Shuumatsu no Valkyrie

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Shuumatsu no Valkyrie


Imatge


Informació general
Titol original:
Gènere: Seinen, Acció, Super poders, Lluita
Capítols: 31/?? (en progrés - Mensual)
Any: 2017

Argument:
Text amagat.
Molt per sobre del regne de l’home, els déus del món s’han convocat per decidir sobre una única qüestió: l’existència continuada de la humanitat. Sota el cap de Zeus, les divinitats de l’Antiga Grècia, la mitologia nòrdica i l’hinduisme, entre d’altres, convoquen reunions cada mil anys per decidir el destí de la humanitat. A causa del seu maltractament incessant cap a l'altre i el planeta, aquesta vegada els déus voten per unanimitat a favor d'acabar amb la raça humana.

Però abans que el mandat s'efectui, Brunhild, una de les 13 semidéus Valkyries, fa una proposta alternativa: en lloc d’aniquilar anticlimàticament la humanitat, per què no donar-los una possibilitat de lluita i promou el Ragnarök, un enfrontament individual entre l’home i el déu? Inspirat en l'audàcia del desafiament, el consell diví accepta ràpidament, plenament confiat que aquest concurs mostrarà tota la força dels déus. Per contraposar-se als poderosos cels, Brunhild haurà de reunir els més grans individus de la història, altrament el timbre de la mort segurament serà escoltat per a la humanitat.

Opinio personal:

L'art es bo, l'historia esta currada pero sobre tot, els combats son molt bons, enginy i sentiments son plasmats d'una manera molt unica.

A cada moment en vols mes i mes i no pots parar de llegir-lo. No vull exagerar pero tinc la sensacio que no trigarem massa en que anunciin un anime d'aquest manga.
Pel que he vist al Japo esta molt amunt dels rankings de pularitat (i amb rao), aixi que quan tingui uns 50/60 capitols es bastant segur que tindra anime.

Com podeu veure, he gaudit moltisim i m'el he llegit en una tarda. Doneu-li l'oportunitat, crec que us agradara força.

Si algu l'esta llegint ja, comenteu dins un spoiler.

Spoilers

Text amagat.
Jack el Destripador m'ha molat un collo, es putament genial, de moment Jack vs Hercules es la batalla que mes m'ha agradat, es la mes extensa i la millor representada, es mes enginy que no pas força bruta.

Kojiro Sasaki vs Poseidon m'ha decebut un pel, esperaba mes atacs "acuatics" per part de Poseidon, que fes servir el mar que rodejaba i alguna montura marina (dolfi, caball mari, tauro, etc).


Capitol #31
Text amagat.
Jo crec que guanyara Shiva, potser m'equivoco i fan ganyar al Raiden (el de Sumo), pero sincerament a l'humanitat li fa falta una galleda d'aigua freda i perdre 3 combats seguits perque aixo es posi interesant.


Art:
Text amagat.
Jack The Reaper
Imatge

Lu Bu
Imatge


PD: @Nafi , el recomano pel Club de Lectura, es curtet :p
Imatge
Avatar de l’usuari
olidoliva23
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
L'oli sempre verge e
Entrades: 23
Membre des de: 29 ago. 2020, 19:57
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

jo el segueixo al dia, es espectacular com les baralles poden ser tan bones, a mi m'agrada especialment la d'adan contra zeus
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

El tinc pendent a la llista com molts d'altres i no m'hi acabo de posar mai... xD

Suposo que prioritzaria altres manga que estiguin acabats també però si que sembla molt bona opció.
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Boníssim, el vaig començar, em vaig enganxar, i vaig agafar el ritme rápidament, i l'he deixat en pausa, fins que tinguin més, i el retornaré a veure.
M'encanta la disfuncionalitat dels personatges
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

https://ramenparados.com/anunciado-el-a ... -ragnarok/

Han anunciat l'anime!!!! Quines ganes de que surti :uki:

L'arc actual del manga esta brutal
Text amagat.
Shiva vs Raiden esta brutal, quin desplegament de lluita esta fent el mangaka.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs ja ha acabat la 5na batalla, brutal. Si l'anime arriba a aquesta batalla ho fliparem.
Text amagat.
Volia que guanyes Riden pero Shiva era molt superior.

El seguent deu en entrar al ring era Buda i quina entrada, pero ell tenia que ser mes que la resta i pam: s'uneix com a lluitador per l'humanitat xDDD

Ja tinc ganes de veure quin sera el seu oponent, jo espero que sigui un nordic Odin/Loki o el grup dels 7 deus de la sort Japonesa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Des d'ahir ja es pot veure la 2na temporada del anime a Neflix. M'el vaig veure ahir tot sencer del tiron, la batalla Hercules vs Jack The Reaper es epica.
:lloa: :lloa:
Imatge
Respon