NightS, de Kou Yoneda

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops


NightS


ナイツ

Imatge

Manga: NightS
Autor: Kou Yoneda
Gènere: Romanç, Eròtic, Yaoi, Drama
Estat de l'obra: Acabat
Volums: 1
Capítols: 6
Links: MAL, Tomodomo

Argument: (de Tomodomo)
Text amagat.
"Karashima es un narcotraficante que esconde muchos secretos. Aunque no menos son los que guarda Hozumi, el atractivo yakuza que acude a contratar sus servicios. Kugô decide hacer de celestina entre el bobo de su mejor amigo y Usui, un chico demasiado tímido incapaz de dirigirle la palabra. Seki no soporta a los comerciales del concesionario donde trabaja, hasta que un incidente le lleva a establecer amistad con Takami, el mejor vendedor del grupo.

Tres historias muy diferentes de romance entre hombres, desde un tira y afloja en el mundo de la mafia al clásico triángulo amoroso de instituto o los compañeros de trabajo que empiezan a sentirse atraídos. Pero todas con grandes personajes y un realista y efectivo guion de Kou Yoneda, experta en construir tensión sexual entre polos opuestos."

Yes, efectivament! Ja vaig fer-ne el pre-order el 10 de Novembre i avui per fi el tinc en les meves mans! És un recull de oneshots de la Yoneda Kou, de les meves autores preferides (tot el que faci m'ho menjo). És com una mena de spin-off, i l'univers principal és Saezuru Tori wa Habatakanai (Pájaro que trina no vuela), que és, bàsicament, el meu yaoi preferit (és que el rollo fosc, yakuza / mafia, i adult, m'agrada molt, la veritat). Tot i que crec que aquests oneshots són menys malrolleros, Saezuru va més a sac.

La veritat és que encara no me l'he llegit. O sigui, me'l vaig llegir a alta mar fa anys i panys però no me'n recordo de res. Quan pugui me'l llegiré i ja us comentaré què em sembla (i si és tan bo com jo recordo).



Per cert, aquest manga ha donat peu a que em passés això pel xat (crec que només he rigut jo, però he rigut molt):

Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Ostres Lora, no sé que és més pervert si que t'hagi arribat un iaio o un yaoi! Jo també he rigut quan t'he llegit hahahhahahaa XDDDDD
ja li faré una ullada a la teva recomanació...ehe....
Respon