Rewatch Game of Thrones

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola!

No sé vosaltres, però jo ja no record res de la primera temporada.

Seguint el que està de moda a altres comunitats d'internet (per exemple, a Reddit), havíem pensat de veure la sèrie des del començament.

Com ho faríem?

Propòs veure un capítol cada setmana, començant d'aquí unes setmanes. Hi ha 67 capítols. Estaríem poc més d'un any en veure-la, així que no podem trigar molt si volem acabar-ho abans de que comenci l'última temporada. (Quan anunciïn la data del primer capítol de la vuitena temporada, podríem veure dos capítols per setmana si fa falta, amb la idea d'acabar (just) abans de començar la vuitena).

Així doncs, seria com seguir la sèrie en emissió, però de manera simulada. Llavors, propòs que, els que hi estigueu interessats, comentem el capítol en aquest mateix tema, no només relacionat amb el que s'hagi vist sinó també amb el que hem vist fins el final de la setena temporada. Potser aquest segon aspecte el podríem ficar dins un spoiler, si és que s'apunta algú que encara no l'hagi vist.

Què vos pareix? Vos faria ganes? Qui s'hi apunta!?

Començam dia 13 de novembre, després del saló?

Calendari


20/11/17: 1x01
27/11/17: 1x02
04/12/17: 1x03
11/12/17: 1x04
18/12/17: 1x05
25/12/17: 1x06
01/01/18: 1x07
08/01/18: 1x08
15/01/18: 1x09
22/01/18: 1x10
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

sona interessant, si us he de ser sincer jo vaig començar a veure la serie a finals de la 5a temporada ja que ja m'havia llegit els llibres aixi que sera una experiencia interessant.

com ho voldries fer, veurela tots junts en plan pelicula comentant-la pel xat i despres en aquest post, o en plan animetime des de discord. o per altre banda simplement que cadascu la vegi quan pugui i comenti aqui?
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei! Gràcies pel comentari!

Crec que seria un repte trobar cada setmana un moment que ens vagi bé a tots per veure el capítol. Per això supòs que podríem veure'l cadascú pel seu compte i respondre amb un missatge al fòrum.

Tot i que, potser no seria mala idea combinar-ho i establir un dia per veure-ho. Per exemple, la setmana per comentar un capítol podria començar en divendres (i acabar el divendres següent). Podríem establir el dissabte a les 22h per veure el capítol hi hagi qui hi hagi (Discord, xat, etc). Independentment de qui ho hagi vist a aquesta hora, la idea seria comentar-ho igualment pel fòrum. Així si un sap que no podrà venir en aquell moment, podrà veure'l en voler i comentar quan vulgui dins aquella setmana.

Però potser és un poc un lío.

Digues si tens cap idea més, ja que hi som, ho podem intentar fer bé :p
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

La teva idea em sembla perfecte, i ja que hi som a comentar i relacionar amb la 7na temporada tambe podriem comparar-la amb els llibres. Ara nomes falta que s'apunti mes gent.
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Jo m'apunto!!!! No prometo poder-ho veure cada setmana però m'agrada la idea !!!
A veure si ho entès: proposes o veure-ho junts o cadascú per lliure i després es comenta?
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La idea seria que cadascú ho veiés pel seu compte (seguint un ritme setmanal).

Si vos fes ganes, podríem establir un dia per a que els que puguin i vulgui, de manera addicional i sense afectar la línia anterior, ho vegin a la vegada estant al Discord o el xat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Em sembla chachipistachi, al acabar la última temporada ja em vaig plantejar tornar a veure-les totes i si la veig amb vosaltres encara millor.
Tampoc se si podre veure'ls cada setmana però intentaré anar-ho veient i si coincideixo amb vosaltres encara millor.
Tema veure-ho junts, a mi m'encantaria però si hi ha gent al xat que no ho està veient potser molestarem una mica. Però és més còmode al xat ja que al menys jo quan mirem algo junts entro per la app per no haver d'anar canviant de pestanya.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, potser molestaríem. I, en la meva opinió, un xat de veu és un conyasso. No? O creieu que seria bona idea fer servir el Discord?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 01 nov. 2017, 00:16Sí, potser molestaríem. I, en la meva opinió, un xat de veu és un conyasso. No? O creieu que seria bona idea fer servir el Discord?
Si veiem que hi ha gent al xat podem fer servir discord però només el xat, no? Que també té app.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

No he vist mai ni un sol capítol de la sèrie, però si la recomenceu de zero, potser m'hi animaria :3 No puc no haver vist la sèrie de què tot déu parla xD

Em sembla bé el que comenteu, veure'n un per setmana i qui vulgui/pugui, doncs mirar-lo i comentar-lo junts. Però sobretot, compte de fer spoilers de més endavant, els que ja l'heu vista :elmo:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon