Gorae Byul - The Gyeongseong Mermaid

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge


Autor : Na Yoonhee
Genere : Drama, Historical, Romance, Shoujo, Tragedy
Sinopsi
"Si la vida que has recuperat, és la que t'he retornat amb el meu propi aire ... Podria tindre l'esperança de que m'estimessis amb aquesta vida ?" Any 1926, a Joseon, ocupat pel Japó. Soo-a, de 17 anys, és una criada analfabeta que treballa a la llar d’un important col·laborador japonès. Un dia, descobreix un jove ferit que es trobava inconscient a la platja, un activista independentista anomenat Eui-hyeon. La dolça i innocent Soo-un el cuida fins que recobra la conciencia i Eui-hyeon li explica la història de ''La Sireneta'', una princesa del mar que va salvar un príncep de la seva mort. Després d'haver-se enamorat d'Eui-hyeon, Soo-a desitja tornar-lo a veure. Però ella no sabia llavors el destí que li esperava la "Sirenita" en la seva recerca de retrobar-se amb el seu estimat.

Opinió personal: MOLT MOLT INTERESSANT. No us espereu un shojo, DIRIA MES HABIAT QUE ES UN SEINEN , és molt seriós i molt historic, he plorat en alguns episodis. EL DIBUIX ES ESPECTACULAR I EM MORO DE GANES DE SABER MEEES !!! PERQUE SEMPRE QUE M'ENGANXO A UN MANGA MAI ESTA FINALITZAT???? T____T


Imatge
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs m'he animat a llegir-lo i la veritat és que és molt interessant! Però m'ensumo que caldran molts mocadors... Com pot ser que la pobra Soo-a sigui tan desgraciada?

El dibuix és preciós, també! És tot molt cuqui però també molt trist... També crec que és interessant el context històric, la veritat és que desconeixia moltes de les coses que s'hi comenten... Em tocarà fer ruta per la Viquipèdia.

Gràcies per la recomanació!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Ja he llegit fins al capítol 23 i honestament aquest manhwa està fet per torturar-me per dins. Cada capítol és una punyalada. Com diu l'Aresa, la protagonista és una desgraciada i no et pot saber més greu.
Per altra banda, és molt bona obra. Té molts punts històrics guais i la història del manhwa enganxa.
Text amagat.
Un plot twist que no t'esperes és el suïcidi de la mestressa de la protagonista quan t'havien fet pensar que la mestressa tindria alguna cosa amb el protagonista. Al principi la mestressa no et cau gaire bé però a mi em va acabar agradant perquè veus com en veritat s'estima molt la protagonista i el que ha de patir sent dona en una família col·laboracionista japonesa

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imagineu lo desgraciada que pot ser que ara que per fi podria tindre un lloc on quedarse la volen fotre fora XD ESQUE NO SE PUEDE SER MAS MISERABLE.

I es nota moltissim que el parará. M'aposto la vida a que el parara abans ho faci. Impossible.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon