The promised Neverland [manga]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Uuuufff, estic avançant una mica i la puta sister krone fa molta por............!!!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

surreak ha escrit: 08 jul. 2018, 20:38Uuuufff, estic avançant una mica i la puta sister krone fa molta por............!!!
siii és molt pertorbadora fot ubes cares....
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Uo, uo, i reuo. Al capítol 15 estic i la cosa està que crema. M'ha encantat tot el tema de l'espia i com s'ha resolt. Jo pensava que l'espia no seria en Don perquè justament no se'l veu a ell en cap escena i això em va fer sospitar. Però que sigui qui és no deixa de ser una sorpresa. Això sí, m'ha agradat molt la manera com ho ha descobert en Norman (la picaresca de dir llocs diferents on hi havia les cordes amagades), i també saber que en Ray no ho ha fet per crueltat sinó per protegir-los (veurem com avança, potser ens dóna més sorpreses). Trobo molt emprenyador que vulgui enganyar l'Emma a l'últim moment, per això.
Ara, el tio és una font de coneixement del món exterior que em moro de ganes de saber què té a dir. I per cert, aquests nens tenen 11 anys? Mare meva, si parlen com si en tinguessin 30. I en Ray va començar a ser l'espia amb 6 anys??? Això és una mica el que em grinyola més...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Siiii lo de l'espia és algo que no m'esperava gens ni mica, m'encanta com ho han fet tot i també la manera que te en Ray de fer que la Mare confiï en ell (encara que jo diria que ella sospita fortament i te algun pla per si es revela), però el millor de tot això es com esta dibuixada l'escena en que el Norman descobreix a en Ray, les mirades dels dos, brutalissim no puc dir més, també estic com molt nerviós per veure que farà en Norman per no traicionar a la noia que estima i a la vegada que en Ray no els traicioni.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Com ho porteu?? En @BlackStar i jo estem a tope, i demà és divendres! ^^
@Giggles, @manolini, @takugo, @Taiga!! We summon you all!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ja es divendres lo que vol dir que podem continuar!! com ho veieu per continuar llegibt de 10 en 10? si seguim seria fins el capítol 25
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

BlackStar ha escrit: 13 jul. 2018, 12:22 Ja es divendres lo que vol dir que podem continuar!! com ho veieu per continuar llegibt de 10 en 10? si seguim seria fins el capítol 25
A mi em sembla bé!
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola!
Perdoneu que no m'hagi connectat aquests dies però la calor m'està matant lentament. No tinc ganes de fer res :( Jo em trobo al capítol 9. Aquesta setmana fins el 25. Som-hi!
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Bueno he intentat allargar al màxim la lectura i fins avui he arribat jajajaja
espectacular com la "hermana Krone" acaba sent més utilitzada que un mocador quan un esta constipat i la forma en la que els vol ajudar la qual encara no han vist els nens però es que el capítol 25 et deixa amb un Hype impressionant no el següent.
La "Mare" fa molta por i és una estratega brutal, és un personatge molt ben construït m'encanta.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

com ho porteu? que us esta semblant fins ara?
jo ja he arribat al capítol 35 avui i només puc dir que llegir aquest manga és possiblement la millor decissio d'aquest any XD
Imatge
Respon