Primer aniversari Tadaima.cat

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Feliç primer aniversari, tadaima.cat!



El primer aniversari de Tadaima ja és aquí i per aquest motiu hem pensat que ho podríem celebrar de la millor manera d'aquest món, amb un ball sensual de la nostra mascota, el Samael!! :unicorn:

Però hem consultat la seva agenda i ha estat impossible coordinar-nos! Ho lamentem molt perquè ja li havíem comprat un tanga de pell de lleopard per a l'ocasió, però no podrà ser, així que entre tots podríem mirar quina és la millor manera de celebrar-ho! Us convidem a que, pel nostre aniversari, penseu un poc i proposeu una bona manera de celebrar-ho!!

Gràcies a tots per aquest primer any tan bo! Podria dir moltes coses però crec que no cal, entro sempre amb un somriure a tadaima.cat i això val el món sencer! Gràcies per fer d'aquest fòrum un lloc de puuuta mare! :banana:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La veritat és que... aquest és el dia en que vam donar a conèixer al públic Tadaima.cat a través de Facebook. Molts de vosaltres ja us vau enregistrar abans perquè moleu molt, i molts altres us vau enregistrar després, ja sigui a través d'esdeveniments com el Saló del Manga o la Japan Weekend o perquè ens vau trobar per la web. Vosaltres també moleu molt :).

Com a petit reconeixement a lo molt que moleu, us regalarem una medalla de primer aniversari. Però m'he quedat sense idees, si ens podeu facilitar una imatge que trobeu adient, ho considerarem :)

Aquesta és la idea actual. Ja veieu que necessito una mà xD.
Imatge

Tornant al que deia, aquest dia possiblement sigui un poc impopular (visquen les recuperacions!), així que hem pensat estar de celebració no només un dia, sinó tot el temps que calgui! I com que aquesta celebració és per a vosaltres, manifesteu quan voleu començar a celebrar-ho i què voleu fer!

I finalment, moltes, moltes gràcies per compartir aquests moments amb nosaltres.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Que guay el primer aniversari de Tadaima, i jo puc esta aquí per celebrar-ho! :uki:

Moltes Felicitats!! Jo tinc una idea sobre com podriem celebrar-ho. Que tal si algú que sapiga fer anar el photoshop, fa alguna cosa? Per exemple, una imatge de fons bonica, d'anime o d'una altre cosa, i posar-hi el nom de tots els usuaris, com si fos un mural, i posar també feliç primer aniversari. En fi es una idea.

Fa molt poquet que m'he registrat, però em sento super comode estant aqui, moltes gracies a tots :red:
Si podem plorar, també podem riure
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Felicitats Tadaima, jo vaig entrar el 19 d'Octubre aixi que encara no fa un any que vaig entrar.

Jo he tingut 2 idees pero no se si sabre explicar-les be, ho intento pero no prometo res.

Activitat 1 - Busca la pregunta


L'activitat consisteix en buscar una pregunta relacionada amb Tadaima, amagada per paraules al forum (temes, subforums, titols, xat, etc.)
Minato o Hanako amagarien les paraules (o grups de paraules si la pregunta es llarga) i en aquest o un tema nou donaria pistes d'on trobarles (totes les pistes de cop o cada 2 o 3 dies). Qui trobi la pregunta (i ha poder ser la resposta) tindra que enviar-se-la.

Exemple de pregunta dividida en 3 grups:
¿Amb qui has de parlar | per saber mes | sobre bananes? - "Bank" (era l'exemple mes facil xDDD)

Es podrien fer mes d'una ronda amb preguntes diferent, llocs nous, etc.

Activitat 2 - Qui es?


L'activitat consisteix en repartir un nom (com l'amic invisible) i descriure aquesta persona, en format de text, audio, rol cambiant el nom o com es vulgui. I la resta intenta descobrir a qui descriu.

Es podrien fer mes d'una ronda per veure com descriu cadascu als altres :p
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Molt bones idees! Després podríem votar la que ens agradi més i fer les més votades, així que no us estigueu de fer tantes propostes com vulgueu!!

Jo us proposo (de moment se m'ocorre això que fa temps que ho tenim pendent) una risa-visió extrema amb joies del món de l'animació però amb l'únic objectiu de riure (i no pas de mirar-ho seriosament).

Proposo que mirem Boku no Piko, obra que no he vist però de la qual només he sentit bones crítiques i que ens podem fer unes rises (que ningú vingués a veure-la en pla seriós, please) o també el documental d'intaxable fama "El imperio de los sinsexo" perquè els vostres cervells necessiten convertir en Déu a l'home dels gats.

Proposeu cosetes!! :visca:
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Felicitaaaaaats! :anims:

em molen molt les idees que esteu proposant i he intentat pensar-ne alguna però no n'hi ha cap a l'altura :') Amb tot, us deixo dues propostes que vam comentar algun dia pel xat o on sigui:

Doblar un episodi (en directe (?)) Podem agafar un episodi random d'un anime random que cap de nosaltres pensem mirar mai, o algun que haguem vist tots, posar-nos a l'axon i (prèviament algú haurà vist l'episodi) ens repartim els personatges i doblem. Pot ser xungo però si ens muntem alguna història d'antemano pot ser divertit.

Reescriure un episodi/pagina de Bleach Coincidint amb el final de Bleach i que el Minato i la Hanako tenen les imatges dels episodis sense text, podem fer un concurs en una pàgina o un episodi sencer que sigui icònic i qui tingui més originalitat o randomitat guanya (?)

Un pinturejo! Algun dia, que fa temps que no en fem xD és cutre, però no se m'acudia res més

I no se m'acut res més! M'agrada la idea de veure una peli/episodi en plan rises entre tots de la Hanako, també la del Shancks de buscar quelcom entre els posts (tot i que pot arribar a ser molt xungo i fer-se pesat xD) i la idea de la Nekka de fer un concurset photoshopístic/paint tampoc està gens malament!

Felicitats again per Tadaima! Per molts anys més i molta gent eròtica que coneguem pel camí :3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gràcies a tots per les propostes! En teniu més per fer? A mi no se m'ocorren més però si de sobte se us il·lumina la bombeta i se us ocorre alguna idea fantàstica encara sou a temps, proposeu-la!

De totes maneres, si de moment no tenim més propostes, molaria que comenceu a dir quina de les propostes que s'han fet us fa més il·lusió dur a terme! Voteu-ne una o dues, les que us facin més ganes per anar descartant!

Gràcies per les vostres idees!
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Sento trigar a fer el post pero realment no tenia ni idea de què més aportar a part de felicitar-vos a tots els peixos grosos per la feina, especialment a la Hana i en Minatomi que de ben segur s'han deixat la pell a portar el fòrum a bon port. Jo que sóc dels nouvinguts us haig de dir que s'aprecia molt aquestes coses i aquest ambient de germanor i sobretot de saber estar, aquest es el secret per seguir anys i anys...

Respecte als jocs, no m'importa una cosa o l'altre, mentre cadascú pugui aportar el seu granet de sorra a fer-ho possible. De nou, moltes felicitats!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bona gent, hauríem d'anar decidint perquè sinó al final no farem res pel primer aniversari i no pot ser!!!

Jo voto per la iniciativa de... doblar un capítol en directe, crec que pot ser divertit!!

Què dieu la resta, què voldrieu fer?? Aneu dient coses i mirem de decidir-ho aquesta setmana! Per cert, si voleu aporteu imatges per la medalla del primer aniversari, que el Minato no troba cap que li faci el pes!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo lo de doblar com que no em fa el pes (no m'agrada ni la meva veu ni tinc la confiança per interpretar), de la resta el que volgueu :D
Imatge
Respon