Ao No Flag

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Imatge

Autor: Kaito
Gèneres: romanç, shonen, slice of life
Volums: 8
Episodis: 54
Any: 2017 a 2020 (Finalitzat)
Editorial Espanyola: Ivrea
Editorial Japonesa: Shueisha

Argument


Taichi Ichinose és un noi bastant sec, que no acostuma a exterioritzar el que li passa i prefereix mantenir-se una mica al marge dels altres. Però una companya de classe, Futaba Kuze, l'acaba convencent perquè l'ajudi a sortir amb Touma Mita, el seu millor amic de quan eren petits, però ara és un dels nois més populars de l'institut.

Opinió personal


Feia temps que la tenia pendent, des que en un saló del manga em van regalar un pòster (que el vaig penjar a la paret tot i no havia llegit el manga), després vaig sentir coses bones de la sèrie, però no em vaig animar a llegir-la fins fa poquet i he de dir que m'ha agradat molt.
Tot i que pot semblar més la típica història per adolescents amb el típic triangle d'amor a l'escola. Està tot molt bé, tant els personatges, que els i agafes molt de carinyo, i ho passes malament amb ells, o el dibuix, que tenen molt detall, amb expressions, etc.
La volia llegir a poc a poc, llegint un parell de capítols abans d'anar a dormir, però em va ser impossible, quan estava pel volum sis no vaig poder parar, vaig acabar anat a dormir a les 4 i perquè ja no em quedaven més capítols. (I havia de matinar... xD)

Així que encara que ja no sigueu uns adolescents, amb aquests problemes típics d'aquella època ús animo a llegir-lo.

Sobre el final que va tenir una mica de polèmica:
Text amagat.
A mi la veritat és que m'ha agradat, es casi perfecte, però si el trobo una mica accelerat, li faltaria un capítol més o algo (veure a Touma d'adult per exemple :x ), però a mi m'ha agradat com acaben tots.

Que just després de l'escena una mica emotiva de la platja, llegir que dos anys després van tallar, em va fer molta gràcia. A més que és el normal, molts amors d'institut no duren per sempre.
I molt millor que acabi amb Touma :ilu:
A part que és normal no tenir res clar amb 17 anys.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'ho vaig passar molt be llegint aquest manga.No es gens el tipic triangle amoros q estem acostumats a veure, i a sobre,pensem on es publicava aixo, a la shonen jump!! Penso q es una molt bona obra de tematica LGTB (no unicament daixo pero ja menteneu, qur basicament sha tornat un MUST de llegir si busques coses daquest tema en el mon del manga ) i molt bastant realista, el final es MAQUISSIM i inesperat.

Adoro al trio protagonista, tenen tantisisma quimica <3
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon