D. Gray-man

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

D.Gray-Man


Informació general:

Títol original: D.Gray-Man (ディー・グレイマン Dī Gureiman)
Autora: Katsura Hoshino
Basat en: Manga publicat a la Shonen Jump SQ Crown. Actualment 24 toms. Llicenciada a Espanya per Ivrea.
Gènere: Shonen. Sobrenatural, aventures, acció, drama, comèdia...
Estudi d'animació: TMS Entertainment
Capítols: 103.
Any: 2006
Seqüela: D.Gray-Man Hallow (estrena juliol 2016)

Argument:

A finals del segle XIX el jove Allen Walker és enviat a l'Ordre Negra pel seu mestre, Cross Marian, per convertir-se finalment en un exorcista, humans que lluitant amb les armes creades per la Inocència destrueixen els dimonis Akumas creats pel Conde Milenario, qui busca destruir el món. Però l'Allen no és un exorcista qualsevol, ja que porta a sobre una temible maledicció al seu ull dret que li fa possible veure els Akuma que generalment es camuflen entre els humans.

Juntament amb la seva arma anti-akuma de tipus paràsit, el seu braç dret, anirà destruint els akumas del món amb els seus amics: Lenalee Lee, Lavi i Yuu Kanda. A mesura que avança l'anime, l'Allen haurà de fer front als seus enemics, de cada vegada més temibles com la família dels Noé, aliats amb el Conde i Akumas de més nivell però sobretot, haurà d'enfrontar-se amb si mateix.

Opinió personal.

Ja d'entrada us dic que és un Shonen que és un MUST!

Li vaig donar l'oportunitat perquè el @Samael em va dir que era dels seus preferits i just acabaven de dir que s'estrenava la segona temporada, així que tot i que em feia peresa perquè 103 capítols són molts capítols, m'hi vaig posar i la veritat és que ara mateix només em sap greu no haver-la vist fa molts d'anys!

Al principi em va recordar molt a Bleach: una organització on vesteixen un uniforme negre i que van matant Hollows/Akumas pel món amb el poder de l'amor i l'amistat i com que és un argument que m'agrada, de seguida em va atrapar molt. Ambdues sèries a més tenen uns tocs humorístics molt divertits i amb un estil únic que et fan riure molt.

Però a mesura que D.Gray-Man evoluciona te n'adones que realment és un Shonen amb un ambient molt fosc i on de cada vegada hi ha menys bromes i les coses es van tensant i posant serioses d'una manera molt fosca. L'Allen ha de fer front a realitats molt crues i situacions molt cruels, el pitjor és que porta tota la vida arrossegant grans culpes i responsabilitats. De fet, crec que és un shonen que de cada vegada va evolucionant més cap a un Seinen.

Imatge


A mesura que va avançant la sèrie la foscor avança i el que m'ha agradat més i on trobo que és una sèrie única en aquest sentit, és que aquesta foscor acaba afectant a l'Allen, no com a altres protagonistes, com l'Ichigo per exemple, on tot el que li passa simplement pareix que no li afecta del tot i quan acaba la lluita segueix sent el mateix protagonista que quan l'ha començat.

Per a mi D.Gray-Man té un protagonista que val milions! Per ser un nen de 15 anys, l'Allen ja ha passat per moltes coses i ha patit molt i, pobret, no s'imagina tot el que encara li espera. La seva evolució cap a la foscor i el binomi que té entre llum i foscor per a mi el fan completament únic.

Així com l'Allen està molt ben treballat, la veritat és que als personatges secundaris els hi falta brillar un poc. La Lenalee acaba sent la noia que a vegades és molt valenta però que al final acaba passant-se la sèrie plorant. El Kanda és el típic tio borde i el Lavi és el típic tio simpàtic que li cau bé a tothom. Els personatges realment sí que van evolucionant, trobo que el Kanda especialment, però per veure això haureu d'avançar molt en la història.

D'altra banda, els enemics també estan molt ben plantejats i aquí si que supera mil vegades a Bleach on presenten els enemics i els maten de seguida. El Conde és un personatge que jo, de moment, encara no li acabo d'entendre del tot i no sé exactament què pensar d'ell, però la família de Noé està molt ben plantejada, no són els típics dolents que són dolents perquè sí, són una família en l'estricte sentit de la paraula que es donen suport entre ells, que tenen un costat humà, una psicologia ben desenvolupada, pensaments i desitjos ben plantejats, uns interessos i unes aficions independents de la seva feina (vaja, que no són com el Grimmjow que és el dolent perquè li toca i només pensa en matar l'Ichigo).

Per acabar, dues coses més. Primerament el disseny que personalment m'ha cridat molt l'atenció i, en certa manera, em va recordar a FullMetal Alchemist. Tant els personatges, com els ambients, els uniformes, els poders... està tot molt ben pensat i dissenyat al més mínim detall. A mesura que la sèrie avança el disseny dels personatges també va canviant i evolucionant. De fet, si després us passeu al manga, veureu com l'estil de dibuix també evoluciona moltíssim, cosa que no podreu veure a l'anime (però que si us veieu l'anime ja us dic jo que no podreu suportar el hype i us passareu al manga).

I finalment, contràriament al disseny que podeu apreciar potser millor al manga, la banda sonora del anime en pareix brutal. Els quatre openings que té són molt bons i té algunes joies de soundtrack molt memorables!

Imatge


Puntuació:
10


Jo l'he gaudit moltíssim, feia temps que cercava alguna cosa d'aquest estil: amb un argument que t'enganxa, bons personatges, dissenys xulos, un protagonista que valgui la pena de veritat, secundaris fàcils d'estimar, molt d'humor i una evolució que va in crescendo, diferent a la resta d'històries de l'estil i que val moltíssim la pena.

Potser si li voleu trobar les pegues, la major per a mi seria que l'autora és com molt vaga i publica nou capítol de manga cada tres mesos i pel que fa a l'anime, el que té de dolent és que moltes vegades té relleno a dintre del mateix capítol on et conten la història original. Si conteu això jo li posaria un 9, però realment trobo que no val la pena tenir-ho en compte.

Per si teniu hype, aquí us deixo amb el trailer de l'anime que s'estrena el mes que ve:
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Imatge

Per començar, diria que el primer que em va atreure d'aquest anime va ser la seva estètica, que és molt fosca i amb un estil europeu gòtic al•lucinant (amb això ja em tenen guanyada d'entrada). A més que el disseny dels personatges va totalment d'acord al món i és molt xulo!! El tema dels poders també està molt bé, ja que tots en tenen un d'únic i que m'encanta; els que trobo més bonics però són els d'en Tyki, l'Allen, la Road, la Lenalee, en Kanda i en Marian.

El final de l'anime és incomplet, o sigui que passareu al manga quasi segur XD Tot i que l'autora té la mà fotuda i publica un capítol cada tres mesos... Segurament deu ser per aquest motiu, però a mi em sembla que últimament el dibuix està essent confús i a vegades no es distingeix massa bé, probablement m'agradava més a meitat del manga.
I parlant del nou anime diré que em molesta una mica que canviïn el casting complet de seiyuu... De totes maneres no tot és dolent, ja que el disseny de personatges m'encanta!! El problema del primer anime és la intragable quantitat de relleno, perquè és ENORME, a veure si en aquesta segona temporada no tenen aquest problema. Quan vaig passar al manga vaig quedar molt contenta perquè tot passava molt més de pressa xD


Imatge


En el meu cas trobo que els personatges són molt interesants, i em refereixo sobretot a l'Allen i els Noah, la qual cosa no és d'estranyar tenint en compte que els meus personatges preferits són l'Allen i en Tyki :D Tot i que he de fer una menció especial a la Road, que també m'encanta (the best girl!!). L'evolució d'aquests tres és força superior a qualsevol dels secundaris que apareixen per allà... a excepció d'en Kanda, que es veurà en aquesta segona temporada on adaptaran la saga de l'Alma. La primera vegada que vaig veure D Gray Man vaig odiar bastant en Kanda, però últimament m'agrada una mica més a causa d'aquests canvis en el seu personatge. I el manga sembla que entra en una saga on evolucionarà més l'Allen i la seva connexió amb en Nea. M'agradaria també que desenvolupessin una mica en Lavi, que ja li tocaria una saga per ell ¡¡la reclamo insistentment!! (sembla que ara hauria de venir la saga dels "Bookman", però a veure què passa perquè està una mica penjat tot plegat). A la Lenalee no li trobo massa el què... en els últims capítols m'està decebent força amb el tema de l'Allen... suposo que esperava més d'ella.

Tal com ja comentes m'agrada l'Allen per l'evolució que té i que les coses que li passen sí que l'afecten, cosa molt important si vols donar una mica de credibilitat a l'assumpte XD La personalitat de l'Allen és per enamorar, quan vaig llegir el manga un temps després de veure l'anime el seu personatge em va agradar molt més que la primera vegada (que em van tirar més en Tyki i en Lavi).

SPOILER MANGA
Text amagat.
A l'Allen l'afecta el que li passa perquè realment les passa putes, sobretot ara amb això del músic i el traspàs de personalitat, la fugida, el ser considerat un traidor... he arribat a un punt en què no sé si són pitjors els Noah o la mateixa organització dels exorcistes, perquè les atrocitats que han arribat a fer i fan... Almenys alguns membres encara tenen certa decència i se n'avergonyeixen.


Imatge


Passant als dolents he de dir que el compte del mil•leni és un antagonista que m'agrada bastant, amb una aparença i comportament amable o més aviat educat però molt creepy a la vegada. A banda d'aquest costat més cruel però, presenta un comportament molt humà pel què fa la seva família (només els Noah, els akuma no entren a l'equació). Així doncs, els Noah són una "organització" que és com una família, no és tot blanc o negre en el seu comportament i per això potser poden entendre millor l'Allen que no pas els exorcistes. Són capaços de tenir "afecte" cap a terceres persones i per mi el màxim representant i per això el meu preferit és en Tyki. Des del principi em va fascinar la seva aparença, el seu poder i la seva dualitat ben construïda; a més que la seva memòria és la del plaer jeje posats a triar XDD

Imatge


De la banda sonora el que destacaria sobretot són els openings, que són tots una passada i les cançons que tenen origen al manga (Lala's Lullaby o la cançó del 14º). Estan molt ben trobades i encaixen a la perfecció, a més de ser molt boniques i tranquil•les.

Text amagat.


Text amagat.


Una de les meves escenes preferides de tot l'anime o, si més no, una de les que més recordo <3 La imatge és un gran SPOILER o sigui que si no heu vist l'anime no ho obriu ^^

Text amagat.
Imatge


MOLT HYPE PEL NOU ANIME!!! :ilu:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Uooooooooooooooooooh, que contenta que estic que també t'agradi Skuld!! :hug: Estic molt feliç de veure que podrem comentar D.Gray-Man Hallow a mesura que vagin sortint capitulets :happy:

Imatge


Tinc molts feelings ara mateix amb la cançó del 14th que has posat :(

Realment no vaig poder evitar passar-me al manga quan vaig acabar l'anime xD Vaig tornar-lo a començar des del primer capítol i així em vaig adonar de les parts que eren relleno i les que no, tot i que havia cercat quins capítols eren relleno abans i em vaig saltar alguns que eren "oh, passen coses estranyes, serà la Inosensu, mira un akuma, anem a matar-lo!" Realment l'anime està molt ben adaptat quan no li fiquen relleno, clar. Suposo que devien anar adaptant tenint poc marge i anaven pillant el manga. El que se'm va fer molt, molt pesat a l'anime va ser quan l'Allen està la branca asiàtica entrenant amb la Fou, pareixia que no s'acabava mai i després al manga són uns quants capítols molt bons de llegir.

Pel que fa al dibuix, ara que me l'he llegit tot de tira, realment canvia moltíssim!! M'ha sorprès, tot i que després de 12 anys de serialització s'enten que el seu estil hagi evolucionat. No sé per quin motiu, però a mi m'agradava més per la meitat, tirant al principi, tinc la sensació que es currava molt més els fons i posava moltes més trames i negre, per dir-ho d'alguna manera. Darrerament el dibuix és preciós però em recorda molt a l'estil dels fanarts i doujinshis i trobo que es curra molt poc l'entorn. No recordo exactament a quins capítols era, però també he vist alguns capítols del manga com a esborranys, com si no li hagués donat realment temps a acabar-ho bé i ho hagués deixat només marcat... Una llàstima realment el braç de la Hoshino, llàstima que no pugui tenir assistents o gent que l'ajudi (dóna la sensació que no en té i ho fa tot ella) i que així el manga pogués ser com a mínim cada mes.

Pel que fa al nou anime a mi tampoc m'ha agradat massa el canvi de casting, suposo perquè com que m'acabo de veure l'anime, tinc les veus molt ficades al cap i no sé si les noves m'acabaran de fer el pes. Especialment em disgusta moltíssim el Sugiyama Noriaki (Sasuke, Uryuu Ishida...) com a Crowley i em fa patir molt l'Ayumu Murase com a Allen. I si sona com el Hinata? Per favor, espero que estigui a l'alçada i que no tingui ganes de cridar "Nais reshibu" cada vegada que l'Allen es carregui un Akuma. De totes maneres, per a mi el Sakurai Takahiro era perfecte com a Kanda i sent com és un seiyuu de renom, no sé com no li han tornat a demanar que li posi veu.

I parlant del Kanda, confesso que em va passar exactament igual que a tu, no em queia gaire bé xDDD Quan em vaig llegir el manga després de l'anime no entenia com és que sempre quedava primer o segon a les enquestes de popularitat!! Però després de la saga de l'Alma Karma... realment em fa llàstima i entenc que es comporti d'aquesta manera, al final li he acabat agafant carinyo i m'encanta que s'enfadi tot el dia amb l'Allen.

Imatge


Pel que fa el Lavi, em fa patir molt xD El personatge en si m'encanta, el disseny em pareix una passada i la seva personalitat, encara que de moment tampoc l'han desenvolupat gaire, també m'agrada bastant, el dilema que sempre té de no implicar-se massa o salvar els seus amics... M'atreu molt la psicologia que té darrere i, sobretot, els misteris que encara ha de desvetllar: per què es va convertir en deixeble del Bookman, per què ho segueix sent i el pegat de l'ull... Pareix que l'últim capítol de manga dóna lloc a una saga amb els Bookmen com a protagonistes, espero que contin més del Lavi.

I finalment, ja que hi sóc, a mi la Lenalee m'ha decebut moltíssim també. És un personatge que ha tingut una evolució un poc inversa, al principi era com molt forta i valenta, pareixia que no tenia por de res i era el suport de l'Allen i ara només fa plorar i estar-se a un costat. Quan va derrotar l'Akuma lvl 3 em vaig emocionar molt perquè em pensava que a la fi, a la fiiiii hauria trobat una noia mig protagonista a un shonen que repartís canya de veritat i que no fos un marimacho com la Rukia o la Kagura, però a la fi ha resultat ser la típica noia que no pinta res i només està allà per tenir representació femenina i que el fandom es mati entre ells per veure amb quin tio acabarà xDD

Després hi ha personatges que no sé què pensar d'ells, em tenen desconcertada. Coincideixo completament amb el que dius del Conde, és un gran antagonista tot i que a vegades em descol·loca molt perquè no fa el que espero que faci com a antagonista, tot i que també aquí està la gràcia. I després hi ha per exemple el Cross Marian que m'encanta però que és un fill de puta integral xDD I el Link que en principi era "dolent" ha pegat també una evolució important i m'agrada bastant, tot i que encara segueix sent un gos del Reverrier. Pel que fa als Noé, 100% d'acord, el Tyki i la Road són els que m'agraden més amb molta diferència!!

Text amagat.
Em va pegar un atac d'histerisme fangirlistic quan el Tyki fica la mà a dintre el cos de l'Allen i li agafa el cor. Mare meva, quin atac de nervis! Em va sorprendre perquè no esperava gens que li fessin mal al protagonista tan aviat i després de tot el rollo del Suman que havia estat un poc pesatque aparegui el Tyki amb el seu estil sensual i ala, com si res es carregui el protagonista. Un momentazo!! :lloa:


Pel que fa als darrers capítols de manga
Text amagat.
Me'ls he hagut de llegir dues i tres vegades per acabar-los d'entendre, la veritat. No sé si és que encara no li he acabat de pillar el truc a l'estil o si és que ja m'he perdut però m'he fet un lio amb el Mana, el Nea, el Conde, el músic i l'Allen xD Crec que al final sí que ho vaig pillar, però hi ha coses que no m'acaben d'encaixar, a veure si em pots ajudar a pillar com han anat les coses...

El Conde és el Mana i l'Allen és el Nea que abans eren una sola persona: el Conde Milenario que només s'ha reencarnat una vegada i va donar lloc a dos bebés. Per tant, l'objectiu del Nea és derrotar el Mana per convertir-se ell en Conde. Però això va passar fa 35 anys i durant aquest temps què va passar?? El Mana es va dedicar a fer de pallasso?? Vull dir, el Mana que feia de pare de l'Allen era l'actual Conde?? Aleshores quan el Mana va morir i l'Allen el va convertir en Akuma, el Conde es va convertir en akuma a si mateix?? No em quadra res de res... :what:



Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Ara amb els vostres grans paràgrafs, el meu quedarà molt merdeta, per que tampoc tinc massa a dir.

Per la veritat és que jo no he vist l'anime de D. Gray-Man, pero ara mateix m'estic comprant els tomos del manga (tinc fins el 6) i el vaig seguint a mida que me'ls vaig comprant, osiqui que encara vaig molt endarrerida i no m'he llegit massa el que heu posar per no endur-me spoilers. Només vull dir que és un manga que m'està agradant molt i que val la pena llegir :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo em vaig veure l'anime juntament amb na UkiHana i, la veritat és que és una bona sèrie. No acabo de compartir aquest entusiasme que mostra ella, i em va semblar que era molt lent, però així i tot, crec que val la pena mirar-lo.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Va ser un dels primers anime que vaig veure i com que no en tenia massa idea em vaig acabar empassant pràcticament tot el relleno... ara per ara a tothom que ho miri li aconsello saltar-se tots els capítols de relleno perquè només amb la palla que foten a la trama original ja n'hi ha més que suficient XD :fumar:

Jo també vaig tornar a començar el manga des del principi i el primer que vaig notar va ser que tenia un ritme molt millor. L'anime se'm va fer súper lent des del principi, i aquesta part que dius de la branca asiàtica més que cap. El tema de l'entrenament de l'Allen el van fer més que massa llarg, dios, em pensava que no acabaria mai més... i després al manga va passar en molt poquets capítols (més que suficients per explicar el que havien de fer sense donar tantes voltes innecessàries al mateix tema). Al manga passa tot a un ritme tan fàcil i agradable de llegir :cheers: El problema que tinc potser és que alguns capítols no els he entès per la traducció del fansub i els he hagut de tornar a llegir en una altra banda fins que en trobés un que fos decent, a més que el dibuix no ajuda gaire perquè a vegades és tan confús que no m'empano gaire de com va la cosa.
El seu estil canvia moltíssim i m'agradava més abans, tot i que últimament hi ha hagut una millora important. Ara els personatges estan bé, però són poc definits i el fons està poc cuidat. En algun punt de capítols anteriors vaig arribar a patir per diferenciar els personatges i les escenes de combat/lluita són força difícils de llegir... suposo que va ser algun d'aquests que comentes que semblaven esbossos. Realment no crec que tingui assistentes, no sé si és que ho vol fer tot ella, però en algun moment crec que li hauria anat bé tenir-les o si més no aplaçar més el termini perquè aquella qualitat era força lamentable. Sembla que amb tres mesos però, ara almenys pot arribar a un bon estil de dibuix. Abans sortia cada mes, però fent-ho d'aquesta manera era impossible que aguantés el ritme, fins i tot i va haver una parada total al capítol 218 i va entrar en hiatus permanent. No va ser fins fa poc que s'hi va tornar a posar i em vaig posar molt conenta quan ho vaig saber!! :ilu: Després del hiatus és quan el dibuix ha millorat i l'espai entre capítol és de tres mesos.

Imatge


Tornant al nou anime tinc molt clar que no m'agrada el canvi de càsting, entenc que canviessin una o dues persones, però tots?! M'encantava la Sanae Kobayashi com a Allen i recordo la seva veu perfectament. De fet, em preocupa bastant que ara sigui l'Ayumu Murase... no per res, però NO pot sonar com en Hinata!! En fi, esperaré a veure què, però m'he desil•lusionat bastant amb aquest tema. I tampoc m'agrada que hagin canviat en Takahiro Sakurai, ja que és un dels meus seiyuu preferits, em frustra!! I el que també em costarà serà adaptar-me a en Lavi, no és per res, però la veu d'en Kenichi Suzumura no és gens fàcil d'oblidar XD A més que li encaixava perfecte a la personalitat d'en Lavi... Em vaig quedar molt parada quan vaig veure que no repetia ni un :/

I parlant d'en Lavi... a mi m'agrada molt!! Per això espero una mica de desenvolupament, ja que s'ha quedat com molt súper estancat i m'agradaria veure què hi ha darrere tot això dels Bookman. Fa molt que espero conèixer alguna altra cosa d'en Lavi i sembla que a l'autora li agrada fer-nos esperar per desenvolupar els secundaris. Si fins i tot en Johnny està tenint més desenvolupament en els capítols més recents!! :bah:

SPOILERS
Text amagat.
Completament d'acord amb la Lenalee, al principi m'agradava moltíssim, però m'està decebent un munt. Després del lvl 3 ho entenc perquè estava com una mica força lisiada, però no representa que s'ha recuperat?! O què va ser allò del lvl 4? On ha quedat tota aquella força del principi i de voler ajudar als seus companys?! Realment em volen fer creure que en Kanda (sí! en Kanda!) hi posa més de part seva que la Lenalee?? No entenc com hem acabat així... :gota:

En Marian és una passada i tinc sentiments contradictoris respecte el seu personatge. Ell mola un munt i el trauma de l'Allen és força graciós, però si passem a la part seriosa no em sembla bé que tothom deixi de banda l'Allen. El que li volen fer entre tots em sap molt de greu i ho passo força malament (i això que en Nea m'agrada bastant XD però és que l'Allen m'agrada més i voldria que almenys algú intentés salvar-lo). Pensar que està tant sol és molt trist... amb tot el que ha fet per tothom i el que s'està esforçant... I que els que l'hagin protegit a l'hora de fugir siguin la Road i en Tyki i que els únics que li fan costat ara siguin en Kanda i en Johnny (i en Timpcanpy) m'emprenya (tot i que és un alleugeriment tenir-los). La relació que tenen ara en Kanda i l'Allen és molt més propera; m'agrada com a aliat, és força perspicaç. Trobo a faltar l'Allen!!! i no té bon pronòstic la cosa (en Nea té tot el control però... en Nea també és la hòstia XD)


PROPOSTA!!
Tenint en compte que els capítols surten cada tres mesos i l'argument no és precisament fàcil de seguir, et sembla si anem comentant també els capítols del manga? Si ho tenim aquí a mode de resum potser després no caldrà tornar a llegir tots els capítols anteriors XD

ÚLTIMS CAPÍTOLS
Text amagat.
El que jo he entès dels capítols:

El compte es va dividir en en Nea i en Mana, i aquest últim va devorar en Nea per a poder tornar a ser el compte. Com que no podia aguantar els remordiments va dissociar la personalitat d'en Mana i li va donar la culpa, per tant, no es reconeix a si mateix com a Mana i és cap a ell a qui dirigeix l'odi. Tot i que també té part de raó, ja que la culpa és d'en Mana i ell ja no ho és... però la part de culpa la té igual XD Per seguir amb el seu teatre doncs, havia de fer desaparèixer la personalitat d'en Mana que encara existia dins seu i es va crear la del compte, la qual es va creure fins al punt d'inventar una altra realitat modificant els seus records (dient que en Mana havia matat en Nea, qui posteriorment el "traeix") i oblidant el que havia passat. I això funcionava fins que s'ha trobat amb en Nea i apareixen la primera personalitat d'en Mana i també la del compte més accentuada posteriorment. Suposo que en període de tranquil·litat la personalitat del compte s'havia estabilitzat i ara amb tota la situació s'ha accentuat en una mena de crisi aguda on han xocat les dues personalitats dins seu.

El fet que des de bon principi fossin un de sol fa que el compte sent-hi aquest amor o atracció (ja que és una part de si mateix i han d'estar junts) i a la vegada aquest odi (ja que li recorda que no està complet i l'ha d'eliminar per completar-se). En Nea va ser traït i per això ara està en contra dels Noah i vol destruir el compte (potser per convertir-s'hi ell, encara no ho sé).

Se suposa que quan en Mana va "devorar" en Neah aquest va traslladar part de la seva memòria a l'Allen (la qual destrossarà la memòria i personalitat originals). Encara no s'ha explicat res però de moment sembla que la personalitat inicial d'en Mana (el bo) és qui s'encarregava de l'Allen, tot i que suposo que de manera dissociada. Les preguntes que tinc jo ara són:

- Qui és l'Allen? I qui l'ha criat?
- Com ho va fer en Neah per escapar i reencarnar-se?
- Quina relació tenen la Road i en Marian (suposo que en Marian apareixia a la ment d'en Neah gràcies a ella, però només és una teoria).
- Qui ha utilitzat als Noah segons la Road? I què fa que l'Allen sigui tan perillós per en Neah?
- En Lavi ha desaparegut? I què pretenen els Bookman?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Text amagat.
Imatge

Ara es el meu torn de comentar D.gray-man. No se molt bé que dir, ja que heu recomentat tota la sèrie com hidrointensament. Primer de tot he de dir que jo només he llegit el manga, així que comentaré coses sobre el manga(evidentment).


D.gray-man… Li guardo moltíssim carinyo ,va ser dels primers mangas que va llegar quan em vaig iniciar en aquest mundillo. No va ser el primer, ni el segon que vaig llegirme i acabarme(Primer van venir els típics que et llegeixes ja que et recomanen, rollo Death Note, Naruto, Bleach…). Però D’Gray-man va ser el primer que vaig llegir-me jo per criteri propi, tenia un joc de la Nintendo Ds rollo smash bros però amb personatges de la Shonen, i l’Allen, la Lenalee i el Kanda eren jugables. Aquell joc contenia moltes imatges i fragments dels manges, i els de D’gray-man em van cridar especialment l’atenció per aquest estil fosc i gotic que ja heu mencionat. Així que vaig dir: “Som-hi o no som-hi?” I vaig fer un som-hi.


Me’l vaig llegir del tiron, i em va encantar. Tot em va agradar,la trama, els personatges, l’estil de dibuix, els dolents... sobretot els dolentots. Fins ara havia estat acostumat a dolents com els de Naruto, Bleach i similars que son malignes per raons aleatòries i ja està. Però amb la família dels Noe em va semblar que hi havia algo més, eren persones també no només eren seronyos malos que volen rebentar la cara als exorcistes. Bé, menys aquell pavó que tenia una xupa de cuir, aquell era retrassadissim. El meu personatge preferit es el Tyki, quan el vaig veure per primer cop va ser un amor a primera vista(#nohomo), i l’escena que abans heu comentat, la trobada del Tyki i l’Allen després de la moguda del Shuman es una puta poesia, es genial. Aquell parell de capítols els he rellegit vegades i vegades, mai em cansaré.


Del Conde només afegiré que el seu disseny el trobo de 10, aquell gordito demoníac majo és massa guay. Els altres Noe, passen més desapercebuts(sobretot aquells 3453 que surten només un capi rollo: “Hey, que existim!” i ja està. La Road a mi no m’acaba d’agradar, te un poder xulo i tal, però no se hi ha algo en ella que em falla :S En canvi el Jasdero i el Devito em van molar força(quan anaven rollo emo, ara que van rollo mariconasos suda).Com a personatges no son gran cosa, però com que tinc una germana i sempre ens estem picant em va recordar molt a la meva relació amb ella i per això guardo un bon record d’aquest duo.

Imatge

Pel que fa els protagonistes, coincideixo amb vosaltres que l’Allen és un prota com Déu mana que no es limita a derrotar els dolents because reasons i tal. I com ja heu dit vosaltres, es nota que la trama l’afecta i el fa canviar. Tema Kanda, Lenalle i Levi coincideixo perfectament amb vosaltres. Hi ha un personatge força prota que no heu comentat que crec que és mereix una menció, que és ni més ni menys que en Komui. Per mi el disseny del Komui es el que jo li dic un “Personatge Jo”. Sempre que trobo un personatge sonat(però en el sentit del catxondeo) m’agrada instantàniament, i el Komui no va ser excepció. Això de que la majoria de problemes que passen dins de la Orden Negra son culpa seva es putament genial, i sense parlar de la minisaga dels zombies... com vaig riure amb ell i el Komurin-II(o III o XV jo que se tio).Poder cap al final no te tanta importància, se’l troba a faltar :(

(Aqui anava un paragraf explicant la confusio que em provocava l'estil de dibuix en alguns capitols, però l'Skuld ja ho ha resolt.)

Imagino que miraré el nou anime, ja l’anirem comentant ^^
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bé, suposo que ja la sabreu la darrera notícia i és que D. Gray-Man Hallow tindrà 13 capítols! A alguns els hi sembla molt poc i estan molt indignats, a mi tot i que em sembla poc, em fan bastanta il·lusió encara que només siguin 13. De totes maneres, hi ha també la part que al poster promocional posa "primera part" per tant, no es descarta que d'aquí unes quantes temporades facin "D.Gray-Man Hallow part 2"

Imatge

De fet, se'm fa molt difícil veure com adaptaran tot el que surt al trailer en només 13 capítols: la introducció (suposo que després de tants anys faran una introducció xula, recordant un poc els personatges i de va la cosa...), la "desaparició" del General Cross, la saga del Timothy, l'assumpte dels 3rs exorcistes, la saga d'Alma Karma... Tot això en 13 capítols em pareix molt arriscat, així que no descarto el que diu molta gent per twitter, que realment l'anime estigui dividit en dues sagues.



I bé, parlem tota l'estona de personatges normalets com l'Allen, el Tyki i tal, però tots us oblideu del més sensual de tots amb diferència, Alistair Krory, molt millor que el Komui, Samaeru xDD No sé, és tan eròtic i és un personatge tan central i carismàtic que... m'encanta :riu:

Imatge

Realment no sé en què pensava la Hoshino quan el va crear xDDD Parlant de l'autora, m'ha sorprès molt el que has contat, Skuld! Sabia que havia hagut diversos hiatus però no sabia que tots eren pel mateix, pel tema de la mà... No dubto que li faci mal, pobreta, però amb un poc d'ajuda podria treure el capítol cada mes i no cada tres. Els seus motius tindrà, però tot i així, sortint cada tres mesos... es fa llarg. Jo em queixava que Owari no Seraph sortia cada mes, imagina't haver d'esperar tres mesos.

Gràcies pel resum dels darrers capítols, Skuld, ha fet que me n'adoni que m'ho he de tornar a llegir tot altra vegada (i estic ben contenta!). Pel que fa a anar comentant els capítols tant de manga com d'anime a mesura que vagin sortint, aquí em tindreu donant la tabarra! :hurra:
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Ay en Komui i en Krory!!! En Komui m'encanta, realment els seus capítols còmics són una passada XD I pel que fa en Krory... no sé en què estaria pensant, sí que és un pèl estrany el seu disseny... però també protagonitza una altra de les meves escenes preferides ;)

Text amagat.
Imatge


Sí, ja sabia que serien 13 capítols, però tampoc esperava una altra cosa. Últimament aquesta és la durada normal dels anime i suposo que adaptaran només una part, esperem que hi hagi una següent temporada perquè és que no crec que ho puguin adaptar tot en 13 capítols. No ho sembla perquè ha tardat molt a sortir el manga, però hi ha força material des d'on ho van deixar al primer anime.
UkiHana ha escrit: Gràcies pel resum dels darrers capítols, Skuld, ha fet que me n'adoni que m'ho he de tornar a llegir tot altra vegada (i estic ben contenta!). Pel que fa a anar comentant els capítols tant de manga com d'anime a mesura que vagin sortint, aquí em tindreu donant la tabarra! :hurra:
Si et tornes a llegir els capítols comenta-ho, m'agradaria saber si el que dic té més o menys lògica perquè he arribat a estar molt perduda llegint aquesta sèrie :hug:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

No m'he llegit res del que heu dit :scared: en cas de spoilers :D

Seguint amb la recomanació de la Hanako vaig començar l'altre dia a veure D.Gray-man, he vist ja 40 episodis i malgrat que com diu el Minato algun cop es fa lenta (m'he mirat els episodis de relleno i la busca del Cross es fa putament llarga xDD a veure si el troben ja), m'està agradant força! No hi ha cap personatge que em desagradi i tots els exorciestes principals tenen el seu punt que els fa divertits i alhora grans personatges.

A més hi ha una yoruichi :vermell:

El seguiré mirant i moltes gràcies per la recomanació! :ok:
Imatge
Respon