Repte cuina a Tadaima: Yakisoba

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Kharu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
All will be well
Entrades: 77
Membre des de: 30 nov. 2016, 09:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 54 cops

Ostres tu, si que us ha agradat, dons aixi fare la resta de reptes exactament igual.

jo no acostumo a donar-li res al gat (excepte les sobres) i així ho vaig fer, pero el meu cosi va ser mes compassiu que jo i li va donar part de la seva carn.

quan vaig dir lo del camera no em referia a una camera fisica sino al meu cosi que feia la feina de camera, i no, realment no tinc pas intenció de canviar simplement li vaig deixar anar un comentari.

i si, al meu cosi li van agradar bastant, crec que dintre de poc em demanara que en fem mes :D

Per cert ha estat grabat tot amb un smartphone, no penseu que hi ha intervingut cap camera bona
Kharu, Kharu el maravellós.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Perquè no sigui dit que no participo a res, m'hi he animat! :p

Bé, doncs, benvinguts a les lliçons de cuina de l'Ereza! Aquí aprendreu com NO s'han de fer les coses xD

Yakisoba versió "menys-fail-del-que-esperava" de l'Ereza


Ingredients


He mirat de seguir (més o menys) la recepta que va penjar en @Minatoni, però eliminant-ne el que no m'agrada i afegint-hi xiitake que sí que m'agrada :D

Aquí hi ha tots els productes acabats de comprar:

Imatge

He comprat fideus yakisoba "frescos", així hi havia menys riscos de fracassar, vistes les meves habilitats culinàries.

Inicialment havia de ser per a una persona, però no he mesurat res amb precisió, per la qual cosa després han acabat sent dues racions. Així que demà em tocarà dinar yakisoba xD

En fi, ingredients:
  • Un tall de cap de llom marca Bonàrea (com a bon lleidatà xD)
  • Mitja ceba
  • Un quart de col
  • Un grapat de brots de soja
  • Un xiitake
  • Una pastanaga
  • Salsa yakisoba (de pot, és clar)
  • Una mica d'alga nori
  • Sal i pebre
  • I evidentment, els fideus yakisoba (una ració em semblava poc per la quantitat de verdura, així que n'he posat dues)
Això és el que he acabat utilitzant:
Text amagat.
Imatge


Preparació


Més o menys he seguit les indicacions, és a dir:

1. Netejar i tallar la verdura i la carn a trossets raonablement petits.

Text amagat.
Imatge


2. Posar una mica d'oli a la paella i ficar-hi la carn:

Text amagat.
Imatge


3. Quan ja estigui feta, afegir-hi la verdura a sobre:

Text amagat.
Imatge


4. Al cap d'una estona, llançar-hi els fideus frescos i després anar remenant perquè quedi tot barrejat i no s'enganxi:

Text amagat.
Imatge


5. Quan ja sembli guai, llançar-hi la salsa fins que sembli adequat:

Text amagat.
Imatge


6. Resultat amb la salsa ja posada:

Text amagat.
Imatge


7. Com podeu veure, me n'han sortit ben bé dues racions, així que una ha anat directa a la nevera:

Text amagat.
Imatge


8. No he vist aonori a la botiga, així que he pensat de fer servir alga nori d'embolicar el sushi, trossejant-la com he pogut. Al final ha quedat mínimament decent (deixeu-me, somiar és gratis, d'acord? :( )

Text amagat.
Imatge


Resultat final


I amb això, a menjar! He aprofitat que he anat a comprar a la botiga asiàtica per comprar també mochis i Ramune i fer un sopar totalment postu-freak. La foto és de quan ja me n'havia cruspit la meitat :lol:

Imatge

He de dir que han estat força bons i que han sortit millor del que pensava que sortirien. Vista l'experiència, algun altre dia repetiré.

I ara, me'n vaig a rentar plats xDDD
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Jo també m'afegeixo ( tot i que una mica tard :roll: )
He utilitzat per fer els yakisoba una de les receptes que va penjar en Minatoni, omitint certs ingredients...També he de dir que les quantitats que he utilitzat de tot han sigut grans (erem 4 a menjar) i a ull.

Ingredients
-Filets de porc
-Ceba
-Pastanaga
-Col
-Fideus yakisoba
-Salsa yakisoba
Preparació
Primer de tot, vaig fer els fideus seguint les instruccions del paquet, o sigui coure'ls uns 4 minutets. Un cop passat aquest temps els vaig treure del foc i posar-los a un col·lador.
Un cop fets els fideus, vaig tallar la carn, la col, la pastanga i la ceba en daus no massa grans
1.jpg
1.jpg (24.09 KiB) Visualitzat 4639 cops
Aleshores els vaig fer amb una mica d'oli a una cassola gran perqué m'hi cabés tot quan li afegís els fideus.
2.jpg
2.jpg (21.1 KiB) Visualitzat 4639 cops
3.jpg
3.jpg (23.99 KiB) Visualitzat 4639 cops
Un cop fets tots els ingredients els hi vaig afegir els fideus i vaig remenar mentre deixava que es fessin una mica més tot junt
Per acabar, vaig anar afegint la salsa yakisoba fins que a totes 4 en va semblar que estava ve de gust i vaig remenar tot bé.
4.jpg
4.jpg (24.52 KiB) Visualitzat 4639 cops
Vaig posar-ho en plats i ja estava llest per menjar! :ilu:

Em va quedar així:
5.jpg
5.jpg (25.22 KiB) Visualitzat 4639 cops

Conclusions
M'ha semblat un plat molt fàcil de fer, i a més he de dir que ens ha quedat molt bo i el repetirem. :uki:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Després de que el @Jack la Tour i jo no morissim al menjar la recepta del @Morte-Diem us porto la meva recepta, que com sempre acaba sent feta amb les coses que tinc per casa xDDD

(aviso que es veu tot una mica xapusero xDDD)

Yakisoba de la Meina versió 2.0



Ingredients:



- Tallarines normals
- carn picada de porc i vedella (el que tenia a la nevera)
- 2 pebrots verds
- 1 ceva
- 4 fulles de col
- 1/2 alberginia
- 2 pastanagues
- camagrocs i rossinyols secs
- alga nori (que no surt a la foto per que se'm havia oblidat)
- salsa de soja
- Salsa tonkatsu
- sesam

Imatge

Preparació:



- El primer que he fet ha estat posar a fer els espaguetis, com normalment fas bullir aigua amb sal i els hi dexes 15 minutets....

- Seguidament m'he posat a tallar les verdures en trossets, jo els faig molt petits per que crec que m'agraden més i es fan més facils de menjar, i es posen els bolets en un got d'aigua, per que agafin una bona textura.
Text amagat.
A aquesta primera imatge hi ha la ceba, la pastanaga, el pebrot verd i la alberginia, ja que son verdures que tarden més a coure's i son les primeres que s'hi han de tirar.
Imatge

I per altre costat tenim la col i l'alga nori, que es tiren al foc després.
Imatge


- Un cop es tenen totes les verdure tallades, he agafat una paella i hi he començat a fregir la carn, un cop ja estava una mica cuita li he tirat el primer plat de verdures (ceva, pebrot, alberginia i pastanaga) i quan portaven una mica al foc hi he tirat la col, l'alga nori i els bolets.

- Amb tota la feina de tallar la verdura i tal, els espaguetis ja estaven fent i només he hagut d'escorre'ls i posar-los a la paella amb tots els altres ingredients, i posar-hi una mica de salsa de soja i salsa tonkatsu per sobre, ho he deixat a la paella una miqueta més, i hi he tirat sesam fet pols per sobre i així he acabat!

Imatge


Conclusió:

Ha estat tot força xapusa, i m'agrada nolt més la meva recepta inicial que aquesta nova que he fet. Aquesta hi he volgut posar més ingredients i crec que ho ha enpitjorat. No vol dir que no m'hagi agradat, al contari, estava ben bo, pero m'agrada la meva recepta inicial amb menys coses!
Imatge
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Per motius de falta de temps (és el que té fer exàmens xD) no he pogut fer la recepta fins a dia d’avui, la veritat és que en comparació la meva recepta és de les més senzilles (i és per celíacs al 100%)...

Ingredients:


- Fideus d’arròs
- Pollastre (no surt a la foto perquè s’estava descongelant xD)
- Mig pebrot vermell
- Ceba trocejada
- Xampinyons (em va agradar la idea i com que no sabia que posar... )
- Alga nori
- Salsa Yakisoba
Text amagat.
Imatge



Preparació:


1. Posem els fideus a bullir (no té gaire secret).
2. Posem oli de girasol en una paella i que es vagi escalfant, quan està calent, hi tirem la ceba trocejada.
3. Mentre la ceba es va fent tallem el pebrot en trossets petits i quan la ceba està daurada el tirem dins.
4. Mentrestant tallem els xampinyons en trossos més petits (no cal molt petits) i els afegim a la paella.
5. Quan es veu que els xampinyons canvien a un color més marró i veiem que estan fets, hi afegim el pollastre que prèviament haurem tallat en trossos.
6. Quan la carn ja estigui feta, agafem els fideus, que prèviament ja els haurem tret del foc i els haurem passat aigua, i els posem dins de la paella.
7. I per acabar hi afegim dos cullerades de salsa Yakisoba i ho deixem a foc lent durant 2 minuts més.

Text amagat.
Imatge


I ja està! La veritat és que no sabia com quedaria, perquè masses menjars i salses orientals no he provat, però sempre m’ha cridat l’atenció i he volgut fer alguna cosa així. (M’ha sorprès perquè m’ha quedat bé i tot :riu: )
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei! A la fi he acabat la meva versió dels Yakisoba! No he pogut resistir-me de fer un vídeo també després del que va fer en @Kharu, així que... aquí el teniu!



He seguit més o menys la recepta del primer post, on hi he afegit pebre vermell i shitake, d'aquestes que compres deshidratades i has de tenir una horeta en remull.

Com a nota final, crec que el tipus de fideus són bastant importants: quan vaig haver de comprar-los vaig adonar-me'n de la gran varietat de fideus que hi ha: amb ou, sense; de blat, d'arròs, d'altres coses; prims, gruixuts; secs, frescs... Tot i que després de dir això, crec que realment és una recepta que si fas servir els que no toquen no passa realment res. Ja us vaig dir que un cop ho vaig fer amb espaguetis i no va quedar malament (amb els que toca és superior, sí, però... ja va bé :p)

Gràcies per participar!! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Aquí us presento el meu repte (que ha estat un verdader repte, només calia veure com ha acabat la meva cuina :scared: ). En primer lloc vull donar les gràcies al senyor Morte-Diem que m'ha ajudat amb la gravació, la preparació i l'edició del video. A continuació m'agradaria demanar disculpes per tardar tan. Espero que us agradi tant el video com a mi m'ha agradat preparar-lo :p .

Ingredients



250 g de fideus xinos
2 pastanages
250 g de xampinyons
Botifarra
Salsa yakisoba (ja estava preparada :red: )

Preparació





Nota mental per la Taiga: posar més aigua i fer servir una paella més gran :idea: .
Imatge
Respon