Shingeki no Kyojin

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

@Skuld t'he d'invocar perquè els últims dos capítols han sigut molt intensos i encara no ho he aconseguit pair. A veure començant pel fet que m'ha costat un ou reconèixer el puto Eren, les pintes de mendigo l'afavoreixen. Primer de tot necessito aclarar qui con és el rubio melenes que s'ha aliat amb el general aquell? El general és eldiano o marleiano? I el rubio melenes se suposa que té sang eldiana però li diuen el salvador així que vol dir que va traicionar el seu poble per vendre'ls als marleians? I ara que s'han aliat que volen? Abatir els marleians o exterminar definitivament els eldians? Obviament tota la metafora de quan parlen sols de la casa que s'ensorra es refereix a que volen rebel•lar-se contra... qui? I si són ells qui han ajudat a l'Eren a infiltrar-se, perquè els ajudin a revoltar-se contra els marleians? Vol dir que potser tots els demés de l'escuadró de reconeixement també estant per allà infiltrats? Ja tinc ganes de tornar-los a veure'ls a tots. I per què parla amb en Reiner abans de fer res? Per la cara que posa en Reiner no té ni idea de que va la peli o sigui que: 1) O pensen que s'aliarà amb ells i els ajudarà 2) O el volen matar el primer per què saben que ell els coneix més que ningú ja que és l'únic que va sobreviure de la illa i això els hi pot engegar el pla enlaire.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Ara mateix jo també tinc els meus dubtes @Nafi ja que passen moltes coses, apareix molta gent i no se sap gaire bé què vol cadascú però explicaré una mica el que jo he entès. Segons sembla, els Tybur són una família d'Eldians nobles que viuen a Marley. Pel que s'explica suposo que els respecten perquè van ser els primers en rebel·lar-se contra els Fritz i van lluitar a favor de Marley durant la guerra. Aquest deu ser el motiu pel qual poden custodiar el "War Hammer Titan". Pel que han dit, tot i que no gaire convençuda, sembla que el tal Willy és el que ha rebut el poder del tità i per això és el cap actual de la família (?). Se suposava que els Tybur ara eren a Liberio perquè Marley volia fer servir el poder d'aquest tità per aconseguir acabar amb els de l'illa i al final de l'últim capítol estaven per fer la gran revelació del segle davant de tothom. Després de parlar amb el general (que diria que és de Marley de tota la vida) però, no tinc tant clar què coi és el que volen fer, ja que sembla que els Tybur tenen més poder del que es podria pensar en un principi. Si realment són els que manegen el govern de Marley darrere les ombres no entenc què podrien pretendre... la situació és desesperada i entenc que potser se'ls hi escapa de les mans, però com que tothom va amb tant de secret amunt i avall és difícil de dir xD

No seria tant descabellat que haguessin ajudat a l'Eren i companyia a infiltrar-se, d'alguna manera ho han fet i aquesta seria una possibilitat. El motiu per veure en Reiner... és que fa tant que no veig als de l'illa que no tinc ni la menor idea de què poden haver planejat per arribar i pensar que avisar a en Reiner podria ser una bona idea... Estaria bé que haguessin aconseguit fer parlar l'Annie per obtenir informació de Marley i així intentar convèncer en Reiner, però òbviament només són suposicions i teories (després ja el senyor Isayama fa el que vol i ens sorprèn a la seva manera jajaja).
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi ha sortit el 101 i és F L I P A N T! Per què no he corregut a comentar-lo en seguida? Perquè m'ha deixat totalment en shock i fins avui no m'he recuperat. Primera pregunta: la germana d'el senyor Tybur hereda els poders de titán martillo per què el senyor es mor? O ja els tenia ella? Estic totalment desorientada amb els noms de les criatures, o canvien a cada capítol o tinc una memòria de merda, qui cony son Panzer, Pieck, Porko??
El Tità Martell està com molt chetat, i si l'acaba d'heredar del germà com pot ser que ja el domini d'aquesta manera aquella senyora? Amb lo retrassadet que és l'Eren pensava que amb la primera empalada ja l'hauria enganyat, sembla que per fi el noi ha millorat, fins hi tot ha aprés a endurir-se, però no em faré il·lusions que segueix sent l'Eren.
I obviament qui havia d'aparèixer per salvar l'escena? M I K A S A, per fi tornem a veure la waifu que ja la trobava a faltar. I el plan quin és? Seqüestrar la dona i el poder del tità martell? O matar-los a tots i punt? I per què li diu la Mikasa al Eren que siusplau torni a casa? És que no era tot part d'un pla de l'Armin? L'Eren va marxar sense dir-los-hi per infiltrar-se?
Imatge
Avatar de l’usuari
Nauk7g
Sense cara
Sense cara
Entrades: 5
Membre des de: 27 nov. 2017, 23:08
0
1
Gràcies donades: 2 cops

Nafi ha escrit: 03 gen. 2018, 11:29 (...)Primera pregunta: la germana d'el senyor Tybur hereda els poders de titán martillo per què el senyor es mor? O ja els tenia ella? Estic totalment desorientada amb els noms de les criatures, o canvien a cada capítol o tinc una memòria de merda, qui cony son Panzer, Pieck, Porko??
El Tità Martell està com molt chetat, i si l'acaba d'heredar del germà com pot ser que ja el domini d'aquesta manera aquella senyora?
(...)
I el plan quin és? Seqüestrar la dona i el poder del tità martell? O matar-los a tots i punt? I per què li diu la Mikasa al Eren que siusplau torni a casa? És que no era tot part d'un pla de l'Armin? L'Eren va marxar sense dir-los-hi per infiltrar-se?


Jo crec que ella ja els tenia (sino se l'hauria d'haver cruspit per obtenir els poders) i per tant, en Willy Tybur sols era la imatge i veu de la família i probablement un sacrifici/engany per fer creure que ell tenia els poders.

Panzer- unitat especial de soldats de marley (eldians)(crec que treballen directament amb els que tenen els poders de tità, com el carro i el mandibules)
Porko- germà d'en marcel i actual posseidor del tità mandibules
Pieck- la noia que te el tità de càrrega/carro.

Jo també l'he trobat massa chetat en comparació a la resta xD

El pla sembla que l'Eren vulgui fer el mateix que el Reiner va fer. També es probable que hi anés sol (i també cal tenir en compte les cartes que feia enviar) i que confiés que la Mikasa i els altres vindrien, però ja no en tinc ni idea d'això
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

@Skuld no sé com t'has quedat després de l'últim capítol però jo estic en mindfuck total. El puto Isayama porta enganyant-nos des de el capítol 1. Cada mes tinc la sensació que no entenc mai el que passa i només acabo amb més dubtes d'abans de llegir el capítol, però aquest cop ha sigut orgàsmic.

Només amb les dos primeres pàgines casí m'agafa algo, amb el Levi donant-li una pallissa a l'Eren tal i com es mereix.

Imatge

Pel que he entés (corregiu-me si la cago) l'Eren ha decidit el pla pel seu compte (em sorprén amb lo tonto que és) i ha marxat sol cap a Marley sense dir res als companys i deixant-li una carta amb les instruccions i el pla que pensava seguir. En tot aquest pla hi estava ficat en Zeke, però des de quan? Com he dit l'Eren em sembla massa tonto per pensar en tot això així que jo crec que el pla és d'en Zeke. Per tant en Zeke va canviar de bando com a mínim des de que va estar a la illa Paradís, o potser des de que era petit i era tot part del pla d'en Gisha. Però clar això ja és més complicat perquè hi han masses variables que no podia controlar. Per això lo més probable és que en Zeke i l'Eren fessin pinya quan estaven a l'illa els dos.

Em toca una mica els ovaris que la Gabi sigui una fotocopia de l'Eren però en noia i de l'altre bàndol, al menys el crio que va amb ella té un mínim de suquet. Ara a saber que passarà amb aquests dos. Obviament no els mataran (ja ho haguessin fet) així que o els tancaran (amb l'Annie? la veurem?) o intentaran passar-los a la seva banda. En Zeke els hi explicarà tota la història? Serà la manera de descobrir QUE CONY HA PASSAT?

Molt gratuït la mort de la Sasha. Gràcies al dibuix de merda de l'Isayama em pensava que era en Levi en comptes de la Sasha i casi m'agafa un atac de cor. M'he alegrat que no fos ell, ho sento Sasha. Tot i així m'ha fet peneta, no era un personatge gaire tracendent però després de 100 capítols li he agafa carinyo i amb lo gratuït que ha sigut encara em sembla pitjor.

L'única cosa segura en aquest manga: l'Eren es mereix una pallissa.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Bueno bueno bueno....

Després de l'arc de l'atac a Marley, han passat un munt de coses ( i molt tristes a sobre), els personatges han anat adoptant nous rols i la història acaba de començar el seu arc final. Que en penseu dels darrers capítols que s'han publicat?
I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Els últims capítols han sigut... m'han deixat descolocada. Ja fa un mes que estic mentalitzant-me que en Levi està mort i va i ens dona esperances fent que la Hanji l'intenti salvar, Isayama yo te maldigo! No se perquè té la necessitat de matar a tots els personatges...

Resulta que l'Eren sap quin és el pla d'en Zeke i hi està dacord, em costa de creure que vulgui matar a tota la raça eldiana però no em sembla suficientment intel·ligent com per utilitzar en Zeke per al seu benefici així que estic espectante a veure que fa finalment l'Eren.

Imatge


Tinc sentiments contradictoris amb el nou Eren, ja no és el crio tonto i insoportable que vol salvar el mon dels dolents, però ara s'ha tornat un cínic que no encaixa gens amb la personalitat d'abans, sembla que li hagin rentat el cervell. Suposo que veurem en els següents capítols si realment ha canviat tant o és una fatxada per protegir-se.

Trobo que en Zeke està una mica massa OP, s'hauria d'haver mort ja però com que segurament serà el boss final doncs l'ha de mantenir amb vida. Això de que surt a un desert amb el cel ple d'estrelles no era una escena que ja havia viscut la Ymir? No se quin significat pot tindre però espero que canvii una mica el rumb de les coses ja que no té pinta que la història acabi bé per ningú.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola!

No seguesc el manga, però vull deixar escrit el que hem estat debatent amb na @Nafi pel xat, que parlàvem de quants capítols tendrà la temporada final de l'anime segons els capítols que poden quedar del manga.

La cosa: ara mateix han publicat el capítol 125 del manga, que es publica setmanalment. El darrer capítol adaptat és el 90, llavors tenim 35 capítols disponibles.

L'anime s'ha anat basant en el manga així:
temporada 1 (25 episodis): capítols 1-34 (34 capítols). 34 / 25 = 1.36 capítols de manga per fer-ne un de l'anime.
temporada 2 (12 ep): cap 35-50 (16 cap). 16 / 12 = 1.3 cap / ep.
temporada 3.1 (12 ep): cap 51-73 (23 cap). 23 / 12 = 1.92 cap / ep.
temporada 3.2 (10 ep): cap 73-90 (18 cap). 18 / 12 = 1.8 cap / ep.
en global, la mitjana és 90/59 = 1.52 cap / ep.

Segons m'ha comentat na @Nafi, li queden uns 10 capítols per poder acabar, creu ella. Llavors, en tenim ja 35 + 10 = 45. Si suposam uns 1.5 cap / ep, podem deduir que la temporada final serà de 30 episodis.
També podem tenir en compte que aquests 30 episodis són uns 7 mesos, així que l'autor podria treure uns 7 capítols més mentre es va fent l'anime. En aquest cas, no ens feim enfora dels 54 capítols que farien falta per fer una temporada final de 36 episodis.

També, com podem veure, la tendència és que els capítols del manga cada vegada serveixin per fer menys anime (es fa servir més manga per episodi, recentment). Si seguim pensant que el manga acaba en 10 capítols, 45 capítols / 24 episodis = 1.88, cosa que estaria en la línia d'aquestes darreres temporades.

TL;DR m'apost una birra amb qui vulgui que
a) no ens faran la pirula de "temporada final part 2"
b) aquesta temporada final durarà o 24 o 36 episodis, més 24 que 36
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Vinc de llegir el penultim capitol del manga i
Text amagat.
Dieu-me que no soc l'unic a qui li ha donat grima la referencia a school days. Izayama, no podies fer que simplement abraçes el cap, no, havies de fer que el morreges!!!
Buenu, proper capitol l'ultim. Hi ha ganes?
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Em sorprèn veure que no hi ha cap comentari referent a l'últim capítol.

Personalment em va agradar el final i no veia gaire més sortida de la que ja es va veure, per altra banda tinc la sensació de que hauria faltat un capítol més veient amb més detall els pensaments de l'eren durant l'atac. M'hauria agradat veure els seus pensaments i ambicions de forma més explícita, tot i que ja ens ho van explicant durant tots els capítols finals.

En definitiva, em queda un bon record de SNK i tinc ganes de veure el final animat.
Imatge
Respon