Last Hero Inuyashiki

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Japanium
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
daijôbu desu!
Entrades: 48
Membre des de: 07 gen. 2018, 12:39
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 27 cops

A punt a punt de llegir el volum 10 d'aquesta obra de Hiroya Oku (Gantz) editada per Milky Way, i apunt a punt de saber el seu desenllaç. L'heu llegit? Que n'opineu?
Tot i que no deix de ser una nova confrontació entre el bé i el mal duta als extrems de la ciència ficció hi ha una brutal crítica a l'ús abusiu que se'n fa de les xarxes socials, dels telèfons mòvils i de la tecnologia en si mateix. També queda reflectit l'abandó i la caiguda dels valors morals més bàsics, la falta d'ètica ciutadana i l'egoisme personal de cada un dels membres de qualsevol societat.
Inuyashiki conté un grafisme realista impressionant i la sensació de moviment és magistral, i de tant magistral que és que és molt probable que aquesta sigui el seu principal desventatge. Perquè opino així? Els 10 volums que conformen "Last hero Inuyashiki" són acció pura y amb rpou feines hi ha diàleg. Això fa que es pugui admirar l'art d'Oka però la manca de text fa que la durada d'un volum sigui d'uns 15 minuts reals. Està clar que després u pot rellegir-lo tantes vegades com vulgui, però una miqueta més de trama hagués estat bé.
Malgrat això, Inuyashiki és una bona obra que, un cop més, mostra la bogeria d'Oka i la seva ment perversa.

Us deixo el comentari del blog: http://japaniums.blogspot.com.es/2016/0 ... shiki.html

PD: En el volum 9, si l'heu llegit, crec que és una anada total de pilota la conferència de premsa de Donald Trump.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Ahir em vaig acabar de veure l'anime i segurament miri el manga perqué personalmente he tingut la sensació que l'anime deixa moltes coses al tinter. Personalment hem sembla que supera amb escreix Gantz, no tant a nivell potser de trama, pero si reflectint de manera més cruel y corrosiva com està actualment la societat. Personalment, m'ha captivat moltíssim el personatge d'en Hiro, un "antagonista" no escollit i que realment, per un servidor, amant dels personatges tràgics m'ha fet sentir molta, moltíssima llàstima.

No vull estendre'm més perqué m'agradaria parlar més a fons al post dels últims animes que hem vist. Pero realment es un anime que sacseja amb força el món que actualment vivim, desde la pregunta més fatídica, ¿Que ens fa ser humans?
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Respon