Akatsuki no Yona [Discussió Manga]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Akatsuki no Yona fins 131

Text amagat.
DOOOOOOOOOOOONCS molt emotiu la part del zeno i molt guai el tio dels gats, jo realment m'havia preocupat pel zeno. El que m'intriga es que ara tornaran a kouka amb el Soo-Won... d'una banda és en plan wow perquè es trobaran en plan formal o secreto? el Hak l'apallissarà o algun general eròtic lluitarà contra els dracs? la Yona es desenamorarà?

per altra banda és en plan... hem vist molt poc de xing! Si tornen a kouka perd la gràcia :( Tot i que va passar igual amb els dos altres països.

I no us ha semblat que la princesa és el Soo-Won en tia? jo vaig estar mirant la foto pensant que era ella xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Akatsuki no Yona 135
Text amagat.
Soc jo o cada cop són més curts els episodis? En fi, el Min-Soo és el germà petit del Soo-Won?? Que no em sona que hagi sortit fins avui... Com es fan rogar per una trobada entre ells tres, des de l'atac mig conjunt per rescatar a la Lily que estan ara si ara no.
Pobre Zeno el sàdic aquell li vol tallar la mà per veure com es regenera,però tan lluny del palau que li dóna en principi energia no hauria d'estar més dèbil per anar-se regenerant o almenys quan va sortir tot cremat del foc haver tardat més en curar-se, com el Jae-Ha que està faltat de ferro :riu: . Bon altre a qui s'acabarà el manga i no li veurem la cama de drac.
El Hak i el Soo-Won de petits van moure a tothom buscant a la Yona hahahahahaha que monus.
Aishh ara que s'està posant més interessant del que estava a esperar-se un altre mes...
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Akatsuki no Yona fins al 136

Text amagat.
UOOOH

Al final del 135 em vaig quedar amb un hype tremendo al veure el Min-soo, que pensava que havia mort ple de fletxes al començament!
M'ha sorprès molt veure que estava compintxat des del primer moment amb el Soo-Won. M'ha canviat molt la vista de la situació :S tot i que no sabria dir si seguirà amb el Soo-Won o acabarà amb el bàndol Yona.
En quant a lo de la guerra, ja m'esperava que el Soo-won digués que no, però no m'esperava que el Hak posés els ous sobre la taula i decidís convocar la tribu del vent, igual que no m'esperava que la Yona vengués el penjoll que porta des de l'episodi 0 portant.

Espero que aquest episodi vulgui dir el començament de moltes coses :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Akatsuki no Yona fins al 139

Text amagat.
Moltes coses han passat en aquests episodis. Algunes es porten esperant des del dia 0 :pervertmoon:

Com sempre la adorabilitat es el tema principal d'Akatsuki no Yona. Em costa molt suportar el hype de veure que la Yona està sola intentant aturar la guerra, el Hak s'ha retrobat amb la tribu de l'aire i els quatre dracs estan empresonats.

Per cert, quin puto yuyu el flipat aquell que se'ls vol menjar xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Akatsuki no Yona 153
Text amagat.
O.O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! les coses s'han posat molt interessants!!! entre tota la moguda de la guerra, el retrobament/no retrobament amb el rei (que em cau malament però fa bona parella amb la de la tribu de l'aigua)
LA YONA I EL HAK que estan avançant PER FI!!!!!! però como no estaran 20 capítols més sense parlar les coses i no ho ''parlaran'' fins que un dels dos estigui a punt de palmar-la, ho veig a venir.
Ara no se on aniran perquè han acabat la part del regne veí, si que ara des de palau saben que estan vius i que són un problema però fins aquí un temps no crec que ho plantegin com a trama (per allargar el manga)
Espero que tronem a saber alguna cosa dels del regne veí els hi he acabat agafant carinyo XD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a la fi m'he posat al dia!! Vaig fer bé de deixar-ho un poc aparcat, així he pogut llegir un munt de capítols del tirón i ho he agraït moltíssim perquè, darrerament, tenia la sensació que no avançava gens la cosa...

I bé, pareixia que les coses s'anaven encaminant perquè a la fi anessin cap al Palau però... al final sembla que no, que hi ha moguda amb la tribu del foc... Dir també (no té res a veure amb el que he dit fins ara, però bé) que les darreres portades que està fent l'autora són BRUTALS! I que, evidentment, vull més salseo entre el Hak i la Yona però LLYA! Ara falta que la Yona es declari perquè el Hak ja ha fet la primera passa... però sabem que això tardarà molt.

De totes maneres, perdó pel que diré ara, però les darreres sagues i la guerra se'm fan molt avorrit... La de la tribu de l'aigua va estar bé, va ser curteta i emocionant, però la darrera saga, tot i que els personatges han estat molt xulos i el final ha molat molt (i no m'ho esperava gens) he de dir que se m'ha fet pesat. I ara, sincerament, em fa un poc de por que amb la tribu del foc tooornin una altra vegada a fer el mateix... Tenc també molta intriga sobre què collons passa pel cap del Soo Won i els veritables poders que deu tenir el santuari del rei Hiryuu...

Per acabar (sorry, és que m'he llegit molts capítols de cop i clar, tenc moltes coses a comentar xD) recordeu que, al principi de tot del manga, ens van dir que havia una profecia sobre els dracs i tal? En sabrem alguna cosa més?? Creieu que el manga ja avança cap al final o l'autora l'allargarà tant com pugui??
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Doncs entre ahir i avui m'he estat posant al dia i he arribat al capítol 211

No tinc massa a comentar (mai sé que comentar) només que la Yona cada cop és més genial, no para mai de créixer i i de superar-se a ella mateixa i d'aplastar a qualsevol que la subestima!

I res, que ara a falta d'un Punkyu en tenim dos! Em moro d'amor amb lo preciosos que són! (tot i que l'Ao sempre serà el primer del meu cor <3)

Imatge
Imatge
Respon