Platinum end

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Pels que no la conegueu aquesta es la tan esperada nova serie de Tsugumi Ohba i Takeshi Obata, creadors de Death Note i Bakuman. De moment nomes esta en manga i te un sol capitol, pero tenint en compte els autors i el fet que el primer capitol m'ha impressionat, us la recomano obertament.

No incloure cap argument perque amb aixo ja us fare spoiler de l'unic capitol que hi ha penjat, el que si us dire es que te tota la pinta de ser una historia similar a Death Note. Si aixo quan surtin mes capitols ja l'incloure.

Per si voleu catar-la aqui us deixo el link del primer capitol (i a mes en catala, quin luju!):

http://submanga.com/c/247928
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

L'estic llegint desde que va sortit el cap 0, esta bastant be pero surt quan volen... No es ni mensual ni bimensual...

Tambe ha sortit el 2n capitol, recomano llegir-lo d'aqui: http://www.tumangaonline.com/listado-ma ... atinum+End
Imatge
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Ei, jo estic seguint aquest manga, que hi ha algú més que el segueixi?
Shancks, el manga és mensual, eh?
Aquí podeu llegir-lo en català! (publi de llpnf)
Opinió fins ara sense (gaires) spoilers: Trobo que és un manga que els escau més ja que és més proper a Death Note que no pas a Bakuman, i m'està agradant més que bakuman. Tot i així el que em fa por és que acabi sent massa com Death Note.

Ara comentaris amb spoilers xD
Capítol 8
Text amagat.
Doncs fins ara vull comentar algunes coses:
- El Metropoliman està força tarat, tot lo de l'estadi ja és déu n'hi do xD
- Jo encara crec que la Noia A pot ser que no estigui sota la fletxa carmesina del Metropoliman, sinó que sigui una candidata a Déu.
- El Nato mola moooooooolt!!!! :hurra: M'agrada molt com a personatge i candidat a Déu.
- Tot i així, em sembla molt WTF el fet que guardi bosses amb pistoles i munició a la seva habitació allà mateix al terra xD És del pal: què passaria si la teva filla mira la seva habitació? O la seva dona? WTF xD
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Si, es mensual pero en el moment que vaig fer l'anterior comentari nomes el cap 1 estaba traduit, despres al febrer van sortir 3 capitols seguits.

A mi no m'esta desagradant, es nota l'estil de dibuix de Death Note (els pj tenen un aire a L i Kira XDD) pero li falta molt detall, o sigui que que ho vec com un treball poc acurat per la seva part quan a Death Note estaba tot molt ben lligat.

Text amagat.
El tio que s'ha aliat amb els protes em dona un mal rotllo.... Espero que en algun punt el fasin servir com a carnada, al estil Kira amb el 3r Kira
Imatge
Respon