Akatsuki no Yona [Discussió Manga]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

He trobat el video promocional del Live Stage!!!! :uki:

Al principi et conten de què va la història: adaptarà del volum 14-16 del manga, la saga de la tribu de l'aigua (amb la Lili i tal). Personalment m'agrada bastant que no facin com als musicals de Bleach, que tota l'estona adaptaren només l'anime i ja. També al video surten els actors.

Jo no dic res però avanceu fins que surti el Soo Won xDDDDDDDDDD

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Akatsuki no Yona #120

A la fi!! Jops, de cada vegada tarden més i més en sortir :(


De totes maneres, en aquest capítol han passat moltes cosetes! El Soo Won ha trobat el kanzashi de la Yonaaaaaaa! >o< Molts feelings! I què dir quan el Hak i el Soo Won es miren?? M'agrada perquè tots els fronts que havia oberts segurament s'ajuntaran al proper capítol: la Yona, el Jae-Ha i el Zeno segurament arribaran fins a la fortalesa al següent i tots els altres s'han trobat ara amb la Lili i la seva situació ultra-favorable... A veure qui serà que la salvi! Suposo que arribarà la Yona i li pegarà un flechazo en toh el ojo al cap de la fortalesa (molaria que fos en to el ojo xD) i d'altra banda, els generals es carregaran tothom.

Sabeu què m'agrada que passés ara? Que després de tot aquest merder, el Soo Won a la fi expliqués un poc les seves motivacions, que ja va sent hora, que jo a aquest tio no l'entenc. I parlant del Soo Won és el rei del regne però va pel món només amb 4 generals i sense que ningú el coneixi... Vaja un rei amb poca presència, no?

Bé, i ja que hi sóc, haveu vist la portada del tom 20?? M'ENCANTA!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Sóc jo o els capítols sempre es fan molt curts? :plorar:

M'ha agradat molt aquest capítol (com tots els d'Akatsuki no Yona :roll:) Només espero que ara que el Hak i el SooWon s'han tornat a trobar, la bestia del tro es sàpiga controlar i no es torni boig com l'últim cop.

Sii, ara toca que tots tornin a estar junts i saber més dels propòsits del SooWon!
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Doncs jo vull que el Hak es torni boig i ataqui al Soo-Won i hi hagi un combat èpic dracs vs generals! :enfadat:

hahahaha ara en serio, la Meina té raó, s'ha fet molt curt >.< La Yona casi no ha sortit, el Hak casi no ha sortit, el Soo-Won casi no ha sortit i el mandamás de Sai té els dies comptats amb tota aquella gent per allà. No se com acabarà... :roll:

El que si m'ha agradat és l'última frase del Soo-Won del pal "Bitch please, tenim els generals de Kouka i aquest tio ens deixa entrar tan tranquil, ja s'ho trobarà"
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Noticia trista, per sort la autora esta be, espero que aixo no retrasi una posible segona temporada molt temps.
http://www.blogiswar.net/2016/04/29/man ... -kumamoto/
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

És una llàstima u.u Per sort està bé, podria haver estat molt pitjor.

Així que hi ha paron indefinit d'Akatsuki no Yona, esperem que torni aviat!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

I jo, com una pringada sense saber-ho em vaig comprar la revista on sortia el manga de la Yona a Tokyo i no sortia el capítol. Després de comprar-la vaig entrar al facebook i deien que no sortia a la revista d'aquella setmana per culpa del terratrèmol :facepalm:

De totes maneres, el que dieu, que tanta sort que no ha estat "més que això" i com a mínim es troba bé. Esperarem (im)pacientment.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Si, avui he vist que la Hanako ho havia compartit pel twitter! Espero que la autora estigui bé, i pugui continuar lo més aviat possible, pero sense forçar-se!
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Pel que he vist per facebook l'autora diu que pel pròxim número de la revista, el 20 de Maig, ja hi haurà episodi altre cop!
:visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Per fiiiiiii!!
Yona 124 ja està disponible! :D

Spoilers
Text amagat.
Bueno, en realitat no passa massa en aquest episodi xD El romanç Yona-Hak sembla que avança una mica més, a veure què passa amb tot plegat!

Ja no me'n recordo del que passava recentment, on van ara? O encara no se sap?
Imatge
Respon