One Piece [Discussió Manga] -Spoilers-

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Text amagat.
Jo ho justifico perquè de fet ho vaig dir abans que passés i de fet està penjat al meu canal d'anàlisi:

Imatge

Imatge

És a dir, a mi em semblava una possibilitat molt coherent ABANS de que ni tan sols tinguéssim informació de Wano. I revisant una mica twitter es veuen molts guiños que ha anat deixant al llarg del temps que podrien apuntar a aquesta direcció.

I el perquè no es la fruita de la goma també ho vaig posar en qüestió. Doncs Luffy no era de goma literalment com les altres fruites sino que "tenia les propietats de la goma" cosa que deixava la porta oberta a moltes preguntes.

També vaig dir que les Zoan eren les úniques fruites que eren diferents y tindrien algun factor de voluntat o algo perquè eren les úniques que el Dr. Vegapunk era capaç de fusionar amb objectes.

El fet de que Luffy tingui una Zoan Mítica es important perquè en un món on el teu nivell de poder màxim arriba al voltant dels 40 - 50 anys, no es coherent que el protagonista per ser el protagonista sigui l'únic que es passa aquesta norma pel forro.

Fins abans d'aquest capítol jo era dels pocs que no li entrava al cap com Luffy podría tan sols arribar al nivell de Kaido, un Yonko amb només 19 anys. No em semblava lògic de cap manera i ho vaig anar dient repetidament. Ara evidentment sí que queda justificat.

I no sé, el mèrit de Luffy no deixa d'estar allá. La fruita és bona si la saps explotar bé i això no canvia, a més de controlar el haki i tenir una gran força per si sol.

En definitiva, no és que ho justifiqui és que ho vaig justificar abans que passés. :urahara:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Cap. 1044
Text amagat.
A mi de moment m'agrada com pot anar la cosa, tot i que esperaré a veure com acaba tot això per saber si estic a favor o en contra, que només portem un capítol així, però no pinta pas malament.

Ara això si, teniu raó en què molava que hagués arribat tan lluny amb una fruita més dolenta, i no que tingui l'"especial" :x
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

A veure jo del 1044 tinc poc a dir més que el que ha dit el Xail, de moment m'agrada, però penso que encara em falten explicacions per poder tenir una opinió clara.

I del 1045 volia compartir una vinyeta que m'ha encantat
Text amagat.
És tant, però tant Ruffy, convertint el terra en goma i saltant feliç com en uns llits elàstics, res que m'encanta!

Imatge

A veure tot el que fa és molt Ruffy, però just això m'agrada en especial!

Com podeu veure no aporto res al fil, però bueno, només volia compartir això xDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol 1045
Text amagat.
Justament es aixo el que representa, diversio caotica i es tranforma en un combat mega random xDD

En Luffy saltant a la comba a estat gracios, no sabia si prendrem la batalla en serio contra un Yonkou o pixarme de riure :riu:

No estic del tot satisfet amb el power up pero entregut es, no es pot negar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Capítol 1046
Text amagat.
Vinc a dir que m'agraden molt les referències al Japó feudal, perquè per alguna raó el meu cap no ha fet fins ara "oh el castell crema, com ha passat mil cops al Japó!".
Estic molt intrigat per veure que cony ens depara l'elefant, Joy Boy les D. i tot aquest lore ocult i místic que ara, després de tants anys, sembla que ja començarem a saber.

Per últim, RUFFY QUE ESTÀS AGAFANT?
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge

Gràcies per asistir al meu ted talk.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Mal moment que has triat per posar-te al dia amb el manga :consol:

Però benvinguda al fosc món d'anar al dia amb One Piece :pandaevil:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Meina ha escrit: 09 juny 2022, 11:46 Mal moment que has triat per posar-te al dia amb el manga :consol:

Però benvinguda al fosc món d'anar al dia amb One Piece :pandaevil:
Mira estava pel 1040 del manga ja i va sortir la noticia del hiatus d'un mes el problema és que NO PODIA PARAR DE LLEGIR! Així que he acceptat viure amb aquest pes de ser una puta gafe...

Al menys m'he pogut veure/llegir tot Wano de cop, si hagués hagut d'esperar setmana a setmana totes les batalles m'hagués mort... Acabar de posar-me al dia amb aquest panel final va ser orgàsmic quina plorera

Text amagat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

gOda ho ha tornat a fer :lloa: :lloa: :lloa: :lloa: :lloa: :lloa:

Text amagat.
Imatge

Én en Buggy el millor personatge de One Piece? ODA HA DIT Y E S, ENCARA EN TENIEU DUBTES?

Se que hi ha molta cosa a comentar en aquest capítol però es que ara mateix estic completament brainrot amb en Buggy, necessito saber ja que ha passat al mon durant l'arc de Wano... NO PUC ESPERAR UN MES! :pandacryfill: :pandacryfill: :pandacryfill:
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Capítol 1053

Lo del Buggy em va matar a més crec ha sorprés a tots (o almenys a una gran majoria) ell va dir que seria Yonko i Yonko que és! :pandahiclown:

No sé si us hi heu fixat però perquè un país té una foto del Sabo com la foto del Ruffy d'Amazon Lily? La bandera que es veu és la de l'Armada Revolucionaria? Perquè ens ensenya això i para durant un més TT
Text amagat.
Imatge

I jo vull saber que passa amb els pirates de la Big Mom, que de dir, en aquest capítol per fi els mencionen, però poc més.

Que dur que serà aquest més d'espera, per sort pel meu cumple ja torna One Piece, espero un molt bon capítol de regal d'aniversari. Realment un capítol on em mostri el que passa a tot el món ja em val, que a mi aquests capítols m'encanten!

I per acabar m'encanta l'escena on estan tots de festa i el Jinbe com a home responsable que és està esperant el banquet xDD
Imatge
Respon