Repte cuina a Tadaima!

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, jo crec que mai s'havia dit si havia de ser o no de cuina oriental, però sí que era implícit que era de cuina oriental perquè som un fòrum centrat en aquest tema.

En algun moment s'ha proposat alguna cosa que no és oriental. Si ho feim democràtic com ara... sincerament, no em pareix malament que es puguin proposar coses no orientals, sincerament.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, reciclo la proposta que vaig fer abans: yakimeshi, que és senzillament l'arròs fregit de tota la vida.

Sí, la idea és fer-lo un poc a la japonesa, però bé, realment és arròs fregit i ja està.

Llavors, el yakimeshi aquest, o chahan (perquè és un plat d'origen xinès), es fa amb arròs cuit al vapor, que es passa per una paella calenta amb un poc d'oli, verduretes, ou i un poc de salsa de soja. No té més complicació.

Evidentment, es pot complicar tot el que vulgueu, però tampoc fa falta gaire més.

Aquí teniu una sèrie que n'Alex el husbando va fer sobre l'arròs fregit.

I sí, es pot fer sense wok. La clau és coure bé l'arròs al vapor i deixar-lo reposar abans de fregir-lo.

Si no sou fans del husbando francès i preferiu el husbando mexicojaponès,



Què, vos fa ganes?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Repte de cuina de maig

Propostes: fins que acabi dia 30 de març.

Qualsevol usuari del fòrum pot proposar qualsevol recepta, una única recepta en un missatge (com a molt tres propostes per edició -- en tres missatges diferents). Digueu quin plat proposeu, pengeu alguna foto i poseu alguna recepta, vídeo, etc.

Cada proposta obtindrà a) un vot per part de qui la faci i b) un vot per cada "m'agrada" que tengui. Només es comptaran els vots d'aquells usuaris que hagin participat a l'edició anterior (tant a a) com a b)).

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs proposo una cosa senzilla i que (crec) que no hem fet mai. Sempre hem tirat molt cap a orient però, ay andale compadre, mirem cap a l'altra banda ara!

Jo us proposo fer tacos mexicans! :pandataco:

Tacos mexicans, que no takos japonesos, aclarachione necessària. Són bons, es poden fer de mil maneres diferents, amb ingredients que tingueu tirats a la gelera a punt de caducar... És una opció!

Us proposo unes quantes receptes perquè us inspireu, però vaja, que jo crec que mentre hi hagi una tortilla es pot dir que és taco :riu:










I res, aquí teniu inspiració. AY AY AY, NO MAAAAS!

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

La veritat és que no sabia massa que proposar, però al final he pensat en què vull fer els pròxims dies i m'ha passat pel cap el següent:

Pastís de Xocolata

Imatge


Deixo aquí un vídeo d'exemple (que he trobat en català), que és molt senzillet. De pastissos de xocolata n'hi ha de molts tipus, formes i tamanys. La idea és que cadascú faci el que li vingui més de gust, una cosa fàcil o ja anar a algo molt més complicat!

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Molt bé, per tres vots a dos, toca fer tacos.

Aprofit per recordar que tots hi podeu participar, encara que no hagueu votat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Repte de cuina de juliol

Propostes: fins que acabi el mes de juny.

Qualsevol usuari del fòrum pot proposar qualsevol recepta, una única recepta en un missatge (com a molt tres propostes per edició -- en tres missatges diferents). Digueu quin plat proposeu, pengeu alguna foto i poseu alguna recepta, vídeo, etc.

Cada proposta obtindrà a) un vot per part de qui la faci i b) un vot per cada "m'agrada" que tengui. Només es comptaran els vots d'aquells usuaris que hagin participat a l'edició anterior (tant a a) com a b)).

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon