Shingeki no Kyojin

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge
https://www.koi-nya.net/2016/12/06/la-s ... bril-2017/

Per fi ja esta confirmada la 2na temporada amb data final (Abril/2017) xDDD
Els hi ha costat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kouen Ren
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Fear The Old Blood
Entrades: 32
Membre des de: 18 ago. 2016, 21:02
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 5 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

Esperem que aquesta vegada sigui veritat xD imagino que la segona temporada es quedarà més o menys en el lloc on vaig parar de llegir el manga i ja ho sabré tot però de totes formes fa il·lusió
Imatge
Avatar de l’usuari
NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Ja anava sent hora la veritat! XD Clar que fins l'Abril també queda un bon tross
Si podem plorar, també podem riure
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #93

Aquest tio és el puto amo, ens ha estat fent el lio durant anys i ningú s'ho esperava. Tot i que com sempre les traduccions deixen molt que desitjar l'últim capítol del manga m'ha deixat una mica loca, si no ho he entés malament han passat 4 anys des de que el titán bèstia va atacar les muralles, va morir l'Erwin, l'Armin va adquirir el poder del tità colossal i tot aquell rollo. I durant aquest quatre anys els marleyans han estat lluitant una guerra contra la que anomenen "Aliança Occidental"? O sigui que durant quatre anys no han enviat a ningú a la Isla Paradise (on estan Eren i companyia) més que vaixells que mai han tornat, correcte?

M'he quedat molt pillada amb lo de l'Ymir, no havia entés fins ara que l'havien matat, i pel que he entés se l'ha menjat el germà del que ella es va menjar en el seu moment com a tità (?). Però òbviament al menjar-te a algú no recuperes els seus records de cop si no que els has d'anar desbloquejant (no?). Però el tio s'ha enterat que el puto Reiner no només no va fer l'ou mentre era a la illa si no que a més va salvar als que ells considera els miserables elderians que viuen allà (quan salva als de la torre abans que l'Ymir es transformés en tità). Segur que el tio aquest anirà a saco a per en Reiner i l'intentarà eliminar quan abans millor, a més segur que serà el primer en adonar-se'n que el Reiner s'està desprogramant i el trairà en plan vendetta.

Lo que més m'ha agradat del capítol ha sigut en Reiner, que sembla que per fi s'està desfent del rentat de cervell que li han fet els Marleyans i comença a intuïr que això de que els fagin servir com a carne de cañón és una puta merda. La escena en que veu els nens i se'n recorda de la Annie i en Bert casi em moro de feels. Ara intentarà salvar els nens del destí merdós que els hi espera però a ell només li queda un any de poder tità, no? Però ara que el tità bèstia vol tornar a la illa per recuperar el poder del tità original també s'emportarà a en Reiner, i quan en Reiner es retrobi amb l'Escuadró que passarà? Per fi s'adonarà de com els hi han rentat el cervell a tots?

@Skuld jo t'invoco! Que necessito comentar amb algú Shingeki! :ilu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Aquí estic @Nafi !! Sembla que la invocació ha tingut efecte xDD Tot i que jo també ja tenia ganes de comentar una mica els capítols que anaven sortint del manga ^^

Els últims capítols han estat força potents en quant a revelar coses d'una vegada i la veritat és que m'està molant bastant. Tot i això he de dir que com que ja fa uns quants mesos que no se sap res de la penya de l'illa com que els trobo una mica a faltar xD Que tot està molt interessant i és necessari que hi sigui, però aquesta gent com que m'importa més aviat poc... serà tot el trist que hagi de ser, però per mi són eldians que acabo de conèixer i estan tots en mode zombi, o sigui que... el que jo vull saber és què han estat fent quatre anys a l'Illa Paradís.

Justament no fa gaire vaig preguntar què se n'hauria fet de l'Ymir i resulta que va i en aquest últim capítol me la maten... si ho arribo a saber no dic res... A més amb aquests últims episodis de l'anime quan la veig amb la Historia és súper bonic i súper trist, amb lo mones que eren les dues T_T Vamos, que directe als feels... Però bé, no puc dir que no es veiés a venir. Des que se la van endur no quedaven gaires més opcions, sabia massa i no crec que la poguessin ni volguessin fer canviar de bàndol. El més senzill era que algú se la mengés; i va ser en Galliard (ironies de la vida...). Tot i que encara tenia l'esperança que la mantinguessin viva per algun motiu. Suposo que durant aquests quatre anys el noi deu haver tingut temps de desbloquejar algun què altre record i per això sap d'en Reiner.

Crec que ara comencen a veure que en Reiner no era tan fort com es pensaven i enviar-lo a l'illa el va canviar més del que podien esperar. Tot i això, encara que, com tu dius pugui ser que s'estigui "desprogramant", no es poden oblidar totes les barbaritats que ha arribat a fer. Tindria doble personalitat perquè no podia fer front a la situació, però la veritat és que ja li tinc ganes, és que el tio no es mor ni que el matin! XD Veuràs que segur que passa quan em comenci a fer llàstima... -_- Això sí, l'escena amb en Bert, l'Annie i companyia també ha anat directe als feels. Em sembla que era a en Zeke que li quedava un any, tot i que a en Reiner tampoc li faltava gaire... a veure què passa quan es torni a trobar amb la penya de l'illa!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Skuld ha escrit:
Els últims capítols han estat força potents en quant a revelar coses d'una vegada i la veritat és que m'està molant bastant. Tot i això he de dir que com que ja fa uns quants mesos que no se sap res de la penya de l'illa com que els trobo una mica a faltar xD Que tot està molt interessant i és necessari que hi sigui, però aquesta gent com que m'importa més aviat poc... serà tot el trist que hagi de ser, però per mi són eldians que acabo de conèixer i estan tots en mode zombi, o sigui que... el que jo vull saber és què han estat fent quatre anys a l'Illa Paradís.
Doncs si, jo també els trobo a faltar als de l'illa la veritat, i me la suen un ou tota aquesta gent la veritat. Tot i que ara que ha aparegut en Reiner em comencen a agradar, però dona una mica de mal rollo el fet que tinguin tots el coco menjat. Vull saber que estan fent en Levi i la Hanji. Ja deuen haver despertat a l'Annie? Li deuen haver explicat tot el que ha passat (inclós que han matat en Bert), com s'ho deu haver pres? Jo crec que l'Annie tenia números de poder passar al bàndol dels de l'illa però potser ja no li farà tanta gràcia sabent que han matat en Bert (semblava que estiguessin pillats l'un per l'altre).
Skuld ha escrit:
Justament no fa gaire vaig preguntar què se n'hauria fet de l'Ymir i resulta que va i en aquest últim capítol me la maten... si ho arribo a saber no dic res... A més amb aquests últims episodis de l'anime quan la veig amb la Historia és súper bonic i súper trist, amb lo mones que eren les dues T_T Vamos, que directe als feels... Però bé, no puc dir que no es veiés a venir. Des que se la van endur no quedaven gaires més opcions, sabia massa i no crec que la poguessin ni volguessin fer canviar de bàndol. El més senzill era que algú se la mengés; i va ser en Galliard (ironies de la vida...). Tot i que encara tenia l'esperança que la mantinguessin viva per algun motiu. Suposo que durant aquests quatre anys el noi deu haver tingut temps de desbloquejar algun què altre record i per això sap d'en Reiner.
Va fer molt de mal lo de l'Ymir, tot i que hi havia gent que ja m'havia dit que ja estava morta, però jo no me n'havia enterat fins aquest últim capítol. Jo també tenia l'esperança de que la mantinguessin viva per alguna raó, jo volia que es tornés a renuir amb l'Historia i visquessin el seu amor yuri <3 Ha sentat com un tret la veritat, era dels personatges que més m'agradaven, sobretot després dels últims capítols de l'anime on l'Ymir ho peta molt.
Skuld ha escrit:
Crec que ara comencen a veure que en Reiner no era tan fort com es pensaven i enviar-lo a l'illa el va canviar més del que podien esperar. Tot i això, encara que, com tu dius pugui ser que s'estigui "desprogramant", no es poden oblidar totes les barbaritats que ha arribat a fer. Tindria doble personalitat perquè no podia fer front a la situació, però la veritat és que ja li tinc ganes, és que el tio no es mor ni que el matin! XD Veuràs que segur que passa quan em comenci a fer llàstima... -_- Això sí, l'escena amb en Bert, l'Annie i companyia també ha anat directe als feels. Em sembla que era a en Zeke que li quedava un any, tot i que a en Reiner tampoc li faltava gaire... a veure què passa quan es torni a trobar amb la penya de l'illa!!
En Reiner em va arribar a caure realment malament però ara el veig més humanitzat la veritat, o sigui que probablement el matin aviat, justament a l'anime ja s'està veient com l'afecta portar tant de temps a l'Illa i com està començant a trontollar tot el que li han dit. En canvi a en Bert en cap moment ha semblat que tingués dubtes de res.
No crec que li doni temps a tornar a l'Illa i veure els de l'esquadró, abans d'anar a l'Illa li donaran els poders del tità acorazado a la nena aquella. Aquest tio és un cabronasso (el mangaka).
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No han parat fins aconseguir que en Reiner em fes llàstima... evidentment trobo a faltar els altres personatges (que ja fa moooolt que no surten), però trobo que aquests últims capítols han estat prou interessants i la seva història és el que faltava per comprendre millor perquè té aquest problema de personalitat múltiple. El que li ha tocat és una realitat difícil d'afrontar i no hi havia ningú que el pogués ajudar. A més d'adonar-se que tot el que coneixia era una gran mentida, títol molt encertat ja que en tota la seva puta vida no han parat de mentir-li a la puta cara:

Primer coneixem el pare d'en Reiner, però resulta que és un cabró com tots els altres de Marley i suposem que la mare va buscar tenir un fill per poder-se venjar algun dia... o sigui que el seu naixement té un origen un trist i complicat d'acceptar...

També veiem que els seus companys tampoc l'apreciaven massa, ja que majoritàriament el tractaven com a un inútil i només va aconseguir el poder del tità perquè en Marcel volia protegir el seu germà (i sembla que el motiu per salvar en Reiner era pk se sentia culpable). Ningú l'apreciava realment excepte en Bertholdt, però ara és mort...

I ara que ha tornat de l'illa tampoc és gaire millor, perquè pensava que lluitaria contra "dimonis" per salvar la humanitat però al final aquests "dimonis" han resultat ser persones com tots els altres que només busquen sobreviure, que també han patit molt i amb els quals pot sentir empatia. En l'últim capítol quan parlava d'ells va ser força emotiu T-T

No va tenir res a la vida fins que va començar de nou dins les muralles de l'illa, on per fi va trobar gent que realment l'apreciava i el tenia en compte per després acabar traint-los per tornar altre cop a l'inici. Però ara sabent quina és la realitat i que haver-se convertit en "guerrer" potser no era un honor, tal i com es pensava...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Estic completament dacord amb el que has dit @Skuld en Reiner era el que pitjor em queia dels tres titans que van enviar els marleyans, i ara resulta que és el que m'ha acabat fent pena. Tot i que no han explicat mai l'història de l'Annie ni d'en Bert (que ja és mort per lo que no crec que ho facin), el resum del capítol podria ser que en Reiner ha sigut víctima del sistema que s'ha aprofitat de la seva vulnerabilitat.

El pare es va aprofitar de la mare i després la va abandonar a ella i al Reiner. I la mare per la seva banda va tindre en Reiner i el va educar per poder venjar-se del seu pare i intentar enfonsar-lo. En Reiner va nèixer ja com a moneda de canvi només per a fer mal a l'altra part i quan ho va descobrir (abans de partir cap a la Illa Paradís he entés) crec que és quan va començar a trencar-se algo dins seu, jo diria que és quan va començar a desenvolupar la segona personalitat.

Després descobreix que en realitat no hauria d'haver-se convertit en el tità acoraçat, només ho és perquè en Marcel volia protegir al seu germà (que actualment ha eredat el poder d'en Marcel que tenia l'Ymir, no?). Osigui que tots els sacrificis que ha fet no han servit per res, ni per sa mare, ni pel germà d'en Marcel.

I finalment el catacrac decisiu, resulta que els dimonis als que havia d'exterminar no eren dimonis, si no gent normal i corrent com ells que havia passat per totes les desgràcies i només intentaven sobreviure a lo que els havia tocat viure. I que justament aquells "dimonis" l'apreciessin i el tinguessin en compte molt més que els seus propis companys eldians és el que va acabar de rematar-lo.

Tinc curiositat per l'història de l'Annie, ja ens van ensenyar algo quan la van atrapar a la Illa i espero que quan l'història es torni a centrar en aquella gent ens l'acabin d'explicar ja que el pare tenia pinta de ser bastant interessant.

També espero amb molt de hype el retrobament entre en Reiner i la gent de la illa, tots l'odien però ell segueix atrapat entre aquestes dos personalitats d'amor i odi cap a ells. Jo m'atreveixo a adelantar que en Reiner trairà a Marley, i convencerà a la Annie perquè també ho faci. Tot i que si la Annie estava enamorada d'en Bert com ell d'ella això ja es complicarà molt la cosa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Aruarian
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 06 set. 2017, 15:18
0
1

Ahir em vaig acabar la segona temporada de l'anime i em va encantar . M'ha agradat molt mes que a la primera temporada en quan a ritme , evolució dels personatges , moments épics...
La veritat es que l'anime et deixa amb ganes de saber mes coses sobre els titans i com segueix la história, així que he decidit seguir el manga que veig que está molt més avançat que l'anime .
Sabeu a quin capítol del manga em puc re-enganxar si ja m'he vist les dues primeres temporades de l'anime ?
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El manga continua al capítol 50.5 :uki: La veritat és que la segona temporada està bastant ben parida, fins i tot hi ha molts més moments en els quals li partiries la puta cara a l'Eren en repetides ocasions xDD Però bé, dir que em va agradar molt i que no em va desesperar potser tant com la primera que a vegades era massa lenta.

En fi, per a la tercera temporada haurem d'esperar encara fins a la primavera del 2018... quina desesperació! Espero que no la vagin posposant eternament com varen fer amb la segona!
Respon