One Piece [Discussió Manga] -Spoilers-

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 1073:
Shancks ha escrit: 29 gen. 2023, 23:31 Arc Egghead fins ara:
Text amagat.
Quasi be s'ha acabat el mini arc i m'ha agradat força, molt dinamic tot plegat i moltes revelacions per part d'en Vegapunk
A mi aquests arcs curts m'encanten, és com Zou, et diuen el que necessites i cap al següent!

Lo dolent és que ara sortiran teories de clons fins la sopa u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 1076:

RIP Kid tot i que tots sabem que realemnt no morirà

Aquest capítol m'ha creat moltissim hype, en necessito més ç.ç
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol 1076

Quant paral·lelisme amb el nen que es vol unir a Shanks com va demanar Luffy 20 anys enrere.

Espero que ens mostrin escenes de batalla i no ens fasi com sempre que involucra Shanks, mostrar l'inici i al cap de 20 capitols el final...
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

SBS 105:

Imatge

Molta gent esperant això a Wano, però bueno per fi ha arribat el dia que coneixem d'on ve el Zoro! M'ha encantat saber-ho <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol 1078

Doncs ja sabem qui es la traïdora, una de les copies del propi Vegapunk, el que m'ha sorprès es que vulgui ser Drac Celestial... Quina desgraciada. La Codicia ha trencat el sac, literalment.

Ja tenim un altre Room Escape Time, come li agrada a Oda posar temporitzadors, ho fa a cada arc. Que ve el Buster Call!!!! Kizaru vs Luffy molaria moltíssim.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capitol 1078

M'ha fet molt mal com la mini-Hancock ha aplastat el Pythagoras com si d'una formiga és tractés...

I res, a esperar que la Robin, el Chopper i l'Atlas s'afanyin a salvar el Vegapunk!
Shancks ha escrit: 17 març 2023, 13:34 Ja tenim un altre Room Escape Time, come li agrada a Oda posar temporitzadors, ho fa a cada arc.
Seee, no falla!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 1080
Sento que aquest capítol l'han fet per mi :pandaawwshakezoom:

*fangirl mode activat*

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! El Garp és tant tant tant genial!! M'encanta!! Destrossa aquestes merdetes que no els volem veure pas!! El Garp és el millor!! :pandalove:

I també ha sortit la Perona <3

I les dues noies de la Marina també m'han encantat!!

*fangirl mode desactivat*

Ara posem-nos serios (?) Que vull comentar diverses coses.

No m'agrada que la Perona torni amb el Moria, amb el Mihawk tenia més joc, és piquen més i era més divertit, el Moria la mimava i ja... Però ha estat una bona opció per alliberar el Coby i companyia!

Per altre costat, m'agrada molt que ens estiguin presentant noves dones marines i que es vegin tant potents, una és neta de la Tsuru, ha de ser una passada si o si!! (això podria entrar a fangirl mode, però m'agrada més aquí)

Fora del mode fangirl el Garp em fa patir, és un bon lloc perquè el matin... No vull pensar que serà així, però ho veig a venir... Que potser no passarà res, i salvaran el Coby, la liaran una mica i ja, però coneixent One Piece no pots estar mai tranquil... Espero que no li passi res ç.ç

I per acabar, lo del vaixell volador creieu que ho ha copiat del Sunny (quan el va veure volar després de Water Seven) o ell ja ho feia abans?

I res, a repetir que m'ha encantat el capítol <3

P.D: El misteri d'SWORD ja s'ha resolt!
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Meina ha escrit: 06 abr. 2023, 10:55 No m'agrada que la Perona torni amb el Moria, amb el Mihawk tenia més joc, és piquen més i era més divertit, el Moria la mimava i ja... Però ha estat una bona opció per alliberar el Coby i companyia!

Fora del mode fangirl el Garp em fa patir, és un bon lloc perquè el matin... No vull pensar que serà així, però ho veig a venir... Que potser no passarà res, i salvaran el Coby, la liaran una mica i ja, però coneixent One Piece no pots estar mai tranquil... Espero que no li passi res ç.ç

I per acabar, lo del vaixell volador creieu que ho ha copiat del Sunny (quan el va veure volar després de Water Seven) o ell ja ho feia abans?
Ja està capitol vist,
Doncs a mi igual, no soc massa fan de Moria, però m'agrada que Perona vagi a ajudar a els seus companys

I ufff... Jo he pensat exactement el mateix, es un bon lloc per que Garp es mori, després de una batalla epica i tal, nose a veure com avança la cosa... I segur que sí, que es van inspirar en veure el Sunny xD

De fet ara mateix m'interessa més veure que passa aqui que no pas a l'altre illa amb els mugiwara, tot i que també esta interessant la cosa per alla
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

One Piece 1081

Garp vs Aokiji (crit de fanboy), quina s'ens ve a sobre. Ho te dificil en Garp, no crec que vulgui barallar-se seriosament amb Aokiji pero tampoc vol que Hibari o Koby prenguin mal.

Per altre banda, tenim Law fet miques al igual que Kidd, que en la meva opinió han sortit de lluitar 2 Yokou per lluitar els altres 2 i a sobre en solitari massa ràpid i el resultat es veu.

Genial que Chopper hagi fet una Rumble Ball per activar la transformació Sulong sense lluna plena :lloa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Suposo que ja ho haureu vist, i sinó aquí us ho deixo!

Després del capítol d'aquesta setmana, el 1086, l'Oda s'absentarà 1 mes per operar-se la vista. I res que estarem un meset sense droga, però el 1r és la salut!!

Imatge
Imatge
Respon