Nisekoi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Text amagat.
El detall amb la foto de l'avi va ser preciós. Però li dono la raó a la @4channer en què es podia haver aprofundit un pelet més en el personatge del Maiko, sobretot quan al final, quan ja saps segur que no és un canalla i prou


I jo sempre he sigut més team Onodera, tot i que la Chitoge té un no sé què especial.

I per cert, una menció especial al dibuix. Tots els personatges tenen un encant i estan dibuixats d'una manera que m'agraden tots. I ja des d'un punt de vista estrictament estètic, els trobo a tots molt guapos. No sé com s'ho fa però els pentinats m'encanten. El floc de cabells més llarg de l'Onodera, el llaç i els cabells ultra llargs de la Chitoge...
Text amagat.
els cabells mig despentinats de la Haru, la trena de la Fuu...


Ah, i pel que fa al final:
Text amagat.
al llarg de la sèrie agafes força simpatia a tots els personatges, i en part, per això em feia ràbia que totes s'enamoressin d'en Raku, perquè estava clar que es farien un fart de patir. Així que no estic gens descontent amb que en Raku acabi amb la Chitoge, però em sap molt de greu per l'Onodera. Molt. I em sembla sublim el tractament dels sentiments al final, en Raku plorant com un desconsolat perquè acaba d'entendre en aquell moment que podria tenir l'Onodera que sempre havia volgut tant, però ja ha decidit que no seria així... Ha de ser molt difícil una decisió així.

@4channer, per cert, durant la part mitjana de la sèrie, jo també em vaig avorrir una mica pensant que s'havia oblidat completament del que realment interessa al lector al principi i es dedica a explicar coses del dia a dia que es poden fer monòtones. Però em vaig adonar al final que és precisament tot aquest temps en què "no passa res" en què s'han estretit els llaços dels personatges, i que entens perquè al final les emocions són tan fortes. Suposo que si no haguéssim vist com es fan grans a poc a poc i es van agafant apreci, no ens acabaríem de creure la intensitat de certs esdeveniments del final.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

@surreak coincideixo en que vist ara una vegada acabat es pot veure que potser si era necessari aquell tros més diguem-ne aburrit, però seguit al dia es fa molt pesat i sembla com que la historia no avança gens, de fet conec bastanta gent que va deixar de seguir la serie justament per això.
Text amagat.
A risc de semblar una hater he de dir que no comparteixo la vista d'agafar-li carinyo a tots els personatges... la Haru des del primer moment em va sobrar moltíssim, la vaig trobar i segueixo trobant-la completament innecessaria. Per altra banda sobre el final, segueixo amb sentiments contradictoris fins i tot ara perqué tot i ser team Chitoge li tenia molt apreci al seu personatge i el Raku em va semblar molt estupid, de fet no sé en quin moment vaig començar a pensar que la Chitoge es mereixia algu més que el Raku... I la Onodera, al principi de la serie simplement em semblava la tipica noia estupida i que complia el rol de l'estereotip de "noia ideal" pero cap al final vaig acabar odiant-la molt per ser manipuladora i anar despres amb l'actitud de "no he fet res dolent intencionadament".
Crec que ja m'he desfugat amb aquest tema jajajaj
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

4channer ha escrit:
Text amagat.
la Onodera, al principi de la serie simplement em semblava la tipica noia estupida i que complia el rol de l'estereotip de "noia ideal" pero cap al final vaig acabar odiant-la molt per ser manipuladora i anar despres amb l'actitud de "no he fet res dolent intencionadament".
Text amagat.
Necessito que m'ho expliquis una mica més extensament... No m'ha semblat mai que l'Onodera sigui manipuladora...

I com és que en Raku us sembla estúpid? Puc entendre que el vegeu paradet i atontolinao, però no em cap al cap que no caigui bé precisament perquè és bona persona. Deu ser per allò que a les noies us agraden els malotes...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

@surreak
Text amagat.
al principi no es nota gents aquest tret en la personalitat de la Onodera, de fet fins a practicament la part en la que la Chitoge es pira a EEUU no es veu gens, però a partir del moment en que sembla que es decideix a anar pel Raku hi ha diversos moments en que s'aprofita molt rastrerament de les situacions. No recordo exactament les paraules pero en un capítol, si no recordo malament estaven a l'escola i hi havia tempesta i la Chitoge estava havia anat a buscar no se que i veient la tempesta va tornar només per veure com la Onodera li deia no se que al Raku que portava implicat si no ho llegies exactament tal qual com que ella no el fallaria i la Chitoge en canvi si o alguna cosa així, ja dic que no recordo gaire bé les escenes concretes pero si el més general...No sé si és que és una especie de habilitat que tenim les noies de llegir entre linies el que diuen altres noies o que, però a partir d'aquell capítol vaig canviar l'enfocament del seu personatge...fins i tot al final quan el Raku va anar per la Chitoge al camp aquell, perqué va escollir la Onodera aquell moment per declarar-se, per mi està clar que és perqué sabia que o ho feia en aquell moment o perdria tota oportunitat d'aconseguir al noi, i de nena també va ser una cosa semblant: se suposa que ets amiga de la chibi-Chitoge, i tot ella haver declarat obertament que li agradava el Raku tu vas i li "terus" el noi? és super rastrero i a sobre sempre fa els seus moviments quan no hi ha gent al voltant.
I respecte al Raku considerant-lo estúpid no és gens ni mica perqué no sigui el típic "malote", de fet al principi el que el personatge fos tan bo era un punt a favor que tenia, però la indecisió i el que d'alguna forma no s'adonés fins que no va arribar al final de la història que potser si que al principi li agradés la Onodera, però aquells sentiments eren més platònics i basats en la imatge que tenia quasi idealitzada d'ella...
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Text amagat.
A mi no em va desagradar que l'Onodera es confessés quan eren al camp aquell. Crec que no és que vegi que està perdent en Raku i vulgui recuperar-lo; sinó que més aviat és que ja sap que l'ha perdut, sap que ell ja s'ha decidit per una altra, i després de tant temps i patiment no pot deixar que ell se'n vagi sense saber-ho que ella l'estima. Em va semblar una bona forma de reconèixer la derrota sense renunciar a un sentiment que feia anys que tenia, i que no es podia acabar perdent en l'oblit.
Per les altres ocasions, són molts anys agradant-li en Raku, també està en el seu dret de lluitar per ell. No està "traint" a una amiga, les dues volen el mateix (i ara no recordo si a l'escena de l'institut amb tempesta ella ja sabia que a la Chitoge també li agrada en Raku o no...), i s'han de jugar les cartes. No hi veig mala fe, no tira merda a l'altra, sinó que posa els seus sentiments sobre la taula perquè és el que necessita fer.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

al cap i a la fi són formes de veure-ho diferents, com segur que hi ha d'altres jajajaj
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Hahaha totalment! Si totes les discussions es poguessin acabar així...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

No és que sigui "pro-team Onodera", sinó que puc empatitzar amb tots els personatges del manga (primer tomo, recordem) i la Onodera no n'és cap excepció. Si ens agafem la part més romàntica de l'obra, pots pensar que en Raku ha d'acabar amb la Onodera, ja que és la noia de la promesa (i els dos sembla que s'agraden), si t'ho agafes des del punt de vista més racional, la Onodera hauria d'enviar a en Raku a prendre pel sac, ja que no se'n recorda d'ella i a la vegada té moltes més coses interessants (de moment) la Chitoge. L'autor juga amb això, la triangulació de personatges i que identificar-te amb un "team" en concret no sigui fàcil, a part de que vagis canviant d'opinió al llarg de la col·lecció.

El que em fa una mica de ràbia és que seria tan fàcil acabar la història si en Raku parlés amb claredat i la Onodera no mentis per la por irracional al rebuig típic d'adolescents enamorats. I la cosa fa més ràbia perquè existeix la Chitoge a la qual ara en Raku no la vol veure ni en pintura però està clar que acabarà canviant tot i després farà pena trencar aquesta parella fingida, ja que voldràs que deixi de ser fingida i passi a ser real.

En fi, tot són especulacions doncs com ja sabeu, només m'he llegit el primer tomo i fins al mes que ve no crec que em llegeixi el segon. Per cert, tinc ganes de poder llegir tots els spoilers que heu posat, en són un munt, així que queda clar que la sèrie dóna molt de què parlar. Un dia d'aquests podré parlar també de tota la col·lecció.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Suposo que l'autor vol plasmar precisament això, les pors i vergonyes de quan som adolescents, que ens porten maldecaps i embolics, i que si parléssim clar ens estalviaríem tants problemes. La veritat és que trobo que ho sap plasmar molt bé, almenys jo em sento identificat amb alguna de les situacions de quan era adolescent.
Imatge Imatge Imatge
Respon