Recomanacions Manwha/Manhua

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Avui tinc temps i volia recomanar 2 o 3 Manwhas i d'on llegirlos.

Recomano llegirlos en "Vista Cascada" + "Sin Separacion", per llegirlos més comodament.
ImatgeImatge

DICE - El cub que ho cambia tot
Imatge


Sinopsis:
Dongtae, un joven estudiante que sufre bullying (maltrato) por parte de sus presumidos compañeros. Un día, llega un nuevo estudiante llamado Tae bin quién le entrega un dado misterioso,dicho dado tiene el poder de mejorar las habilidades y cualidades de quién lo use, esto le da apertura a un enigmático personaje llamado X, quien le da oportunidad para hacer "tareas" que son misiones para lograr conseguir dados y aumentar... Pero ¿cómo?

Opinio:
Te escenes molt bones i esta molt ben plantejat. L'unica pega es que te baixades de ritme duran 2 o 3 capitols.

--------------


Doupo Cangqiong
Imatge


Sinopsis:
En una tierra donde la magia está presente. Una tierra donde el fuerte hace las reglas y el débil tiene que obedecer. Una tierra llena de tesoros atractivos y belleza, pero también llenos de peligros imprevistos. Xiao Yan, que ha demostrado talento como nadie había visto en décadas, de repente, hace tres años perdió todo, sus poderes, su reputación y su promesa a su madre. ¿Qué brujería ha causado que perdiera todos sus poderes? ¿Y por qué su prometida ha aparecido repente?

Opinio:
Te una mica de romanç pero majoritariament es de combat, te moments mot bons i l'historia es bastant complerta.

Y de moment aquest, si us agraden les recomenacion ja en fare més i d'altres tematiques :P
Si no trobeu on llegirlos, pregunteume per missatge privat o al Xat.

PD: No he vist ninguna norma que digi que no es pot fer, pero si molesta el meu tema borreu-lo sense problemes :D
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 abr. 2018, 14:41, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Aquest es un dels meus primers temes i amb l'adaptacio d'un nou Manhua (webcomic xines) a anime m'han vingut ganes de recomanar mes material (l'hype em pot).

Girls of the Wilds


Imatge


Sinopsis:
L'escola Wild és un prestigiós centre educatiu privat exclusiu perquè noies de famílies poderoses entrenin i es converteixin en excel·lents lluitadores, per després competir en el torneig d'arts marcials més popular del país. Però aquest últim curs, l'escola decideix acceptar també a nois, i Song Jae Gu, entra com el primer noi a l'escola gràcies a una beca de tres anys, que l'ajudarà a mantenir la seva família ...

Opinio:
Me'encanta aquest Manhwa i el segueixo desde fa un temps (em sembla que m'el va recomanar Ichi4). Combina molt be el romanç amb la lluita i la vida escolar del protagonista.
El meu personatge favorit es Dal Dal, es una noia que si vol alguna cosa anira amb tot per aconseguiro i es super Kawaii xDDD
------------

Sweet Guy +18


Imatge


Sinopsis:
Hi havia una vegada, un perdedor que un dia va tenir un accident que li va donar una habilitat. Et preguntes quin és? Bé ... és difícil d'explicar, ell te la capacitat d'inflingir plaer i exitacio a la gent nomes amb tocar-la, fins que l'altra persona arribi a un estat de frenesi (amb el que aixo comporta).

Opinio:
El protagonista es el tipic friki del superherois que no lliga ni a tirs i quan aconegueix el seu poder ni ell mateix s'ho creo. La transformacio es genial fins al punts de que t'encantaria ser al seu lloc xDDDD
Hi han escenes de sexe bastant explicites (censurades) aixi que esta catalogat per a majors de 18 (Meizu et quedes amb les ganes xDD)
------------

Combat Continent - Doulou Dalu


Imatge


Sinopsis:
La secta Tang és la més famosa secta d'arts marcials de totes. Al robar els seus ensenyaments més secretes per complir els seus somnis, Tang San va cometre un crim imperdonable. Amb la seva ambició assolida, li lliura el seu llegat a la secta i es llança des del temible "pic de l'infern." Però ell mai podria haver imaginat que això ho portaria a un altre món, un sense màgia, arts marcials, i rancors. Una terra on només les ànimes místiques de batalla regeixen. El continent de Douro, Com sobreviurà Tang San en aquest ambient desconegut ?. Amb un nou camí a seguir, una nova llegenda comença ...

Opinio:
Hi han 3 histories, Doulou Dalu 1, 2 (mil anys despres) i 2.5 (temps despres del 2), la que recomano es la primera i logicament idea original que esta molt be. La combinacio d'habilitat, rangs i nivells al principi pot sembla estranya pero a mesura que llegeixes es fa mes senzill de seguir.
El protagonista Tang San mola molt i desde el principi un encaprixareu amb ell :3
------------

Life Howling


Imatge


Sinopsis:
A les 02:00 tots els dies, misteriosament el nostre protagonista es veu obligat a entrar en un mon RPG. Lluita, guanyar habilitats i fer amics és part de la diversió. Això no és l'únic, ja que pot utilitzar tot en la vida real. Però no us oblideu de les situacions en què ha de posar la seva vida en la línia per sobreviure lluitant contra monstres. Podria sobreviure fins al final .....?

Opinio:
Es del mateix autor de The Gamer, amb un estil similar li esta quedant un Manwha molt bo amb els elements que ja destacaben a The Gamer.
El protagonista d'aquest m'agrada mes que el de The Gamer, tot i que l'historia m'agrada mes la primera.
------------

De moment aixo es tot, un altre dia si em ve de gusto ja posare mes. Si algu esta interesat en llegir Manwha/Manhua pero cap dels esmentats li fa el pes, pot deixar un missatge aqui amb les seves preferencies :)
Si no sabeu on llegir-los, digue-m'ho i encantat us enviare un pm o pel xat amb els enllaços corresponents.

Bona lectura!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Dice
Girls of the Wilds
Doupo Canqiong
Combat continent

Els recomano jo també

Sweet guy, ni bo, ni dolent

Life Howling encara pendent per veure
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Bastard

Kim Carnby i Hwang Yeong Chan



Imatge


Títol: Bastard
Títol original: 후레자식 (Hurejasik)
Autor: Kim Carnby
Artista: Hwang Yeong Chan
Gènere: Drama, Terror, Misteri, Psicològic, Tragèdia
Estil: Manhwa (Webtoon)
Estat: Final·litzat
Capítols: 93
Distribució: Webtoon

Sinopsis: Hi ha un assassí en sèrie a casa meva!

Opinió: Sí, de debò que la sinopsis és aquesta. Bastard és un manhwa que vaig començar a llegir així pels lols, sense llegir la descripció (que tampoc m'hagués iluminat gaire) ni saber el gènere ni res. I em va agradar moltíssim, mira que odio bastant els còmics d'estil webtoon, però aquest per fi està ben gestionat i amb el format vertical en ment. És una obra que et manté constantment en tensió i no et deixa de sorprendre, i passes bastanta por. És clarament el meu top 1 manhwa ever, el vaig gaudir moltíssim.

Ja ni me'n recordo on el vaig llegir, però podeu llegir-ne els 10 primers capítols a Webtoon, traducció oficial, i la resta en algun lloc els trobareu 8)
Aquí us deixo el capítol 0 a veure si us enganxa :p
https://www.webtoons.com/en/thriller/ba ... isode_no=1


Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Solo Leveling

Chu-Gong, Hyeon - Gun i Jang Sung-Rak.



Imatge


Títol: Solo leveling
Autor: Chu-Gong (Novela original)
Artista: Hyeon - Gun i Jang Sung-Rak (Dibuixants)
Gènere: Accio, Fantasia
Estil: Manhwa (webtoon)
Estat: En emiso
Capítols: 105
Distribució: Kakao Page (Aplicacio Movil)

Sinopsis:
Text amagat.
Fa 10 anys, després que "La Porta" que connectava el món real amb el món dels monstres s'obrís, algunes de les persones van rebre el poder de caçar els monstres que vivien a l'altre costat d'aquesta. Se'ls coneix com a "caçadors". No obstant això, no tots els caçadors són poderosos.
Sung Jin-Woo, un caçador de rang I, és algú que ha de arriscar la seva vida en humils calabossos, en diuen el "més feble de el món". A el no tenir habilitats per mostrar, tot just guanya diners lluitant en masmorres de baix nivell ... A l'almenys fins que es va trobar amb una masmorra oculta durant una incursió.
Després d'estar a la vora de la mort, Sung Jin-Woo té un "Segon Despertar" i amb aquest aconsegueix un poder invaluable.


Opinió:
Actualment es dels Manwha que mes m'agraden, es molt viciant el prota mola moltisim. Apart del prota, els secundaris estan força lograts i l'historia es pot centrar en ells tambe.

El dibuix es bo pero si destaca en alguna cosa es en les escenes d'accio i batalla estan molt ben aconseguides i epiques.

Super recomanat! I es semana!

Imatge
Respon