AnimeSong - Tercera edició

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Yeeeeey!!! M'alegro que us hagi arribat a la patata :B. Ha sigut un plaer i ha estat molt boig perquè totes eren molt bones cançons i el top no ha sigut com esperava.
Ben jugat a tots i amb moltes ganes d'organitzar el pròxim animesong!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Enhorabona Meizuuu :uki:

Ara a la Societat d'Ànimes et donaran un lloc de Capità! En general ha estat l'Animesong que m'ho he passat més bé, m'ha encantat que hagi participat tantíssima gent i que hagi hagut openings tan diferents, la diversitat li ha donat un punt molt xulo a aquesta edició! Com diu el Meizu, realment al final no anat com esperava i els resultats no han estat els que el meu cap havia previst (i això mola molt!)

Esperaré amb ànsies la propera! Gràcies a tots per participar (especialment gràcies a tots els que sabeu que D.Gray-Man ho peta i tal!) :happy:
Avatar de l’usuari
Esthor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 28
Membre des de: 02 nov. 2015, 00:07
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

WEEE jo ja em sento mes que satisfeta de que el meu arribes tan lluny *-*
Realment em pensava que no agradaria massa aixi que m'ha sorpres molt XD i perdre per la de Change que tan m'agrada no em sap gens de greu (sobretot perque es el opening que surt el meu ulquiorra estimat juju)
Respon