Akatsuki no Yona [Discussió Manga]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona #124

Text amagat.
Buaaaaaaaaaaah, Yona, llença't un poquet més, titi! No és moment de preocupar-se de si tens els cabells bruts o què i, sobretot, no és moment tampoc de recordar el Soo Won, que ja sabem que és molt sensual, però el Hak també!!!

Suposo que ara començarà una saga nova, aquest capítol m'ha semblat un poc de "recapitulació" i final de la saga del segrest de la Lili, m'imagino que ara partiran a una altra banda o faran alguna cosa nova!


La imatge promocional pels nous OVAS! Please que no tardin molt en traduir-los!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona #125

Text amagat.
Bah, un poc fluix el capítol. No ha passat res de nou, simplement el Hak dient "ohhh, Soo Won, jo t'estimava i tu vares trair la Yona" Això ja ho sabíem, Kusanagi, que comenci altra vegada la chicha per favooor xD Als darrers dos capítols no ha passat res de res :gota:


I bé, a part d'això, ja comencen a sortir les primeres imatges del que serà la primera OVA de l'arc del Zeno (però el Zeno justament no surt xD)

Imatge
Imatge

I aquesta la va tweetejar la Kusanagi fa uns quants dies com la imatge promocional de la saga:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Text amagat.
El jae ha ha estat violat altre coooop! I a part d'això, res més, fluixet... aveure si comença el death metaal!!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona #126


Doncs tampoc m'ha apassionat gaire... Per començar la traducció era dolentíssima i a més només ha passat que el Soo Won va amb un grup de maleantes que li donen informació sense saber que és el rei i que li diuen que es diu que els dracs viuen quan el Soo Won n'és completament conscient perquè els ha vist i fins i tot ha parlat amb ells... I no sé, sempre amb aquesta mania de liar el Soo Won amb la Lili, com al final els comprometin o algo no em sorprendrà. De fet, crec que ja ho he dit abans, em molaria moltíssim per veure com s'ho pren la Yona.

Per sort el final si que es posa emocionant, amb l'aparició d'aquests emmascarats que a saber què volen... Moar aventures please Kusanagi i moar Jae-Han violat!
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Portava 3 capítols endarrerits i avui m'he posat al dia.

La veritat es que l'unic interessant que ha passat en aquests capítols (apart dels dracs que jugaven a l'aigua) ha estat el que ha dit la Hanako, el final del capítol 126 on s'ha començat a posar més interessant!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Dooncs comento els darrers episodis :3

Teniu raó en que no ha passat massa cosa, ja tinc ganes de veure com continua ara que surt gent buscant els dracs.
Caçadors de dracs maybe? :uhm:
Text amagat.


Tot això de la Lily i el Soo Won em dona mala espina. I si la Lily s'acaba tornant contra la Yona? :nopotser: No crec que pugui passar, però. Potser en realitat servirà com un punt de reconciliació (?) o potser servirà per a que la Yona l'oblidi i es concentri en el Hak.

HYPEEE

Per cert, quan sortia l'Ova del Zeno? Aviat no? :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona #127

A LA FI!! Després de dos capítols xorra en els que no passava res, A LA FI ha començat un nou arc!!

M'ha agradat però a la vegada m'ha desagradat. És a dir, sempre ha de ser que van de pais en pais salvant en món? Ho he trobat poc original perquè justament a la saga anterior, la de Sei, varen fer el mateix, anar a un país veinat i també conèixer una princesa i salvar la situació...

Però per altra banda els personatges nous que ha introduït en aquest capítol m'han agradat molt, així que la perdono. La nova princesa és un amor i els seus dos servents són, pel meu gust, també molt més carismàtics que la Tetora aquella i l'altra noia que servien la Lili.

L'arc ha començat amb bona dosi d'humor i amb personatges que prometen, així que em dono per satisfeta!
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

AnY 128

S'està posant interessant! Malgrat que només hi hagi hagut acció al final m'ha agradat molt el capítol. Com solucionaran els de Xing el fet que la Yona i companyia no son amics del Soo-Won? Qui els ha atacat, soldats de Xing, Sei, Kouka o...? La regla que li ha vingut a la Yona era una excusa per fer-nos saber que la princesa tenia 19 anys o tindrà més repercussions? Per què el Ao-nyan i el Shin-ah-nyan son tan adorables, igual que el noi dels gatets?

So much questions
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

AnY 129

Omg quin episodi! :O Tinc un mal pressentiment amb el final del capítol, el castell està lluny i el Zeno està on fire... però ja li va passar el primer cop que vam veure els seus poders! I també es diu que ell va intentar matar-se molts cops, no va intentar mai fer-ho marxant lluny? Amb tot, no crec que mori, és so impossibol

Mentrestant, també ens han introduit 5 guerrers poderosos, estaran a l'alçada dels dracs? Hmm... so suspisius
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona 129

Joder, de cada dia sóc més fan del tio dels gats. Quan el varen presentar em va caure bé però vaig pensar que seria el típic tio que estava allà per fer la gràcia però és LA HÒSTIA. És a dir, m'encanta xDD Quan surt del llit envoltat de gats és genial :lloa:

Diooooooooos, la Kusanagi és una PUTA SÀDICA! Per què li fa això al Zeno? Per què? Pobret, cony! Que ja sé que es regenerarà i no la palmarà però de totes maneres tenim kokoro i ens fa mal veure'l així :plorar: Esperem que, com sempre, no li passi res i es recuperi aviat!
Respon