Les Nostres Col·leccions!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Molts cops quan anem a esdeveniments del calibre del Saló, la meitat de nosaltres acabem amb figuretes, mangues, posters, samarretes i roba interior de certs animes o mangues.

Imatge


Doncs aquí us vinc a preguntar específicament pel Manga. Si sou del tipus de gent que col·leccioneu manga, aquest post és per vosaltres!!

Jo he de confessar que no tinc res hahahahaha la meva economia m'impedeix adquirir volums de manga a un ritme raonable per poder afirmar que tinc una col·lecció.

Malgrat tot estic fent mica en mica la col·lecció de volums de Bleach, cada cop que vaig al Norma a Barcelona i m'ho puc permetre compro un o dos volums per ampliar la col·lecció! De moment però, només en tinc 6 :') Vaig començar amb el volum 17 (té la Yoruichi a la portada :blush: ) i actualment tinc el 1, 2, 15, 16, 17 i 18 :D
M'agradaria algun dia poder tenir tota la col·lecció en català, ja que és un dels meus mangues preferits (exceptuant l'última saga...) i, nose, em ve de gust xD

No crec que comenci cap altra col·lecció, però el que si que m'encantaria seria tenir els volums d'Akatsuki no Yona en català!!! Si ho treguessin seria una passada i tindrien comprador segur!! També és un dels meus mangues preferits i l'estil de dibuix de la Kusanagi és impressionant!

Imatge


I vosaltres, col·leccionistes de Manga? Us feu alguna col·lecció? Quines teniu? Quines us agradaria fer?
Imatge
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

A mi m'encanta moltissim el manga, no hi ha res com tenir-lo a les mans, tocar-lo, entretenir-te mirant els detallets... si fos per mi en tindria les estanteries plenes, però la meva economia també m'ho impedeix xD

La primera col·lecció que voldria tenir és, està clar, la d'Inuyasha. Actualment només tinc volums sueltos, en total seran uns 7.
Després tinc un de Sakura la caçadora de cartes (m'agrada moltissim l'estil i fa cosa de 3 anys vaig decidir comprar-ne un), el primer volum de la melancolía de Haruhi Suzumiya (que vaig comprar també fa uns anys perquè em va cridar l'atenció la sinopsi i l'estil de dibuix) i un parell de Tokyo Mew Mew, un shojo que de petita m'agradava molt (ara no els miro casi mai pero m'agrada tenir-los).

En fi, si algun dia m'ho puc permetre i tinc un bon espai per posar-ho m'agradaria tenir la col·lecció d'Inuyasha, Sakura, Haruhi, entre d'altres :3
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Doncs jo de moment en tinc unes quantes :3 Estalvio tot el que puc durant l'any i llavors m'ho ventilo tot al Saló ^^ Tot i que potser m'ho prendré amb més calma perquè ja no tinc estanteries on posar-los... m'hauré de fer l'habitació més gran!! XD

Acabades tinc:

Text amagat.
Hana Yori Dango - em van regalar els primers quan era petita i els pares la van acabar de comprar ;)

Kamikaze Kaito Jeanne - me'n falta un (l'últim) però desgraciadament és missió impossible... :consol:

Pandora Hearts - no me'n vaig poder estar i quan Norma va treure l'últim fa poc el vaig haver de comprar, ara només falta llegir-lo!!

Alguns One Shot


Les que encara tinc per anar fent:

Text amagat.
Kuroshitsuji - té pinta que serà llarga, mooooolt llarga... hi perdré els estalvis T-T

Zetman - aquesta, a diferència de l'anterior, almenys està acabada, però la vaig fent a poc a poc i només tinc els primers.

Real - tinc els 4 primers i mola bastant, molt Slam Dunk però amb cadira de rodes. Necessitava un manga de Takehiko Inoue ^^

Vagabond - només tinc el primer, però mola mil!! Llàstima que sigui irregular... no em corre pressa seguir amb aquesta.

Claymore - tinc més o menys fins on acaba l'anime, que és la millor part i més badass, després tot i que està bé se'ls envà una mica l'olla i no tinc gaire clar si la continuaré; tot i que sí que en pillaré un parell més per tenir la saga acabada. Aquests al Saló em van sortir tirats de preu perquè tenien tota la pinta de ser de segona mà, tot i així estan en perfectes condicions :3
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

No saps lo content que m'he posat de veure el teu post Skuld!

Zetman, Real i Vagabond! Vaja tela!
Cada vegada em caus millor!

Seguint amb el tema per no fer spam.

Text amagat.
Jo tinc de One Piece els tomos del 18 al 39.
Baljak sencera.
El primer de Shinto, la vaig comprar al autor mateix signada i dibuixada. Em faltaria comprar el segon per tancarlo.
I Slam Dunk tinc els tomos que van del 23 al 31 (van de l'enfrontament amb el Kainan fins el final vaja)
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo m'ho volia currar i posar fotos però m'ha fet mil de peresa xDDD


Mangas que tinc de quan era petita:


Sailor V: Són els primers mangas que em vaig comprar! Sailor V és un manga que es va fer abans de Sailor Moon i que té a Sailor Venus com a protagonista. Em va agradar bastant perquè al principi és una noia tonta com la Bunny però al final del manga és una fucker. No sóc massa de shojos però aquest em va agradar força!

Sailor Moon: Realment he de confessar que Sailor Moon mai va ser un dels meus preferits però totes les meves amigues se'l compraven i no sé per quin puto motiu vaig acabar també comprant-m'ho jo. De fet, més endavant una amiga no els va voler i me'ls venia a meitat de preu, així la col·lecció em va sortir molt més barata! He de dir també que sempre m'ha semblat un manga difícil de llegir perquè està invers (us parlo de l'edició de fa 10 anys) i en si l'estil de l'autora ja és difícil, imagineu-vos...

Random Walk: També són 3 toms, conta la història d'una noia de preparatòria que està cercant l'amor i que va sortint amb diferents nois. Em va agradar bastant menys el final que em va parèixer molt precipitat, però en general era divertit i molt bonic.

ION: Un sol tom de l'autora de Kamikaza Kaito Jeanne. Molt divertit, conta una història d'amor i està molt ben escrit, en un sol tom té un bon inici, un plantejament normalet però a la vegada currat i el final és molt xulo. En general és una passada perquè en un sol tom et conten una història que està molt bé. És curtet, sincerament, el recomano!

Fushigi Yugi: Em falten dos toms, per desgràcia. El final no em va agradar gaire, la varen voler allargar massa i en aquell moment no em vaig comprar els darrers. Volia trobar-los a alguna tenda de segona mà només per completar la col·lecció però sempre que hi vaig no els trobo. En general la recomano fins el tom 13, després és puta basura.

Kamikaze Kaito Jeanne: No la tinc completa i no perquè no tingués ganes d'acabar-la, sinó perquè mai trobava els toms que em faltaven. Tinc els primers i els darrers i pel mig me'n falten... Fa poc varen treure la kanzenban i em feia ganes però a la vegada em va fer pal comprar-me un manga de quan tenia 13 anys només per nostàlgia xDDD

Time Stranger Kyoko: El mateix que l'anterior, mateixa autora i incompleta.

Ranma 1/2: La volia fer sencera però aviat em vaig cansar i tinc només fins el 7 i el 30 random que em va regalar una amiga.

Imatge


Mangas que m'he comprar recentment:

Bleach: és a mitges amb el Minato i de moment incompleta i pel tom 46 because Panini i Bleach en català. Però evidentment aquesta l'acabarem. Quan siguem vells i anem amb els nets a comprar comics comprarem el darrer tom... A més dels còmics en català tenim també alguns toms en japonès, els databooks (alguns en anglès i altres en japonès) els koma i alguns doujinshis.

Aku no Hana (Les flors del mal): Acabada. El manga és una passada en si, el recomano moltíssim. És una història psicològica amb un protagonista un pèl inestable que és contínuament influenciat per altres persones que li fan triar un estil de vida molt diferent del que ell volia per si mateix.

Area D: Encara estan traient-la mes a mes, així de moment també inacabada. Vaig pel tom 8 i de moment m'encanta (tot i que ja m'han dit que el final no mola gaire, però de moment no m'està desagradant)

Rurouni Kenshin: inacabada, generalment em costa trobar els toms en bones condicions a les tendes, solen ser molt antics o arrugats... Tindria que comanar-los però sempre em fa molta peresa. Però també sincerament tinc ganes d'acabar-la!

D.Gray-Man: l'he començat fa poquet, així de moment incompleta també i l'he agafat en bon moment perquè Ivrea ha fet una reimpressió guapa amb doble portades i amb continguts extra.

FullMetal Alchemist (Kanzenban): Aquesta també és a mitges amb el Minato i l'hem acabat fa res. Sincerament, la recomano moltíssim, és una passada d'edició i les portades a color molen mil!

Artbooks: M'encanten els artbooks!!! M'agrada molt fullejar-los, fitxar-me amb els detalls, passar les pàgines una vegada i una altra, mirar els colors, acabar-los i tornar a l'inici... em passaria hores mirant-los. Tinc dos de Hakuouki, un de Card Captor Sakura i un de D.Gray-Man. El de Bleach no el tinc perquè val putos 20€ i totes les imatges són molt antigues i fot molt de pal.

Revistes japoneses: Quatre Shonen Jump, una Hana to Yume i una BeLove

I crec que això és tot!


De moment m'agradaria també comprar-me algunes com Orange o Sakamichi no Apollon pero la veritat és que fins que no acabi les que tinc començades de moment no em vull posar amb altra col·lecció, que sinó se m'acumulen xD. També dir que sóc bastant de mirar-me i remirar-me els mangas, de fullejar-los i llegir-los bastants vegades, així que al final em compensa, els disfruto moltíssim (tot i que a la meva butxaca no li fa tanta gràcia...)
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Amb la excusa de que és estiu estic molt mandrosa i em feia molta mandra fer-ho, pero he agafat forçes i aqui deixo les meves coleccions:

Imatge


Col·lccions Acabades

Rocking heaven és la primera colecció que vaig acabar. La vaig descobrir per que una amiga meva tenia repetit el tomo 3 i me'l va regalar, a partir d'aqui vaig començar a fer-la i la vaig acabar.

Nagatachou Strawberry. Després d'acabar Rocking heaven, vaig buscar mangas de la mateixa autora i aquest és el que em vaig trobar, aixi que aprofitant que la primera coleccio em va agradar vaig començar aquesta.

Akuma To Love Song, va ser un manga que vaig començar a comprar-me des del primer moment que va sortir en español :3

Durant els anys que feia voley em va agafar força per aquest esport i em vaig comprar una colecció de mangas d'això que es diu Crimson Hero, però va valdre la pena, per que m'agraden molt!

Monkey High School Aquesta és una colecció que si que he acabat, i em va agradar força.

Another. Simplement m'encanta, és una passada de manga i estic contenta de tenir-ne tots els tomos (que només son 4)

Random Walk. Aquesta és una colecció de 3 llibres que es va comprar una amiga meva, i com que va "deixar" el mon del manga me la va regalar xDD

Honey & Honey Drops és un manga que em vaig comprar per que una amiga estava fent una colecció de la metaixa autora i m'estava agradant i amb aquesta escusa la vaig començar.

Vaig començar fa molt l'anime d'Steins; Gate pero per certes raons em vaig parar de mirar-lo i no vaig pensar en continuar-lo. Quan vaig veure que treien els mangas i només eren 3, va ser una gran escusa per comprar-los.

Monster Soul no és el millor manga però està bé. Me'l vaig comprar al saber que és del mateix autor que Fairy Tail, el Hiro Mashima.

Enamorada Un manga de tres tomos, que em vaig comprar en la meva època de comprar mangas compulsivament.

Reloj De Arena és un manga que vaig estar molt temps buscant i amb ganes de llegir. És antic, però la història és molt bonica i no em va decepcionar gens!

La Magia de Hibiki un manga que m'arapenteixo d'haver-me comprat, no em va agradar massa. Per sort només eren dos tomos.

Tan Lejos, Tan cerca, aquest també és un manga que als salons buscava pero no trobava, fins que un dia de casualitat el vaig veure al Nosma Comics. És de dos tomos així que si no m'agradava tampoc hi perdia massa xDD Però em va agradar!!

The Gentleman Alliance son uns mangas de la Arina Tanemura (la autora de Jeanne la Lladre Kamikaze) que em vaig comprar per que eren seus i em van agradar moltissim

Midori Echame Una Mano un manga amb una prota PeloVerde :pervertmoon:


Tomos Únics

Wanted! son un seguitd'històries curtes escrites per l'Eiichiro Oda (l'autor de One Piece) de les quals n'hi han que m'agraden més que altres, però rstà bé.

Mi Tercer Novio. Era un manga que no em va dir res, en primer lloc per que la prota era una pava que només buscava novio i buff... Com a amigues meves quan els hi vaig deixar els hi va agradar a mi no massa.

La amiga que em va regalar Random Walk, ho va fer amb un tomo únic que es diu Double Sentiment que té 4 històries diferents, de les quals 3 em van agradat força i una no la entenc...

Prince Class és un manga de la mateixa autora de Lovely Complex, i aquesta altre història em va agradar tant, que no vaig ni dubtar en comprar-me aquest manga, i no me'n arepenteixo

Romance Modelo no és un ramance modelic pels altres, sino que el noi és un model i la noia la seva amiga de la infancia i bla bla bla...

Twitteando Mi Amor. Miro el titol d'aquest manga i d'anguns altres (que he posat més amunt o posaré més avall) i em fa vergonya, son tant cursis... I pensar que el nom del manva ve d'una de les histories que hi ha a dins, pero que n'hi han que no tenen res a veure amb el títol.


Col·lccions A Mitges

La primera que vaig començar a fer, o com a minim vaig tenir un tomo és Naruto que en ves de ser l'1 era el 2. Naruto és una coleccio que encara no he acabat i que els tomos que tinc van bastant randomment. Tinc del 1 al 13, el 20, el 24 i el 25 i del 34 al 66.

Una altre colecció que és del meu garmà és de de Full Metal Alchemist però que encara no està acabada, va pel tomo 23. És la coleccio antiga (crec) aquella en que els llibres son de portada i contraportada negres.

De Fairy Tail en tinc alguns números. Del 1 al 4, el 31 i el 45

De Bleach (tot i que vull fer la colecció) només tinc el 9, pero per continuar-la prefereixo primer acabar forçes de les que tinc a mitges.

Bride Stories és una coleccio que vaig començar, per que la portada em va agradar molt. Les robes com tradicionals que portava la noia em van agradar molt i la història està molt bé.

D.Gray Man tinc fins al número 6, en ves de mirar-me l'anime m'espero a anar-me comprant els mangas :3

I no pot faltar Yotsuba que tot i que em vaig llegint els capítols per internet, no puc evitar comprar-m'ho!! <3

Ao Haru Ride és un manga que m'agrada massa, i crec que val la pena comprar-me els tomos.

Fushigi Yugi Genbu és una coleccio que vaig fent mica en mica, però que m'agrada molt, i crec que val la pena de llegir i tenir!


Tomos random que tinc

Inuyasha, aquesta coleccio no la feig propiament, simplement tinc 3 tomos que m'han regalat que són el 5, l'11, i el 15

També tinc el tomo 34 de Bola de Drac que teoricament és del meu garmà (se'l va comprar quan era molt petit) pero el tinc a la meva habitació xDD

L'1 i el 2 de Cinturó Negre que em vaig comprar per que els vaig trobar molt bé de preu pero sense pensar en fer la coleccio.

EL 2 de Nodame Cantabile que tot i que en el seu moment volia fer la colecció ara em fa massa mandra...

L'1 de Honey & Clover que tot i que ultimament m'he plantejat de tornar-me'l a llegir (per que me'l vaig llegir quan era força petita i no em va agradar) després de sentir-ne tantes bones crítiques de la Hanako, però em fa mola mandra...


Llibres especials

Artbooks: Tinc els de Naruto, The Gentleman Alliance (m'encanten els dibuixos de la Arina Tanemura) i el de Ao Haru Ride i Strobe Edge!

Tinc els dos primers tomos de la col·lecció Como Dibujar Manga

El Mundo Invisible de Hayao Miyasaki crec que en la meva colecció ja es trobava a faltar alguna cosa Ghibli.

I per no deixar-lo sol Mi Vecino Miyasaki un altre llibre de l'estiudi Ghibli.

I per últim un llibre que es diu Shojo Manga Paso a Paso que t'ensenya i ajuda a pintar dibuixos manga (els del llibre són Shojo) fent totes les ombres i coses necessaries per que quedi toh pro!
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Puc utilitzar l'excusa de la Meina per excusar-me? Bé, en veritat jo soc mandros tot l'any xD

Sempre intento estalviar tot lo possible per després gastar-ho a salons, aquest any arreplegaré amb tot! Encara que no sé on ficaré tot el que compri perquè espai com que ja no tinc xDD


Imatge


Col·leccions inacabades:

- Detectiu Conan Especial: Va ser la primera que vaig començar, recordo com esperava a rebre la paga del mes per anar a comprar cada tom *mode nostalgic*. També tinc alguns toms d'altres col·leccions de Detectiu Conan.
- To Love Ru: Aquesta és la meva favorita ja que surt la meva estimada Lala entre d'altres coses <3 Al ser una col·lecció llarga (ja que després continuaré amb To Love Ru Darkness) vaig poquet a poquet, veient com augmenta.
- Btooom!: És dels pocs mangas llargs que llegeixo només quan compro cada tom i no per internet.
- Akumetsu: Aquest col·lecció la recordaré sempre, fa casi dos anys vaig acabar el manga per internet i a la semana següent és celebrava el Saló del Manga, on vaig poder trobar els últims 5 toms d'aquest manga i va ser com el destí, no vaig dubtar de comprar-los. Una llastima que només van portar els 7 primers toms al castellà i que actualment estigui descatalogat... Algún dia aconseguiré el tom 1 que és l'únic que em falta!
- Terra Formars: Un manga molt bo, però que el tinc abandonat ja que em vaig veure l'anime i vaig decidir que millor seria gastar els diners en altres mangas. A vegades s'han de fer decisions dificils :fumar:
- 5 elementos: El millor manga made in Spain que existeix i a nivell global també és genial, destacant la seva història i el seu humor. A veure si aquest saló compro alguna cosa que en tinc pocs toms.
- Monster Hunter Orage: Dels primers que vaig comprar quan vaig començar anar a salons (fa uns 4 anys em sembla), el tinc a mitges (4 toms componen aquesta col·lecció xD).
- Assassination Classroom: Tinc només el primer tom i ho reconec, el vaig comprar pel pin que regalaven :") Encara que aquest manga al final m'ha agradat molt, Koro-sensei rules.
- Fairy Tail: Vaig comprar el tom 29 i després em va fer pal continuar per la quantitat de toms que té.
- Pokémon: El manga de Pokémon podem dir que és més realista que el anime, encara que a vegades surten coses poc realistes. Aqui no crec que el compri sencer, prefereixo centrar-me en les sagues que he escoltat que estàn millor (com la de Ruby & Sapphire).
- A traves de Khamsin: Vaig comprar el primer tom però no em va agradar del tot, tenia moltes esperançes perquè em va agradar molt Pechanko ja que és del mateix estudi.


Toms únics:

- Pechanko: Un altre manga made in Spain que em va agradar molt, ja que em veia reflexat, un noi català, amant del anime i del manga que vol anar al Japó algún dia.
- Chameleon Jail: Encara que sigui un tom únic recopila una història principal i d'altres curtes creades pel Takehiko Inoue, aqui em sembla que només colabora amb el dibuix però igualment volia tenir algo seu ja que els altres mangas són casi tots sobre basquet i no em criden. Excepte per Vagabond, però és suuuuper llarguíssima xD
- Katsura Akira: Akira Toriyama i Masakazu Katsura, no diré res més.
- Yudoku: Un altre manga made in Spain que realment no em va agradar gaire...
- Hideout: L'únic manga de terror que tinc i he de dir que és molt recomanable, Masasumi Kakizaki és un crack, pot dibuixar de tot.
- Nijigahara Holograph: No parava d'escoltar bones crítiques sobre en Inio Asano però quan veia els arguments de les seves obres em semblaven molt WTF? i amb raó, aquest tom únic és una fumada d'olla força heavy però realment em va agradar molt, la recomano molt. Potser més endavant em compro un altre obra.
- Hotel: Des de que vaig llegir Sun Ken Rock em vaig adonar que Boichi és un geni. I després de llegir Hotel aquest pensament va creixer, no és una cosa que és pugui explicar amb paraules, s'ha de llegir per entendre el que vull dir.


Col·leccions acabades:
- King's Game: La primera que vaig acabar, un survival game de 5 toms. Té una segona part que en un futur compraré encara que he escoltat que no agrada tant com la primera.
- Monster Soul: Un altre obra d'en Hiro Mashima que em va agradar excepte pel fet de que 2 toms em va semblar molt poc i caldria un més.
- Green Blood: Un western per part d'en Masasumi Kakizaki. 5 toms on podem apreciar escenes molt ben dibuixades i realistes. Aquest autor no acostuma a llegir manga per això les seves obres són tan realistes.
- Wallman: Un altre obra d'en Boichi! Si, són 3 toms però per sort la segona part ja està anunciada, tinc moltes ganes de que continui aquesta meravella. El que més m'agrada és que crec que és la continuació d'una obra ja acabada que va fer (Sun Ken Rock) però en la vida d'en Jirou i la Nami, els protagonistes.
- Ganon: Una història de samurais, però samurais d'aquests bruts semblant a Vagabond. Són 2 toms i no va estar malament, una història intensa pel que puc recordar.



He de dir que considero la meva col·lecció de mangas com un tresor i que espero no deixar d'augmentar-la mai :visca: . Algún dia tindré una prestatgeria enorme per posar tots aquests mangas.
Imatge

Imatge
Respon