I tu que faries?

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge

Se que fa res vam acabar l'Animesong pero millor d'hora que tard.
Faig aquest tema per pensar i desenvolupar activitats de cara a l'ultima setmana de Juny i primera de Juliol, moment en que ja esta feta la sele, examens terminats, notes rebudes, etc. pero encara no s'ha anat la gent de vacances.

En principi nomes es realitzaria una de les propostes, la mes valorada i les altres mes endavant.
A ser posible, demano posar nota o ordenar les propostes de mes a menys interes (incloent les vostres propies tambe).

Jo tinc 3 propostes, pero ninguna esta polida del tot, aixi que si podeu afegir-hi coses millor i si podeu aportar les vostres propostes millor que millor.
A mes algunes de les meves propostes necesiten bastant temps de preparacio, quan abans es decideixi millor (tot i que ja he fet una mostra de la primera proba de la Setmana Otaku, l'entusiasme em pot :p)

Setmana Otaku/Setmana Gamer


Opcio 1 - Otaku:
Una setmana amb Mini-quizs, encreuat anime, video fragments, etc i alguna activitat petita com veure una pelicula anime o similar tots junts (proposo Bakemono no Ko :lol: ) .

Dilluns-Dimarts:
Un formulari/trivial general d'anime/manga amb 10 preguntes = 10 punts + 2 punts al primer en contestar les 10 be.

Dimecres-Dijous:
Un encreuat per omplir sobre anime i cultura Japonesa en general, 1 punt per paraula correcta + 2 punts al primer en completar-lo sencer be.

Divendres-Dissabte:
Un video de 2 minuts amb 10 fragments de cançons anime, 1 punt per anime correcte + 2 punts al primer en descobrir-los tots.

Diumenge:
Mati - Puntuacio final i proclamacio del més savi Otaku de Tadaima 2016 :festa: :festa:
Tarda/nit - Visionat de la pelicula junts (o capitol final d'algun anime, ja que concideix amb el final de temporada primavera).

Es pot jugar nomes una ronda, dos o les tres indistintament, logicament si es jugen totes hi ha mes posibilitats de quedar primer a la qualificacio (totes les respostes seran enviades al organitzador per privat).

L'unic inconvenient es que el organitzador no pot participar a cap ronda, l'ideal es que hi hagues 3 organitzadors, un per ronda i cada organitzador podria participar a 2 rondes.
En principi Bank i Nafi s'han ofert a ajudar aixi que amb mi seriem els 3 necesaris (si m'equivoco aviseu!!).

Opcio 2 - Gamer
Una setmana amb mini-quizs, encreuat de jocs, video fragments, etc. i alguna activitat petita com pinturejos o algun joc multijugador facil online.

La resta del explicacio es el mateix que a la Setmana Otaku (llegiu amunt substituint Anime per Videojoc xDDD)
----------------

Bad Sound


Aquest seria un concurs d'estil similar al Animesong o BSOng.
La tematica es clara pel titol, tractaria d'enviar les pitjors ançons que conegeu.

Exemple:
Text amagat.

--------------------------

Tu tens talent!


Una versio adaptada del concurs super famos Got Talent / Tu si que vales.
Aquest tambe seria un concurs d'estil similar al Animesong o BSOng pero en comptes de donar una setmana per enviar el material, es donaria un mes o mes i migs segons la dificultat.

Modalitats: Imatge (Photoshop, etc.), musica, video (MovieMaker, etc.), dibuix, relats, poesia, mini-rol, etc.

S'escull una tematica unitaria (fenix, dracs, animals, romanç, el que sigui) i tots els materials tindran que girar en torn ha aquesta tematica.
(Format variable segons els gustos dels participants)
-------------------------

A mes a mes deixo la llista de concursos musicals proposats anteriorment:
  • BSOng (Bandes Sonores SeriesTV/Pelis) - Ja fet, Edicio 2?
  • Sons de Joc (Cançons de Videojocs)
  • L'Estil (Cançons d'un mateix genere musical escollit al atzar)
  • EuroSong/Eurovisio (Una canço per pais)
  • Remember (Cançons conegudes/famoses/"antigues")
  • Music (Musica variada actual)

Tens alguna activitat ideada que voldries compartir? Ara es el moment!

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Molt bones iniciatives Shancks!!

A mi personalment m'agraden totes, no sabria dir-te per quina començar. La de Bad Songs m'encanta però hem fet fa molt poc temps un concurs de cançons, així que potser començaria per alguna de les altres dues, per la Setmana Otaku o pel Got Talent! Potser em fa un poc més de ilu la Setmana Otaku, però en general tant m'és el que li vagi millor a tothom i, sobretot, quan tots hagueu acabat ja els exàmens :happy:
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Jo estic igual que la UkiHana, entre la setmana otaku o el got talent :scared:

La Setmana Otaku suposo que seria si a molta gent li va millor passar-se regularment una setmana pel fòrum i en el cas que només puguem pocs dies com a màxim suposo que seria millor fer el concurs de talents!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ningu mes te res a dir?, divendres donare per finalitzat el plaç, per que doni temps a preparar les activitats.

Animeu-vos a donar la vostra opinio almenys!!!
(Que nomes han comentat UkiHana i Bank...)
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Va, ja em mullo. A mi la idea que més m'atrau és la de la Setmana Otaku o Gamer (m'és igual quina de les dues, tot i que uns pinturejos sempre són una bona manera de riure xD), a la resta no sé si podria aportar-hi gaire ^^
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

A mi també em fa moltes ganes la Setmana Otaku! Si la gent es pot comprometre per una setmana, i si surt bé ja ens podrem plantejar fer la Setmana Gamer més endevant.
Después durant l'estiu podem anar fent alguns dels concursos musicals que no requereixen tant de curro, no? Si a la gent li ve de gust, o el Bad Sound.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs sembla que guanya la Setmana Otaku.

De moment avanço el contingut i dates PROVISIONALS, mes endavant ja obrire tema propi, etc.

Organitzadors
* Nafi - Prova 1: Formulari/trivial anime
* Shancks - Prova 2: Encreuats anime
* Bank - Prova 3: Video fragments Opening/ending

- Exemple Prova 1:
- Exemple Prova 3: https://www.youtube.com/watch?v=8PI13BgUWEk

Dates:
27-28 de Juny -> Prova 1
29-30 de Juny -> Prova 2
1-2 de Juliol -> Prova 3
3 de Juliol -> Resultats finals al mati i peli a la tarda/nit.
Imatge
Respon