Segon Aniversari!!

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Segon aniversari




El segon aniversari de tadaima ja està aquí! Dia 1 de setembre celebrem dos anys, una data per commemorar, així que des de tadaima.cat us volem agrair les ganes que li poseu al fòrum i animar-vos a continuar fent créixer aquesta comunitat.

Hem pensat tota una sèrie d'activitats per celebrar tots junts el nostre aniversari! Esperem que us agradin i que hi participeu molt!
  • L'1 de setembre començarà el següent repte de cuina. Aquesta vegada farem melon pan! Pròximament tindreu més informació!
  • Dissabte 1 tindrem una nova edició del Challenge de dibuix! Afileu els vostres llapis!
  • Durant tot el mes de setembre tindrem una nova edició de la Setmana Otaku! Esteu impacients per saber més? Pròximament us en donarem més detalls.
  • Els amants dels videojocs també guardeu una estoneta per tadaima perquè aquest mes jugarem tots junts al Child of Light!
  • Finalment, al setembre començarem un cicle dedicat a les pel·lícules de Hosoda! Ja n'heu vist alguna? Sumeu-vos al visionat a tadaima.cat!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

FELIÇ ANIVERSARI!!



Avui fem dos anys! Els fa tadaima.cat però també els fem tots els que omplim aquest fòrum i el mantenim viu amb les nostres aportacions, teories, debats, hype, il·lusió i bon rotllo! Així que, molts d'anys a tothom i gràcies per fer de tadaima un lloc tan especial!!

Us recordem que comencen una sèrie d'activitats per celebrar aquest dia, que podeu consultar amb un sol cop d'ull a la secció d'esdeveniments de la barra lateral a la dreta! Avui us esperem al challenge de dibuix, a partir de les 22 h!!
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Per molts anys, Tadaima! :visca:

Em sumo als agraïments a tothom, m'alegra celebrar aniversaris, i que sapigueu que moleu molt tots!

Però ja em deixo d'excuses, que el que realment importa és menjar pastís :roll:

Imatge
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Felicitats tadaimaaa!

:hug: :hug: :hug: :banana: :banana: :banana:

M'alegra molt poder celebrar el segon aniversari d'aquesta comunitat tant eròtica amb tots vosaltres, gràcies a tots per donar-li vida a Tadaima, i una especial menció a la @UkiHana i en @Minatoni que s'ho curren tant cada dia perquè nosaltres poguem gaudir d'aquest meravellós forum.

Imatge


I ara que comenci la barra lliure! Invita el bot! :ahoo:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Em sum a les felicitacions!

Enhorabona a tots per fer d'aquest lloc un lloc agradable on compartir bones estones entre tots.

Tadaima.cat no hi seria sense vosaltres i la vostra ajuda!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Moltes felicitats TADAIMA! I a tota la gent que en forma part i ha posat ganes i esforç en aquest forum, ni que sigui amb un granet de sorra, tot és important per fer creixer la pàgina, pero sobretot a la Hanako i el Minato que són els que més hores inverteixen en aquest lloc tant magnífic!!

Imatge


P.D: Ho sento, vaig un dia tard, pero es que ahir estava massa enganxada a Lost i la meva ment no podia fer altres coses u.u
Imatge
Respon