Atelier of Witch Hat

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge


Informació general
Titol original:
Gènere: Seinen, Aventura, Fantasia, Magia
Capítols: 18/?? (en progrés)
Any: 2016

Argument:
Text amagat.
Coco, que viu en un petit poble, sempre ha anhelat ser maga.
No obstant això, només poden arribar a ser-ho aquells que neixen amb el do de la màgia; als altres ni tan sols els està permès veure com llancen conjurs. Per això, Coco havia renunciat al seu somni ... fins que, un bon dia, visita el taller de la seva mare el mag Qifrey. Llavors se les apanya per espiar quan es disposa a fer un encanteri i ... La desesperació es torna esperança en aquest conte sobre una nena que somiava amb convertir-se en bruixa!

Opinio personal:

L'art es una maravella, l'historia esta molt cuidada i m'ha enamorat moltisim la forma de plantejar el mon.
Vaig descobrir-lo ahir amb un video de youtube(el deixo abaix) i em va cridar força l'atencio i de seguida em vaig llegir tot el que hi ha en castella (fins el 14 ahir a les 2 del mati :lol: ) i d'aqui una estona llegire 15-18 en angles.

Pels mes puritans a l'hora de llegir, Milky Way l'ha llicenciat aqui i ja es pot comprar el primer volum per 8,50€ (que m'ho estic plantejant fer-ho i mira que no compro manga xDD) https://www.milkywayediciones.com/produ ... -hat-vol-1

Nota: Li poso un 8 sent objectiu, peo si fos per mi es quedaba amb el 9. Simplement doneu-li una oportunitat, no us decebra.

Art:
Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge

Recomanacio Youtube:
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

He llegit el primer capítol i m'encanta, el dibuix és preciós, sembla que hi ha guerra dintre del "clan" de la gent que pot utilitzar màgia el seguiré llegint gràcies per fer el post!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bon dia!

Despres de comprar els toms i rellegir el primers capitols he recordat que optava a premi al Salo, he anat veure si havia guanyat el premi a millor Seinen del Salo del Manga i efectivament aixi a sigut.
Grata sorpresa tenint en compte que els altres 2 finalistes de la categoria eren Berserk i Akame ga Kill, llargament mes reconeguts.

https://www.manga-barcelona.com/esp/not ... celona.htm

Si encara no l'heu llegit us el recomano molt fortament!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Osti la de la portada sembla la Schierke de Berserk. XD

Queda apuntada a la llista! :ok:
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Després de llegir el tercer volum continuo pensant que la cosa no tira. Sembla que li costi arrencar. Abans que arribés editada en castellà havia llegit alguns capítols per scans, semblava que la cosa podia prometre i la vaig pausar esperant que arribés, i així va ser però ja al tercer volum em sembla igual de meh que els dos primers...
El dibuix és preciós, això és indiscutible però em dóna la sensació que no acaba de trobar una trama clara. O la introducció s'està fent molt llarga o directament l'autora no sap gairebé cap on tirar. A veure si al 4 millora o seguim igual.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Doncs vinc a animar una mica aquest manga. Com hi és esmentat als anteriors comentaris la trama és lenta i no deixen d'introduïr nous personatges (a sobre preciosos) xD però penso que per l'art que hi proporciona almenys a mi ja em val.
Espero grans treballs per part de'na Kamome Shirohama si segueix dedicant-se al manga, es jove i ha treballat pel mercat americà.
El que pot ser fastidiós la lentitud en que surten els vólums...però suposo que triga a fer-ho en bona calitat i amb tants regalets d'acompanyament. Vinc a deixar fotetes dels vólums que hi ha fins ara! :uki: i uns petits dibuixets de l-any passat
Text amagat.
Això son alguns regalets que hi venen o venien amb alguns vólums

Imatge

Imatge

Imatge
Text amagat.
Això l'últim vólum que ha sortit fa unes setmanes amb un calendari molt bonic, mida de manga però...
Imatge
Text amagat.
Això em fa vergu pero ho poso per que tampoc ho veurá ningu a part d'aquesta web xD
fanarts que hi vaig fer a una petita llibreta que venia amb un dels vólums :vermell:

Imatge
En resum, l'art d'aquest manga em té enamorada i cada x mesos més pobre :fangirl: :rabieta:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Natalia TK ha escrit: 17 feb. 2021, 00:18
Text amagat.
Això em fa vergu pero ho poso per que tampoc ho veurá ningu a part d'aquesta web xD
fanarts que hi vaig fer a una petita llibreta que venia amb un dels vólums :vermell:

Imatge
En resum, l'art d'aquest manga em té enamorada i cada x mesos més pobre :fangirl: :rabieta:
Ostres, t'han quedat genials @Natalia TK. :lloa:

Sembla que no sóc l'única seguidora d'aquest manga. :3

A mi també m'encanta el seu art, és preciós, i haig de confessar que vaig començar a llegir-lo perquè em va cridar l'atenció l'estil de dibuix de la portada. :)
La història en si és interessant, és un tipus de màgia força diferent del normal, en què sempre està tot decidit per poders que tenen de naixement, o la capacitat màgica que tenen, o coses com aquestes. Suposo que es podria dir que aquí són unes bruixetes més "intel·lectuals", en comparació a les típiques sèries de màgia en què només es fa servir per fer la cara nova als altres per demostrar que són els més "forts". xD

Que l'ús principal de la màgia sigui crear coses m'atreu molt també i algun dels invents que fan són molt bufons. :3 De moment la història va força lenta, segurament també perquè tarden força a publicar, però a parer meu és millor deixar que vagi al seu ritme. Tot i que també és veritat que vull saber ja alguna cosa més de les bruixes dolentes i de la relació que tenen amb el professor. :uki:
Ara que ja han presentat tants personatges, potser comença a avançar més la cosa.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Potser si que la historia va lentissima i no avança mai, pero ja va be que hi hagin histories aixi, no? Tot i que , al menys al volum 8, pel final si veig una mica de evolucio i ja han plantat el possible drama que ens trobarem mes endevant amb la OT3 (Coco tartar i el karnoseque)

No em cansaria mai de veure l'art. Creieu que l'anime aconseguirá ser fidel a la l'art de l'historia? Ho dubto.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
lyrilla
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 21
Membre des de: 08 feb. 2022, 03:15
0
1
Gràcies donades: 8 cops
Gràcies rebudes: 31 cops

Anime anunciat!

Ara tocarà esperar amb molta paciència els detalls, veure com ho fan, i demanar una mica de màgia perquè funcioni.
Imatge
"Si tingués més temps, t'hagués escrit una carta més curta." ~ Blaise Pascal
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

No fa gaire que vaig començar aquest manga i és del millor que he llegit últimament <3
És una obra meravellosa i espero que l'anime també ho sigui :pcheers:
Llàstima que només tinc 3 edicions especials del manga TT
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon