Dengeki Daisy

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Dengeki Daisy


Imatge

Nom: 電撃デイジー
Autor: Motomi, Kyousuke
Tipologia: Manga
Gènere: Shoujo, comèdia, drama
Estat: finalitzat
Volums: 16
Capítols: 80
Serialització: Betsucomi


Argument:
Abans de morir, el germà de Kurebayashi Teru li va donar únicament un mòbil a través del qual podia contactar amb Daisy, si necessitava algú amb qui parlar. Un any després, malgrat viure sola sense cap familiar, Teru segueix endevant amb l'ajuda de Daisy, que s'ha convertit en el seu suport i confident.

Una tarda, Teru trenca accidentalment una finestra de l'escola. Com a resultat, es veu obligada a treballar pel desconsiderat conserge de l'institut, Kurosaki Tasuku. A partir d'aquí, Teru començarà a qüestionar la veritable identitat de Daisy, ja que tant ell com el conserge semblen tenir un mateix vincle amb la informàtica.


Imatge


Opinió personal:
Dengeki Daisy és un manga shojo i, com a tal, part important de la trama és una història d'amor. Tanmateix, aquest fil va enllaçat amb una altra història: de programadors, d'uns fets que van passar fa temps i als quals els personatges els hi hauran de fer front. Sota la meva humil opinió, penso que és un bon manga, no sols perquè els personatges són complexos, sinó perquè no segueix el típic guió que pot tenir un shojo escolar qualsevol. És una història més completa, potser, per l'enfoc que té d'entrada i per la major varietat d'edats que tenen els seus personatges.

És una recomanació clara que no us deixarà indiferents.


Imatge
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Buaaaaah!!! Quins records!! Em va agradar moltíssim! El que no recordo és si el vaig acabar, perquè van estar un temps sense traduir-lo i llavors ja li vaig perdre la pista... Ara que m'hi has fet pensar potser algun dia el llegiré un altre cop!!!!
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Jo tinc el manga i és dels millors shojos que tinc. Em va agradat força. Molt recomanable si busqueu alguna cosa més que romanç nyonyo. És divertida, té moments tensos i la trama que no és la història d'amor és força interessant.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Respon