Iep! Bones gent!

Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Hola a tothom! He trobat aquesta pàgina de pura casualitat fa res i no tinc massa idea de si és una comunitat gran o petita però la veritat és que m'ha alegrat trobar-la. No és que no estigui a grups de Facebook per l'estil però encara que haver-hi, hi ha molta gent, no és el mateix ni de bon tros.

Últimament em sento bastant orfe en aquest sentit, ja que tot i que vaig estar als antics fòrums del 3xL i vaig coneixer a gent fantàstica,a dia d'avui ja no tant sols no ens veiem mai, sinó que tampoc hi ha lloc per comentar coses d'aquestes, tothom està per altres assumptes.

Realment no anava a conservar el meu antic nick, tampoc pensava que cap d'ells estigués per aquí però he mirat una mica per sobre i he vist que la Nafi si que hi és! Holaa Nafiiins! ^^

Bé doncs dit això, em presento una mica, soc en Grimmy (originalment Grimmjow xD) i tinc 24. L'any passat vaig aconseguir el que havia volgut durant molt de temps; anar a estudiar a Japó. Tot i que va ser curt (mig any) i no tant intens com unes vacances, ara encara ho trobo a faltar i estic bastant nostàlgic i mancat de frikisme.

Ja que vaig haver de tornar, tinc ganes de fer coses i continuar en el món que m'agrada, però tot i que estic a prop no visc a la gran ciutat i no hi ha ni llocs ni casi gent amb qui coincidir en això. No crec que amb això es resolguin el coi de dilemes existencials que tinc però al menys omple una faceta que havia estat buida durant molt temps.

En fi, sentiu-vos lliures de preguntar-me qualsevol cosa! (que no sigui tot sobre el Japó a poder ser XD)

Salutacions!
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 ago. 2018, 00:33, en total s’ha editat 1 vegada.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

HOLA GRIMMY, PERQUE GRIMMY? D,on bé?
Tens mascotes? Estudies o treballes? mar o montanya JUSTIFICA TU RESPUESTA.
Tens hobbies? Bon dia tarda i nit!
benvingut
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

GRIMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! :corre: :corre: :corre:

Benvingut a Tadaima! M'alegro que t'hagis anima't a registrar-te en el nostre petit troç d'internet, aquí per sort els nivells de frikisme encara són bastant alts així que don't worry podrás comentar amb nosaltres tot els teus vicis, també hi han lectors de One Piece ;) ;) ;)

No sabria que preguntar-te així que només em queda dir-te que espero veure't sovint per aquí comentant animes i demés, si no et buscaré i t'estiraré de les orelles :besitu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Benvingut a Tadaima!!!

Veig que ets un altre fan del meravellós 3XL, com tothom qui va viure aquella època... :p

Et faré un parell de qüestions, ja que no ho has deixat clar:
1. Quins animes són els teus preferits?
2. Jugues a algun videojoc?

Espero que t'ho passis molt bé per aquí, ja veuràs que en el fons som bona gent! ^^

:adeu:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

@manolini Holaa! ^^
- Bé, com dic originalment el meu nick era Grimmjow** que venia del personatge de Bleach,
però quan va anar passant el temps els companys de fòrum ho van adaptar i així es va quedar per sempre. xD

- Nop, en un futur i quan pugui potser algun gat. :3

- Ara mateix podriem dir que les dues coses i cap de les dues. De moment vaig treballant com puc a tongades. Aquest setembre començo curs a distància i segurament treballi a mitja jornada quan tingui la ocasió.

- Realment no puc triar, és com dir el pare o la mare. La muntanya se'm fa més per hivern i mar a l'estiu. Els dos tenen coses bones. També depèn de quina platja i quina muntanya clar. :scratch:

- Bé evidentment l'anime i el manga, videojocs, fer algun esport en general tot i que l'esport a que em dedico és el Judo, veure futbol (ara ja no tant), no se si seria un hobbie però tot lo relacionat amb Japó també m'agrada clar, i potser l'apartat artistic de creació o dibuix tot i que ara ja no tinc temps vaig arribar a dibuixar bastant. Lo bo es que els estudis que començo es relacionen molt directament amb aquest últim aspecte i estic força motivat.
Nafi ha escrit: 20 ago. 2018, 21:32 GRIMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! :corre: :corre: :corre:

Benvingut a Tadaima! M'alegro que t'hagis anima't a registrar-te en el nostre petit troç d'internet, aquí per sort els nivells de frikisme encara són bastant alts així que don't worry podrás comentar amb nosaltres tot els teus vicis, també hi han lectors de One Piece ;) ;) ;)

No sabria que preguntar-te així que només em queda dir-te que espero veure't sovint per aquí comentant animes i demés, si no et buscaré i t'estiraré de les orelles :besitu:
:hola: Ja tocava saber algo de tu!!
Que el nivell de frikisme aquí estigui bé de salut és un bon senyal!
Sens dubte estaré per aquí, ja hauries de saber que jo soc molt fidel sempre que hi hagi activitat!
:besitu:

@Ereza Sep! Merci!

- Doncs d'animes (que no manga): Yu Yu Hakusho (com es pot comprovar XD), Hunter x Hunter (2011) del mateix autor, Code Geass i Fullmetal Alchemist: Brotherhood, estan al meu top. :lloa:

- Com dic més amunt i tant que hi jugo! Amb 5 anys si no em fallen els càlculs ja tenia la Game Boy a les mans. Sempre he estat molt de consoles varies però desde que he tornat de Japó estic bàsicament al PC amb Steam.
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 ago. 2018, 23:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Benvingut!!!!!!
ja que l'@Ereza no ho ha preguntat ho fare jo
ets pro o anti pizza amb piña?
i poses ceba a la truita?
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

@BlackStar Merci! La veritat no l'he provat mai i no puc donar veredicte! xDD
Tampoc hi poso ceba mai a la truita! Però si me la fan amb ceba me la menjo igual!
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 ago. 2018, 23:52, en total s’ha editat 1 vegada.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Grimmy ha escrit: 20 ago. 2018, 23:40 - Bé evidentment l'anime i el manga, videojocs, fer algun esport en general tot i que l'esport a que em dedico és el Judo, veure futbol (ara ja no tant), no se si seria un hobbie però tot lo relacionat amb Japó també m'agrada clar, i potser l'apartat artistic de creació o dibuix tot i que ara ja no tinc temps vaig arribar a dibuixar bastant. Lo bo es que els estudis que començo es relacionen molt directament amb aquest últim aspecte i estic força motivat.
UOOH! DIBUIXES? CREAS? HI HA UN TEMA DE ARTISTES AL FORUM POSA ALGUNA COSA!
Que estudiarás??
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Grimmy ha escrit: 20 ago. 2018, 23:50@BlackStar Merci! La veritat no l'he provat mai i no puc donar veredicte! xDD
Tampoc hi poso ceba mai a la truita! Però si me la fan amb ceba me la menjo igual!

ben fet mai provis la pizza amb pinya és el mal!
i per cert adoro la foto que t'has possat yu yu hakusho també és dels meus animes preferits igual que hxh (hisoka master race)
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

manolini ha escrit: 20 ago. 2018, 23:52 UOOH! DIBUIXES? CREAS? HI HA UN TEMA DE ARTISTES AL FORUM POSA ALGUNA COSA!
Que estudiarás??
Lul no ens embalem! Diguem que tinc certa facilitat per dissenyar rostres sobretot d'estil manga, però no m'atreviria a penjar res! Segur que hi ha molts artistes que de veritat s'hi dediquen molt més i molt millors!

Sobre els estudis, no és exactament sobre el dibuix en concret sinó en l'àmbit artístic que m'agrada; la creació de personatges. Crec que abarca conceptes de dibuix, animació 3D i 2D, videojocs, etc. És un superior bastant nou, llàstima que quan em toqués escollir per primer cop encara no hi fos i la vida em portés per camins indesitjats. Però més val tard que mai. :p
BlackStar ha escrit: 20 ago. 2018, 23:54 ben fet mai provis la pizza amb pinya és el mal!
i per cert adoro la foto que t'has possat yu yu hakusho també és dels meus animes preferits igual que hxh (hisoka master race)
Sempre em demano la mateixa. No crec que ho faci, a no ser que tingui molta gana i me la regalin. :riu:

Bé bé bé, doncs he dubtat de si posar-me una d'en Hisoka també, però m'he decantat per algo més classic. 8)
Respon