3-gatsu no lion

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

3-gatsu no lion


Imatge

3-gatsu no lion (l'anime) és dels meus animes més preferits del món mundial, i com que esperar una 3a temporada es fa llarg, em vaig posar amb el manga, i el segueixo al dia. En podeu llegir la sinopsi al fil de l'anime.
Capítol a capítol, es van alternant les històries de la família Kawamoto i el Shogi d'en Kiriyama. Sincerament, quan es posa a parlar de cuina em cansa una mica, per molt adorables que siguin les expressions:
Text amagat.
Imatge
El que em manté enganxat són els moments de monòleg intern dels personatges, normalment els jugadors de shogi, en què miren a l'infinit i reflexionen sobre el seu lloc al món:
Text amagat.
Imatge
Em semblen genials i, en el context dels capítols, sovint em posen la pell de gallina. Cada personatge passa de ser un dibuix a ser un humà amb les seves preocupacions i conflictes interns. En aquest sentit no he trobat cap altre manga que em transmeti sensacions similars.

L'espera entre capítols se'm fa llarga, perquè no surten sempre puntuals i mai sé quan sortirà el proper. I doncs, seguiu el manga? Què us n'agrada més? Coneixeu altres mangas similars?
Utgard
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 1
Membre des de: 19 març 2023, 02:56
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 2 cops

Estic totalment d'acord, de primeres pensava que sería una obra purament enfocada al shogi quan la vaig descobrir, no entenía perque havia tingut tanta acceptació, he vist altres animes del tipus "jocs de taula" per dir-ho d'alguna manera com hikaru no go, però per lo general solen acabar deixant l'anime inconclús perque no son tan acceptats com altres obres com puguen ser els shonen de batalles, però després al posar-me a veure'l, el cor de l'obra es el creiximent intern dels personatges.
Respon