Proposta: Seguir un manga en grup

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo aniria a per Platinum End a veure que tal, aprofitem que el tenim en català, i si ho veiem massa infumable doncs el deixem. Cada quan surten capítols? És mensual o semanal? Surten regularment?
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Són capítols mensuals.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Kobato24
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Itadakimasu!
Entrades: 47
Membre des de: 09 jul. 2016, 20:53
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 19 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Ohh! Jo m'apunto.
M'adaptare a qualsevol manga. :3
Neko neko nyaaa is kobatoo
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Com vosaltres vulgueu! La idea era seguir un manga setmanal que tindria molta més chicha i en aquest cas Platinum End veig que no ens serveix. De totes maneres només són 10 capítols, us proposo que ja que ha sorgit la idea i que pareix que us fa ganes, el llegim tots els que vulgueu i que a la vegada en busquem un altre de setmanal que era el propòsit inicial. Tanmateix, llegir-se un capítol al mes tampoc fa res, no??

Surreak, quan sortirà el proper capítol de Platinum End? Acordem que tenim els 10 llegits que hi ha fins ara per a la data de publicació del capítol següent?

Pel que fa al capítol setmanal, cerquem algun d'entre les propostes de la Nafi o en voleu proposar més?? Digueu la vostra, que així començarem el més aviat possible!
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

El pròxim de Platinum End segurament el tindrem la setmana que ve, cap a finals. Em sembla bé el que proposes, comencem amb Platinum a veure què tal, i si trobem alguna cosa interessant setmanal ens hi llancem també. Jo he estat buscant novetats d'enguany a baka-updates, però no he trobat res que em fes prou el pes. Us deixo l'enllaç per si voleu fer-hi una ullada: https://www.mangaupdates.com/whatsnew.html?page=1&
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Perfecteeeeee!! Doncs jo començaré a llegir-lo tan aviat com em sigui possible i a veure si la setmana que ve el podem comentar i m'aniré mirant l'enllaç que has passat (realment de les primeres pàgines no he trobat tampoc gaire cosa destacable, s'haurà de mirar més endavant...)

Proposo que el Surreak faci un post per anar comentant què ens sembla Platinum End a mesura que l'anem llegint!! :happy:
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Vinga, vinga! De seguida!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Revifo aquest post per dir-vos que m'he començat The Promised Neverland i em sembla interessant. De moment, m'he llegit 3 capítols, i he pensat que potser hi hauria algú a tadaima que tingués ganes de seguir-la conjuntament. Si hi ha algú interessat, obro post i l'anem seguint!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Hmm és un manga que Norma vol portar o ja a portat no n'estic segur XD
Pel dibuix em va agradar així que encantat estaria de seguir-la i si ho fem en grup m'asseguro de no acabar-me'l en una tarda jajajaja
Imatge
Respon