INKTOBER 2018

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bé, confesso que l'he fet a corre cuita en boli en 5 minuts, mentre estava fent un treball i m'han quedat molt petits. N'he tret un que no m'ha agradat gaire però els que poso tampoc son la gran cosa. xDD
En fi, es lo que hay.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, la intenció era bona, vale? Però ha degenerat molt, no em deixeu un bolígraf.

La meva intenció era fer una fada dels boscos alegre que es mirava una parella que passejava feliçment, però després han aparegut els monstres que persegueixen la parella perquè les fades són unes mindundis que estan massa ocupades brillant i no poden ajudar als altres. S'han venut, han perdut la seva essència i per això el seu arbre del bé s'ha contaminat i es troba ple d'ulls del mal.

A la parella feliç (ell és un ikemen husbandil) els persegueixen monstres diversos, entre ells els més poderosos són el monstre del cul que menja cames i el monstre menja braços, que són els que es mengen les víctimes mentre les fades es pentinen els cabells. Però el pitjor és la mota de pols que és qui porta el ganivet de la justícia.

Eh, no sé, no estic bé. Pagueu-me un psicòleg.

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Hola!!! comencem el me!! A veure ganes al dibuix hi he posat, ara el que es diu art artístic no tinc. El primer és de @Aly Timothy Walker que participa però compartim post, ja veureu com els seus sempre estan millor, i el meu és el de sota que no està mal.

Imatge
És una àguila i el que sembla una fada i plomes volant.
Imatge

És un bosc amb quatre esperits que de nit surten a il·luminar els viatgers despistats que es perden pel bosc.
Imatge
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Doncs aquí va el meu primer dibuix d'aquesta cosa.

Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

uala tio m'encanta que l'estiguem seguint tanta gent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No m'agrada el que penjaré. He tingut uns dias dolents i avui m'era impossible dibuixar totes les coses que volia i tenia pensades, que eren bastant ambicioses. Com no em sortia res al final he pecat i mhe posat a fer cualsevol cosa amb la tauleta grafica, el que surtis a ma alçada per desfogarme, i he barrejat els esperits del bosc i el caçador.(prometo que els seguents serán amb tinta i millors)

És un caçador atroç que es dedica a atrapar i fer desapareixer esperits i petits essers del bosc perque en el poble sempre hi han hagut les llegendes de que son essers dolents que només porten desgracies. (El que ningu sap es que no es per res aixi, pero ell nomes fa la seva feina)

Text amagat.
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Són fantàstics tots els vostres dibuixos!!! :visca:

2. Un caçador atroç
Jo avui m'he aixecat abans per fer el caçador. M'ha sortit això:

Text amagat.


Al girar el full de la llibreta m'ha agradat com se superposava el dibuix d'ahir, així que he fet una segona versió:

Text amagat.
Atir dels Senders l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 maig 2019, 19:25, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

manolini ha escrit: 02 oct. 2018, 01:46 uala tio m'encanta que l'estiguem seguint tanta gent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No m'agrada el que penjaré. He tingut uns dias dolents i avui m'era impossible dibuixar totes les coses que volia i tenia pensades, que eren bastant ambicioses. Com no em sortia res al final he pecat i mhe posat a fer cualsevol cosa amb la tauleta grafica, el que surtis a ma alçada per desfogarme, i he barrejat els esperits del bosc i el caçador.(prometo que els seguents serán amb tinta i millors)

És un caçador atroç que es dedica a atrapar i fer desapareixer esperits i petits essers del bosc perque en el poble sempre hi han hagut les llegendes de que son essers dolents que només porten desgracies. (El que ningu sap es que no es per res aixi, pero ell nomes fa la seva feina)

Text amagat.
Imatge

Saps agafar molt be els punts de vista, m'agrada molt
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Com molen tots! :love:

Jo avui m'hi he posat més aviat i més estona, crec que si més no, podrà ser útil per refrescar, dedicar-hi un temps cada dia sobretot tenint en compte el que faig i que feia temps que no dibuixava res.

2. Caçador atroç
Text amagat.
Imatge


Tenia un arc també però entre tot no li he posat detalls i quedava fora de lloc, així que així es queda.

PD: Necessito un boli nou. xDD
Però no és excusa, els meus dibuixos continuen sent tant bruts com sempre. :lol:
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Dia 2
Imatge
cosarara l’ha editat per darrera vegada el dia: 18 oct. 2020, 17:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Quina passada de dibuixos que esteu fent :lloa:
Sembla que no però els dos dibuixos estan relacionats, el de l' @Aly Timothy Walker mostra a un mussol, que per definició és un caçador de nit, i el meu mostra una mirada que vol representar la sensació que pot tenir la presa quan l'estant caçant, com si algu t'estigués mirant des de dalt analitzant tot el que fas i la presa amb molta por.

Imatge

Imatge (la llum no és gens bona però és el que hi ha)
Imatge
Respon