One Piece [Discussió Manga] -Spoilers-

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol #827
Text amagat.
De nou, com mola el Germa 66 i quina manera d'acabar una guerra de 2 anys en 3-4h xDDDDDDD
La roba del 2n germa em recorda a la que porta X-Drake, el diseny esta molt currat.

Com he rigut amb la conversa al cafe, sobretot l'imatge tipus "El Crit" quan senten que Sanji diu no a una dona XDDD

Molt bon capitol introductori per l'incursio dintre les files de Big Mom.
Ja sabem d'on surt Lola (Saga Thiller Bark), esta clar que es la germana fugada i la Vivre Card que li va donar a Nami es de Big Mom :scared: :scared:
Imatge
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Capítol 829
Text amagat.
Mare meva, la Big Mom està tarada del tot, eh? Quin rampell que li ha agafat xD
Molt interessant el seu poder, sembla que pot tallar el vida a la gent, però em sembla com massa OP, suposo que hi ha algun mecanisme per activar-ho perquè si no, és massa fort, pot anar pel món matant a qui li sembli bàsicament tallant-los la vida.

Per fi veiem més Jimbei *.*
Espero que li digui que vol pirar i s'ajunti amb el Luffy
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Gruay ha escrit:Capítol 829
Text amagat.
Mare meva, la Big Mom està tarada del tot, eh? Quin rampell que li ha agafat xD
Molt interessant el seu poder, sembla que pot tallar el vida a la gent, però em sembla com massa OP, suposo que hi ha algun mecanisme per activar-ho perquè si no, és massa fort, pot anar pel món matant a qui li sembli bàsicament tallant-los la vida.

Per fi veiem més Jimbei *.*
Espero que li digui que vol pirar i s'ajunti amb el Luffy
Text amagat.
El que crec que es la fruita de la Big Mom es que extreu els anys de vida d'una persona (si t'hi fixes diu que li han tret 40 anys de vida) i els converteix en animes que fa servir per donar vida als objectes. En algun moment li prendra anys de vida a en Luffy per crear un monstre, algo aixi com lo que va fer en Moria
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Text amagat.
Sí, amb lo de la vida volia dir això.
Pot ser que sigui el que dius que pot prendre l'esperança de vida a la gent i llavors donar-ho als objectes inanimats.
Jo crec però que hi ha d'haver alguna mena de mecanisme per activar-ho, si no, em sembla massa Overpowered.
Lo que ho converteix en ànimes, al manga no es veu què en fa però jo crec que s'ho menja xD Com que hala de tot potser també ho fa amb això i llavors ho pot treure per crear objectes animats maybe.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol #829
Text amagat.
Big Mom is fucking CRAZY!!!!!!
Ara quan Jinbe li digui que vol anar-se de la seva tripulacio (per anar amb Luffy) tindra un arranque igual o pitjor que l'anterior xDD (que a Luffy&Co. ja els hi va be, aixi estan entretinguts amb ella)

M'ha agradat molt la caracteritzacio dels nuvols i el menja viu, entre els Mink i els dolços vius, Oda s'esta lluint molt.

Vull veure la misio de Zoro&Co. :ilu: !!!, que estan molt centrats en Totland
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol #830
Text amagat.
Que be esta desarrollant-se la saga, sense forçar-se ni res, pasa el que te que pasar.
L'explicacio de Pedro sobre el seu pasat pirata i ell oferint-se per fer una copia de Poneglyph de Big Mom, denota que els te molt de respecte i sobretot el paralelisme amb la bana de Gold Roger ufff

Jo crec que el que esta a la costa es Jinbe sense un braç, despres de veure la ruleta no haura dubtat. Mentre surti viu de la banda de Big Mon em conformo amb que perdi un braç o cama.

Que genial la reunio dels pirates del sol i la filla peix de big mom tot amorosa xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Capítol 830
Text amagat.
No crec que el Jimbei perdi un braç, ell lluita amb karate dels tritons, sense braç ho tindria complicat, tot i que podria ser que perdés una cama jo crec que la ruleta sortirà el dibuix que representa la Big Mom perquè si no és així, com sabrem què passa quan et toca allò?
A part que preferiria que no hi hagués un altre shancks al món d'OP i menys encara quan aquest s'ha d'incorporar a la tripulació.
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

cap 830
Text amagat.
jo crec que el que está a la costa será en Sanji o el mateix Pekoms...

d'altra banda, m'ha semblat molt interessant la part dels rius Poneglyphs
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Text amagat.
La part dels rius poneglyph? quins rius?
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Text amagat.
Capítol raro, estic content que el que els rebés a l'illa no fos el Jimbei sense una de les extremitats.
He de dir que aquest bosc em recorda molt al de Thriller Bark, però sembla que serà més "màgic" que no pas de lluitar, crec jo.

La setmana que ve descans TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Respon