parell de dies estic enganxadíssim a Undertale. Hi ha un altre fan aquí?
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Benvingut!!

T'agrada el cinema clàssic? Quines has vist que ens recomanis? A Tadaima ens trobem de tant en tant per veure tots junts peŀlícules i les anem comentant pel xat i pel fòrum.
cicle-de-cinema-de-tadaima-cat-t1146.html

Espero que t'agradi molt!
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Hola Bill! Benvingut!

Quins llibres t'han agradat més? El teatre t'agrada anar-lo a veure o formar-ne part? T'interessen els musicals?

Espero que passis molt bones estones per aquí. Ens anem llegint!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Wooooooooooola Bill! Com va això?


Mola molt tenir-te per aquí!! Així que t'agrada Boku no Hero, no? Què en penses que Boku no Piko? Sí, els dos només tenen en comú que tenen el Boku no, però la seva temàtica és completament diferent... t'agraden els gelats?

T'agrada el Japó? T'agradaria anar-hi a viure? Ens llegim!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sigues benvingut, @BillParrot!

Digues, t'agrada cuinar? T'has atrevit amb alguna recepta japonesa? O prefereixes que t'ho donin fet?

Ens veiem per aquí! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BillParrot
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2018, 22:08
0
1
Gràcies rebudes: 1 cop

Uff! Gràcies a tots per respondre'm! Us intento contestar a cadascú:

Giggles ha escrit: 06 nov. 2018, 17:49 Benvingut!!

T'agrada el cinema clàssic? Quines has vist que ens recomanis? A Tadaima ens trobem de tant en tant per veure tots junts peŀlícules i les anem comentant pel xat i pel fòrum.
cicle-de-cinema-de-tadaima-cat-t1146.html

Espero que t'agradi molt!
Ei! He vist això del cicle i em sembla una idea fantàstica!!! Intentaré participar-hi quan feu la pròxima edició. No recomano gaire pel·lícules perquè tinc un gust una mica estrany però m'agrada molt Los paraguas de Cherburgo (Jaques Demy).
Atir dels Senders ha escrit: 06 nov. 2018, 19:38 Hola Bill! Benvingut!

Quins llibres t'han agradat més? El teatre t'agrada anar-lo a veure o formar-ne part? T'interessen els musicals?

Espero que passis molt bones estones per aquí. Ens anem llegint!
Tinc una companyia de teatre i actualment estem fent una mini-gira d'una obra que vam estrenar a l'octubre. Tot i així, m'agrada moltíssim veure teatre (i sobretot des que visc a Barcelona hahah). M'interessen molt els musicals (ja heu vist quina peli he recomanat) i no parlaria de quins llibres m'han agradat més sinó de quin és l'últim que he llegit que és El Furgatori (Josep Pedrals).
UkiHana ha escrit: 07 nov. 2018, 10:15 Wooooooooooola Bill! Com va això?


Mola molt tenir-te per aquí!! Així que t'agrada Boku no Hero, no? Què en penses que Boku no Piko? Sí, els dos només tenen en comú que tenen el Boku no, però la seva temàtica és completament diferent... t'agraden els gelats?

T'agrada el Japó? T'agradaria anar-hi a viure? Ens llegim!
Iep! Mola molt que em rebeu tan bé hahahaha. Prefereixo l'original a la seqüela... Boku no Piko em va semblar que no agafava bé el tema de les quirks...
M'agradaria molt anar al Japó aquest estiu que ve, però he d'acabar de mirar quatre coses... No voldries venir-hi amb mi? Ens llegim! :3
Minatoni ha escrit: 07 nov. 2018, 19:25 Sigues benvingut, @BillParrot!

Digues, t'agrada cuinar? T'has atrevit amb alguna recepta japonesa? O prefereixes que t'ho donin fet?

Ens veiem per aquí! :D
M'encanta cuinar! No m'he atrevit amb receptes japoneses tot i que tinc ganes de provar-ho algun dia. Still starting dude.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

BillParrot ha escrit: 11 nov. 2018, 11:21
Minatoni ha escrit: 07 nov. 2018, 19:25 Sigues benvingut, @BillParrot!

Digues, t'agrada cuinar? T'has atrevit amb alguna recepta japonesa? O prefereixes que t'ho donin fet?

Ens veiem per aquí! :D
M'encanta cuinar! No m'he atrevit amb receptes japoneses tot i que tinc ganes de provar-ho algun dia. Still starting dude.
Doooncs, possiblement això et pugui interessar!

search.php?keywords=repte+de+cuina&term ... bmit=Cerca
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Benvingut Bill, espero que t'agradi estar amb nosaltres, a veure si ens veiem algun dia pel xat!

Ens llegim!
Respon