Kimetsu no Yaiba

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Kimetsu no Yaiba


Imatge

Informació general


Nom: 鬼滅の刃 (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba)
Estat: en publicació (Feb 15, 2016 - ?)
Gèneres: Acció, Dimonis, Històric, Shonen, Sobrenatural
Autor/a: Gotouge, Koyoharu
Serialització: Shounen Jump (semanal)

Sinopsis


Des de temps antics, abundaven rumors sobre dimonis que mengen persones a les muntanyes. Per això, els ciutadans locals no s'aventuren a la nit. La llegenda explica que els assassins de dimonis també vaguen durant la nit, empaitant aquests dimonis assedegats de sang. Per al jove Tanjiro, aquests rumors es convertiran aviat en la seva dura realitat...

(L'he agafat prestat del post de l'anime, gràcies @Grimmy)

Opinió personal

Després d'acabar l'anime de Kimetsu el hype s'ha apoderat de mi i no he pogut esperar-me a que sortís la següent temporada per saber que passava amb tots els personatges així que porto uns quans dies devorant el manga como si no hubiera mañana. Encara no vaig al dia però tot el que he llegit fins ara ha sigut espectacular, evidentment les lluites són molt més espectaculars a l'anime però tot i així tots els arcs que he llegit fins ara m'han deixat amb la pell de gallina.

Hi ha algú més que hagi caigut com jo o que s'estigui plantejant llegir-lo? Si esteu dubtant feu-ho, no us n'arrepentireu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shoyo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 12
Membre des de: 04 feb. 2019, 10:48
0
1
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Jo hi vaig caure just després d'acabar l'últim capítol de l'anime, vaig al dia i pffff sense paraules. Tot i que com dius en animació guanya bastant l'apartat de lluites el dibuix està molt bé tot i així, no es fa pesat de llegir i enganxa brutalment (si més no a mi ).
A veure si surten més persones que hagin caigut com nosaltres!
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo també ja vaig al dia i la veritat és que quin patiment, no se quin gust hi troba la autora en torturar als seus lectors però em sembla desproporcionat...

Text amagat.
La lluita contra el primer Dimoni de LLuna Creixent em va deixar destroçada per dins, veure com moria en Genya va ser molt traumàtic per a mi sobre tot després de veure com es reconciliava amb en Sanemi que per fi li deia que l'estimava i que per a ell era molt important... POR QUE SEÑOR?! POR QUE?!

Lo que no em va quedar clar quan van explicar la història d'en Sanemi és si realment en Genya era germà seu o era germà de l'amic que va morir i aquests li va demanar que se'n cuidés, tu que vas entendre @Shoyo? Potser m'he montat tota sola la película...

Com que és un manga setmanal encara no tinc gaire pillats els tempos però a l'últim capítol que vaig llegir...

Text amagat.
Casi se'm trenca el cor al veure la Mitsuri i l'Obanai morts, vaig estar a res de renunciar i no tornar a llegir mai més Kimetsu! Per sort era tot una il·lusió que va crear el noi aquell amb els cabells en forma de casc...
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja he acabat el manga (capitol 200) i esta prou be, es cert que no m'ha super emocionat pero te bones lluites i tal.

Spoiler fins el capitol 200
Text amagat.
Doncs no esperaba que es moris Tanjiro, pero sincerament m'agrada que l'autor mati el protagonista si aixo es el que l'historia demana.

Potser el pitjor es que Nezuko s'ha tornat humana pero no s'ha pogut retrobar amb el seu germa pero be. Encara podrien resucitar-lo al capitols 201.


No se que mes comentar xDD

Nota: 7-8

PD: El dibuix es una mica raret pero t'acostumes :roll:
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

PERQUE ENS ESTAN FENT AIXO, TAN DOLENTS HEM SIGUT PER MEREIXENS TOT AIXO? UALA
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Diumenge s'acaba el manga, teniu algun desig per aquest final? Alguna parella o alguna cosa que vulgueu que l'autor deixi atada en especial?
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'ha decepcionat tant el final que no m'espero gaire per part de l'autora sincerament. L'últim arc del manga ha sigut un despropòsit i l'única parella maca que podien deixar se l'han carregat (Obanai i Mitsuri) així que poques expectatives en tinc d'aquest final.

Com que ha tingut molt d'exit creieu que en treuran una segona part estil Naruto Shippuden? Jo no ho descarto la veritat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Nafi ha escrit: 01 maig 2020, 12:02Com que ha tingut molt d'exit creieu que en treuran una segona part estil Naruto Shippuden? Jo no ho descarto la veritat.
Ha tingut mes exit cap al final gracies al anime (ufotable es un crack en animacio), que als 100 primers capitols la veritat xDD

Estic d'acord en que es molt probable que facin algun tipus continuacio per aprofitar l'exit, tot i que jo crec que sera mes aviat en format spin-off o com Boruto, mes que continuacio directe amb els mateixos protagonistes.

Espero equivocarme i veure a Tanjiro com a Pilar.
Text amagat.
Tot i que no tendria sentit que continues existint l'oganitzacio si ja no queden Demonis que caçar, quin pal.
Imatge
Respon